- 794 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Çıkmaz Aşk Kitabımdan.. (Wattpad)
Gece saat Üç. Hani derler ya "Gece 12’den sonra mutlu insanlar uyurlar" diye. Bu durumda ben mutsuz insanlar sınıfına giriyorum. Bir yandan sözleri benim içimden kopmuş gibi beni anlatan "Geçer aylar, geçer yıllar" türküsü çalıyor.
Geçer aylar geçer yıllar
Yürek parça parça yanar
Acı oldun keder oldun
Zindan oldun sevdiğim
Diğer yandan elimde kalem sana yazıyorum, kelimeleri içimden kopartıp. Mutsuzluğumu, çaresizliğimi. Gözyaşlarım içime akıyor, cümlelerim kağıda.
Bir yandan da telefonumdan fotoğraflarımıza bakıyorum. Yüzünü ezberliyorum. Çenene saplanıyor kalbim. Sanki birazdan "Sen nasıl bişeysin ya" diye kafanı sallayacak, dudaklarını ısırıp uzaklara dalacaksın gibi duruyorsun, gözümü bir saniye bile ayırmadığım kareden. Bütün sakinliğinle, masum suratınla bana bakıyorsun. Bir daha yanyana duramayacak mıyız biz şimdi.? Bir daha aynı karede olamayacak mıyız?
Yokluğunun ayazı, hava sıcak ama kalbim üşüyor. Dilime kitlediğim cümleler avaz avaz bağırıyor. Söylenmemiş cümleler bırakıyorsun. Seni senden çok seven bir insan. Her sabah yokluğunu hatırladığında kalbi sızlayan bir kadın bırakıyorsun ardında.
Nefes olmuştu varlığın, yokluğun çok boğucu. Boğuluyorum anla boğuluyorum..
Sözler bırakıyorsun ardında. Tutmadığın sözler. Senin için ağlayan gözler bırakıyorsun. Bir gün döndüğünde boş bulacağın bir liman. Koca bir sevda bırakıyorsun ardında, küçük aşklar uğruna. Seni bir daha böyle sevmeyecek bir insan bırakıyorsun. Beni bırakmıyorsun, anlıyor musun? Sen seni bırakıyorsun ardında. Ve bir gün kendini aradığında bulamayacaksın.
Umut olmuştu sözlerin, insanlara inancımı yitiriyorum. Tutulmayan sözlerin rüzgarında savruluyorum.
Daldan düşmüş bir yaprak bırakıyorsun ardında. İlkbaharda Sonbaharı yaşatıyorsun.
Gidiyorsun..
Seni öperken koklayan bir kadın bırakıyorsun ardında, sana sarıldığında dünyayı kucaklayan, gözlerinde geleceğini gören. Seni her gün daha büyük bir sevdayla seven bir kadını, dününde bırakıyorsun.
Gidiyorsun..
Temiz bir kalp bırakıyorsun ardında, kirlenmiş duygularla. Umutlar, hayaller bırakıyorsun ardında. Yırtık bir ruh bırakıyorsun ardında yama tutmayacak. Geceler bırakıyorsun, uykusuz..
Sessiz çığlıklar bırakıyorsun dilimde, bağıra bağıra susuyorum.
Kırık bir kalp bırakıyorsun..
Ahhhhhh...
Bir ah alıp gidiyorsun. Gün’ah bırakıyorsun ardında..
Biz’i bırakıyorsun.
Gitme.
Ey aşk! Beni benden götürüyorsun.
Gözyaşı selinde boğulacak kadar sever mi insan?
Sevdim.
İnanır mı bir insan bir insana sorgusuz, daha önceki yanılgılarına rağmen?
İnandım.
Gitme.
Gidenler dönüyor ve döndüklerinde bıraktıklarını bulamıyorlar..
Hiç kimse aynı kalmıyor.
Hiçbir şey aynı kalmıyor.
Bıraktığın el, el oluyor.
Zaman affetmiyor.
Gitme.
Beni terk etme sensiz geleceğe.
Seni düşünüyorum aşk!
Öyle bir devir ki temiz seven kalp zor bulunuyor.
Tertemiz sevgimi kirletme..
Hatırla..
Yokla hafızanı.
Sen de seviyordun. Unutma!
Gitme be gitme.
Sen gidersen, ben de giderim benden.
Sen gidersen ahım da gelir peşinden.
Doğru insana yanlış yapma.
Gitme.
Her gidiş bir katlediştir geleceği. Katil olma gidipte.
Kurduğumuz hayallerin enkazında bir hafıza bırakma ardında. Gözyaşı denizinde boğulmaya terk etme beni. Sana çırpındığım kanatlarımı kırma. İçimdeki ateşe atma beni.
Gitme.
O kadar savaşmışken senin için, beni savaş meydanında yaralı bırakma.
Yara kalır, iz kalır..
Gitme.
Gidişin benden çok şey alır. Güvensiz, boş, eksik, unutmak zorunda bırakma beni.
Anılar derin. Anıların çukuruna atma beni.
Gitme. Gitme. Gitme. Gitme.
Sevdim seni, çok sevdim gitme.
Ey yâr! Önümüzde bir gelecek var. Kendini mazinin dönülmezlerine itme.
"İnanıyorum. Biz çok mutlu olacağız." diyordun. Biz’i bu ihtimalimizden etme. Biz’i kaybetme.
Zor bulunan sevgi duygusunu bu kadar kolay harcama.
Gitme.
Biz’den vazgeçme.
Üzerime toprak atıyorlar, metrelerce yerin dibinde. Etrafım kalabalık. Çığlıklar, haykırışlar.
Ölümün diğer adı nefesin bildiğinin gitmesi. Senin sesini duymamak ölümün diğer adı.
Yerin dibi yokluğun, üzerime toprak atan acımasız sözlerin. Çıklıklar, haykırışlar benim.
Gitme! Diyorum. Gitme!
Ölen tekrar dirilmez. Öldürme içimdeki sevgiyi. Acı çeken değişir, değiştirme sana karşı kalbimi.
Gitme! Diyorum. Gitme!
Gittiğin hiçbir yeri eskisi gibi bulamazsın. Gittiğin benle döndüğün ben aynı olmaz.
Cennet bildiğim sevgini, içimde cehenneme çevirme..
Bir çığlık yükseliyor kalbimin en derinlerinden. Adını haykırıyorum sessiz sessiz. Ve hayat devam ediyor, yaşıyorum sensiz sensiz.
Gülün dikeni üstünde olur, sen dikeni Gülün altında sundun bana. Hiç beklemediğim anda battı içime. Gül gibi güzel sözlerinle avunurken diken gibi sözlerinle afalladım.
Satırlara sığmayacak sözler bıraktın, "Gitme." diye diye tüy biten dilimde. Geçmeyecek bir geçmiş, gelmesini istemediğim bir gelecek. Uyutmayacak geceler bıraktın ardında, kızarmış gözlerle uyanacağım sabahlar. Sızı bıraktın içimde, azalacak ama derinlerde dinmeyecek bir sızı.
Bir hafıza bıraktın anılarla anlarımı bölecek. Bir ben bıraktın seni hiç affetmeyecek.
Rüyalar, kabuslar.. Öyle bir bilinçaltı bıraktın ki narkoz bile hatırlamamı engelleyemeyecek.
Bıraktın işte, bizi geçmişte bıraktın. Senin geçtiğin cümlelerin yüklemi geçmiş zaman fiiliyle bitecek.
"Geldi ve gitti.."
Son bir kez görmek istiyorum, son bir kez sıkıca sarılmak. Kokunu içime çekmek. Bir ömrü bir güne sığdırmak. Acı verir bunu yapmak ama acı çekmek istiyorum. Sana bir kez daha sarılmak için o acıyı çekmek istiyorum. Mazoşistliğe kadar sevdim işte. Bir kere sarılmak, bir kere daha sarılmak istiyorum. Zaten bir ömür senli anılara sarılacak ruhum. Ben yanımdaki bedene sarılırken ruhum kaybedişlerime sarılacak. Sana sarılacak.
Son bir gün sevdiğim. Son bir gün ver bana. Sana sarılıp geçmişi bırakayım ardımda. Yokluğuna sarılacağım nasılsa yıllarca. Son bir gün ver bana, yokluğunu yaşayacağım yılların hatrına.
Yine sevebileceğimi düşünüyor olabilirsin. İnsan herkesi sever ama insan herkesi sevda diye sevemez. Evet, severim. Ama sıradan bir sevme duygusuyla. Bu kadar harmanlanmış duygularla değil. Aşk, mutluluk, heyecan, tutku, kaybetme korkusu, yanındayken bile hasret.. Bu kadar çok duyguyu barındırmaz artık sevmelerim.
Ben seni başka sevdim. Başka sevemem demiyorum bak. Seni başka sevdim diyorum. Senin gibi olmayacak hiçbir sevda. İnsan belli bir yaştan sonra sevmekle uğraşmaz. Yanında iyi hissettiği birine sığınır.
Sevmek ayrı bir eylem.
Sen ayrı bir eylemimdin.
Seni, duyguları tanımlayan bütün kelimelerle sevdim.
Seni tek kullanımlık bir sevgiyle sevdim.
Senden bir tane daha yok. Benden de. Başka biz yok. Ben biz’i çok sevdim.
Şu an kime kızgın olduğumu bilmiyorum inan. Sana mı kızmalıyım, ne olursa olsun elimi bıraktığın için?
Buna sebep olan babama mı? Yoksa kendime mi kızmalıyım, imkansızı istediğim için? Değişik bir ruh halindeyim. Arap saçına döndü beynimde düşünceler. Babamı görmek istemiyorum. Çünkü; her gördüğümde sadece kendi istediği gibi olmadığından, benden istediğimi aldığı için, içimde bir sinir dalgası yayılıyor. Gelip senin kapına dayanmak istiyorum. Son bir kez sende bulduğum huzuru yaşamak için. Ama yapamam, bu prangalarla ben hiçbir şey yapamam Yaman. Öyle boğuyor ki beni, kasvetli düşüncelere salan bu şehir. Sanki nefesim sendin, seninle nefes alıyordum bu şehirde. Şu an sanki solunum cihazına bağlıyım. Zorla nefes alıyorum. İçimde boğuluyorum. Düşüncelerimde boğluyorum.
Beni mutlu edeceğine inandığım, bana nefes olan adamın sevgisinde boğuluyorum.
Aramayacağım. Arayamam.
Susmayan şarkım eşliğinde fotoğrafları incelemeye devam.
Sana hergün sarılıp ağlasaydım be adam. Her gün birlikte içimiz ağlasaydı.
Sevdim be o kadar sevdim ki düşünemedim, düşünmek istemedim başkasıyla bir hayat yaşamayı.
Girdapta savruluyorum şimdi. Senin girdabında.
Ruhumun fırtınası beynimde yankılanıyor. Savaş içinde bütün cümlelerim. Bir yanım seni seviyor hala. Diğer yanım gidişine sövüyor. Hiç mi hatırı yoktu sevdanın.? Öldürdün beni be adam. Gözlerimdeki gözyaşı yağmurunda çırpınıyorum. Bu şehri terketmek istiyorum şu an biliyor musun.? Anıları terketmek istiyorum. Ama o kadar yorgunum ki tek adım atmaya mecalim yok..
Bakalım daha ne kadar devam edecek böyle. Ne kadar acıyacağım derinden. İçim yansa da susuyorum işte. Buna da kader diyorlar. Bilmiyorlar ki kaderi imtihan belirler, imtihan ise bizim elimizdedir. Sen başka bir kader yolu seçtiysen elden ne gelir ki Yaman. Herkesin kaderi kendi çabasına bağlı madem, ben çabanın fazlasını harcadım senin kaderim olman için. Belkide kazanacaktık kaderin bu zor imtihanını ama. ama işte ama’lar var sadece bende.
"Ayrılık mı ne ayrılığı? öyle birşey olmayacak" der sustururdun ihtimalinden bile bahsetsem. Ne ayrılığı Yaman bu ayrılık ne ayrılığı?
O acı yayılıyor içimde. Hani böyle sol yanında bir boşluk yaratan o acı.
Nasıl desem. Ruhunu çekiyorlar, kalbini sıkıyorlar.. Öyle yada böyle nefes alıyorsun ama farkında değilsin. Etrafa bakıyorsun, görüyorsun çevrendeki herşeyi ama aklında hatıralar. Çünkü; ölümün başka bir şeklidir bağlanınca kopmak..
Kimse anlamadı beni Yaman. Kimse görmedi içimde büyüttüğüm bu duygulara neden o kadar sarıldığımı. Sen sarılmaya değerdin be Yaman, sen sarılmaya değerdin. Sen değerliydin.
Bir mesaja sığdırsan da sonumuzu, sen şu ana kadar çözdüğüm sevgi nedir? sorusunun en doğru şıkkıydın. Sen aşk değildin. Sen sevgiydin, dostluktun, arkadaşlıktın, huzurdun.
Ağır imtihanımın en zor sorusuydun sen. Ama hiçbir şık arasında kalmadan direk cevapladığım. Sonuç ne olursa olsun sen yanlış değildin. Çünkü; ben çok yanlışla karşılaştım. Sen bana onlar gibi yanlış yapmadın. Aldatmadın şu ana kadar gidenler gibi, kandırmadın. Senin yanında huzurlu ve güvende hissettim. Bu yüzden bu kadar direndim ya zaten. Yanlışsan bile sen benim en doğru yanlışımdın.
Gidiyorum şimdi gelişini geride bırakıp, senden gidiyorum. Vazgeçiyorum senli gelecek hayallerinden. Gözlerinden, bakışından. Tek yönlü bir yola girdim gidiyorum. Gelirken verdiğin sözlerle giderken söylediğin sözler kavga içinde. Son sözlerin dövüyor beynimi. Dağıtıyor, talan ediyor. Gidiyorum, kurşun gibi sözlerine siper olan kalbimi hayata döndürmek için. Gidiyorum senden, kendime gelmek için.
Seni hep derinde saklayacağımı bil sadece. Yarım kalan bu sevdayı solumda taşıyacağımı. Kader yolu beni nereye götürürse götürsün ben her yoldan geçene sen diye bakacağım. Yarım kalan hiçbirşey bitmez Yaman. Bitmeyeceksin bende.
Ben yarından sonra ne hayatında nede buralarda olacağım. Hatta sen bu mektubu okurken ben çoktan burdan uzaklaşmış olacağım.
Hoşçakal..
Ela
Bu yazı Wattpad isimli sitede yayımladığım kitabımdan bir bölümdür. Kitabı okumak isteyenler aşağıdaki linki arama motoruna yapıştırarak kitaba ulaşabilirler..
my.w.tt/UiNb/w7573vEnsK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.