- 730 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
B İ R O L M A K
B İ R O L M A K
Osmanlı İmparatorluğu Mebusan Meclisi, 28 Ocak 1920 tarihli tarihi oturumunda İm paratorluğun Türk yurdu sınırlarını ilan eder. Bu sınırlar, tarihi süreçte "Misakı Milli " olarak nitelenmiş ve her Türk günümüze kadar kal ben benimsenmiştir. Misaki Milli’de belirtilen sınırlarımız ile Türkiye’mizin Lozan’da belirlenen sınırları örtüş memektedir. XX.yy ilk çeyreğinde dünyada etkin olan emperyalist güç, Ortadogu coğrafyasında yer alan mil letlerin yurt sınırını Türk’ün aleyhine sorunlu şekilde cetvelle çizmiştir. Türkler’in nüfusca yoğun olduğu yerle şim yerleri Anavatan toprağımıza dahil edilmesi engellemiştir. Bu yıllarda Anadolu’da istikbal mücadelesi ve ren Türk Milletinin zafiyetinden yararlanarak Misakı Milli toprakları zoraki gasbedilmiştir.
Misaki Milli sınırları içerisinde olup başka milletlerin hükümranlığında kalan anava tan topraklarımız geçen sü rede terör odaklarının cirit attığı yer haline gelmiştir. Bura lara yuvalanıp üst haline getirilerek milletimizin canına, malına zarar vermektedir. Ağzı emzikli çocuklarımız katledilmekte, eli kınalı yiğitlerimiz şehit edil mektedir.
Kahraman şanlı Ordumuz; Ülkemizin bekası ve milletinin güvenliğini sağlamak ve bu topraklarda yuvalanmış terör odaklarını yok etmek için, 21-Ocak- 2018 tarihinde Afrin’e "Zeytin Dalı Operasyonu" başlattı. Büyük Türk Milleti, beşikten mezara istis nasız her ferdiyle ordumuzun muzaffer olması için kalbi dua ediyor ve her ortamda sözel desteğini dile getiriyor. Top yekün ordumuzun içinde ve beraberiz.
Şanlı Türk Ordusu; yedi düvelin besleyip himaye ettiği terör örgütlerine karşı müca dele/ savaşırken, her Türk kişisel egoyu, şahsi fikrini bir kenara bırakıp vatan, millet, devlet ve bayrak aşkıyla kalben desteklemeli ve başarılı olması için dua etmelidir. Bu operasyon için konuşan, fikir beyan eden tüm kişiler, askerin moralı nı bozacak konuşmalardan mutlaka kaçınmalı ve onun cesareti ile moralını artırıcı sözel ve bedensel tu tum içinde olmalıdır. Askerimiz anarşistle, vatan hainleriyle cephede gögüs gögüse savaşırken, elleri kınalı kuzu lar alnından vurulup şehadet şerbeti içip kefensiz toprağa yatarken ülke genelinde menfi yorumlar yapılma malıdır. Bir olmalı, diri olmalı ve askerin muzaffer olması için destek olunmalıdır.
Zira, Haçlı zihniyetinin ağa babaları ve maşaları; bin yıllık vatanımızdan Türkü atmak, soyutlamak ve benlik lerine yerleşmiş tarihsel irsi korkularını gidermek amacıyla devletimizi yıkma, milletimizi yok etme uğraşı içindedir. Emperyalistlerin sapık düşünceleri tarih boyunca hiç değişmemiştir. Ancak,Türk düşmanlarına layık oldukları cevap Mohaç’ta, Çanakkale’de ve Kocatepe’de verilmiştir. Atalarımız, "Domuzdan post, gavurdan dost olmaz." diyerek bu hainlere karşı duruşumuzun ilkesini çok güzel çizmiştir. Bu ilke çerçevesinde bu günde Türk düşmanlarına anladıkları dilde cevap verilmektedir.
Sınava girecek çocuklarımız hane odasında ders çalışırken motivasyonu bozulmasın diye TV odasında yüksek sesle televizyon açmıyoruz ve mahallede cenaze varsa tasa yı paylaşmak için düğün dernek türü eğlenmiyo ruz. Bunlar bizim güzel hasletlerimiz den bazı değerler. Bu güzel hasletlere sahip olan milletimizin, bu değer lerini unutma sı, kaybetmesi acınacak bir durum. Askerlerimiz cephede savaşırken milletimiz tek vücut ola rak ordumuzu desteklemeli ve her daim ordunun yanında olunmalıdır Ordusu cephede savaşırken milletin yapması gereken tek iş, kalbi destek ve dua’dır. Bu olgunluğa erişemeyen kişiler, gelecekte halka bir şey anlatamazlar. Zira söyledikleri ni duymadan konuşanların söylemleri morala ihtiyacı olan kişilerde telafisi imkansız derin yara açar. Bu yaralar kurşun yarasından beterdir.
Vatanını, Milletini, Devletini ve Bayrağını seven her Türk için, Kahraman Ordumuz gururu, Türk’lük onuru ve değeri ise, canımızdır.
Allah, Kahraman Türk Ordusunun yar ve yardımcısı olsun
10-Şubat- 2018
Süleyman YILDIZ
(LEMOS5303)
YORUMLAR
Selçuk Bey, yazımı okuduğunuz için teşekür ederim.
" BİR OLMAK" yazımın konusu;
Kahraman Türk Ordusu Emperyalist güçlerin terör maşası teröristleri yok etmek için Misaki milli sınırları içinde kalan topraklarımıza operasyon yaptığı bu günlerde,seksen milyon Türk vatandaşının sözüyle, tavrıyla ve kalbi duasıyla Kahraman Türk Ordusunun yanında BİR OLMAK dır.
Yani; VATAN, MİLLET, DEVLET, BAYRAK, DİN, DİL, ORDU BİRLİĞİNDE BİR OLMAKTIR. Bu günlerde yemekten ve havadan da önemli olan Şanlı Orduyu desteklemektir.
Benim ağacın dallarında değil gövdesinde BİR OLALIM diyorum.
Yazınızın başlığı ile içeriğinin çelişkili olduğunu söylemek isterim.
Bir olalım ifadesinden anladığım Anadolu coğrafyasında tüm farklı etnik ve inanç guruplarının bir arada kardeşçe yaşamasını anlamıştım.
Siz bu yazınız ile sadece Türk birliğini savunuyorsanız o zaman yazınıza başlık olarak Türk birliği
diye başlık koysaydınız daha güzel olurdu.