- 678 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÖzgeCan'im...
ÖzgeCan’im...
20 yaşındasın hep...
Büyümedin...
Iyileştiremedin o hasta ruhları. Tahmin eder gibi gelip seni buldu o hastalar...
Güzel olmak, özgüvenli olmak, gülümsemek hele... bu toplum için korkulan şeyler...
Sen çok güzelsin. Hep aynı guzellikte kalacaksın. Çatlasın patlasın tüm korkanlar...
Insanların hayalleri vardır. Ölümü düşünmeden kurulur hepsi. Upuzun bir ömür biçerek kendine, kondurmadan son denilen sonsuzluğu, kurulur hayaller. Cirkinlikler hesaba katılmaz. Toz pembe , masmavi tonları hakim olur hep...
Mücadeleni cok erken verdin sen.... pembe ve mavi renlerine siyahı yakıştırdılar... küle dönerek, bir sigaranın izmariti basitliğinde...
Yandın, yakıldın, küle döndün...
Kadındın...
Küçük kız çocuğu kadın...
Oyle ya artık yirmisinde olmuştun... çocuk değildin ya!...
Niye gülüyordun?
Niye o kıyafetleri giyinip, susleniyordun?
Hele bi de kadife gülümsemek niye?
Neşen kime?
Arkadaş, dost gibi kadın mı olurmuş?
Bi de okuyordun hadsizce!...
Yok özge ’m ... fazla değil bunlar... sen annenin sevdigi, babanın prensesi, gözlerinden sakındığı...tüm insanları eşit görerek sevmenin bedelini ödedin sen.. niye’ler hep bu işin bahanesi...
Seni unutmayan milyonlarca kadın var... ve biliyor musun? Senden sonra kaç kadın daha işkence gördü... yanındalar şuan... doğru ya biliyorsun....
Anlaşılsın ki; kadın gereksiz değildir... Havva annemizi yararan Rabbimiz’e bu yapılanlar tamamen şirktir... masumca sunulan sevginin ve saygının karşılığı asla şiddet olamaz. sorarım Sen saygı gösterdin de o hırçınlaştı mı?
Niye gülmesin bir kadın? Ya da niye sevmesin?
Niye mesleği olmasın?
Niye başarılı biri olarak kabul görülmüyor?
Hayat şartları zorsa eğer bırakın onunda çorbada tuzu olsun...
Gözlemlediğim kadarıyla genel manada tüm bu geçimsizliğin nedenlerinin başında, ya maddi geçimsizlik ya zorla evlendirilme ya da çok erken yaşta evlenme... sonrasında gözü açıldığı bir dönem başlıyor... toplum inançları kendine gore çeşit çeşit uydurma hurafelerle başlıyor baskıya... sonuç, ya cinayet ya da intihar...
Özgecan sadece bir örnek... kadınlar 3. Sayfa haberlerini süslemeye devam ediyor hala...
UNUTMADIK...
Aybüke
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.