- 618 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Tuhaf bir telefon konuşması
Bir kaç gün önce
sizden iyi olmasın çok sevdiğim bir arkadaşım aradı .
O dedi Bedo hayırlı olsun dostum kitabın çıkmış ,
zaten ben tahmin ediyordum senden bir bok olacağını dedi.Tabi bunun üzerine ünlü bir şair gibi kasıldım iyice .Sağ ol eksik olma diye karşılık verdim bende ,gerçi gazete okumayan bir ülkede şiir kitabı çıkarmak ancak benim gibi uçuk beyinlerin işi de neyse geçelim bu konuyu .
Devamın da dedi ki hani hatırlıyor musun ..?
Beş altı sene önce seninle karşılıklı çay içiyorduk devlet meselesi konuşuyorduk .sen dedin ya bu terör olayı kuzey Irak da bitse dahi ,Suriye’nin kuzeyinde tekrar patlak verir.Ben sana muhalif olmuş ve abartıyorsun demiştim .
Gerçekten hatırlamadın mı diye ekledi .
Vallaha dostum dün ne yedin diye sorsan onu bile hatırlamam şimdi diye cevap verdim .
Sonra haklı çıktın dostum diye devam etti konuşmasına ..
Yani bu durum da ne yapmam gerekiyor anlamadım doğrusu
haklı çıkmaktan nefret ettiğimi mi söylesem ,utansam mı yoksa kendimle övünsem mi karar veremedim ..
Yani dedim dostum o anki hissiyatım düşünceme yön vermiş öyle bir kanıya varmışımdır .Gaybtan haber almıyoruz neticede .
Ne bileyim Candaş Tolga Işık’ın kitabı var hani ithal edilen korkular ülkesi diye belki de korktuğumuz ne varsa başımıza geliyor sanırım bunun da etkisi olabilir .
Bir türlü dikiş tutmayan siyasi otorite
insanların zihinlerin de ve algılarında değişmeyen o körelmişlik
Coğrafi konumumuzun belaya müsait olması
Orta doğu da durmak bilmeyen savaş
akan bunca kan giden bunca can
Müslümanların bir türlü birlik olamaması falan filan işte diye karma karışık konulara gitti sonra konuşmamız .
Ya neyse geç bunları sen nasılsın iyiye giden bir şey yok mu hayatında dedi arkadaşım ..
-Dürüst olmam gerekirse dostum
pazar günlerinden ve kedilerden hala hoşlanmıyorum bu değişmedi .
Güzel olan iki husus var şimdilik
birisi hiç yaşamamış bir kıza yazdığım saçma sapan şiirler kitap oldu .
ikinci güzel olan şey de yeniler de bir kız beni buldu
ismini sana söyleyemem tanımazsın zaten
beni sevdiğini söylüyor ,beni aşka inandırmaya çalışıyor
ama ben yine de korkuyorum biliyor musun ..?
Arkadaşım :
-Peki neden ..???
Ben :
onu hayatıma dahil etmekten ..
diye sona erdi tuhaf konuşmamız ....Bedirhan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.