- 353 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
ACININ SOMUTLUĞU
ACININ SOMUTLUĞU
Ekmek verdiğiniz köpeğin sizi ısırmasından daha acısı, köpeğin size dost olduğunu söyleyenin hayvanı olmasıdır...
Bundan daha acısı, size dost olduğunu söyleyenin, köpeği sizi ısırırken gülmesidir...
Bundan daha acı olanı ise, aynı gemide yol aldıklarınızın da size gülmesidir...
İşte bu an, sizin en güçlü olduğunuz andır...
Bu an, sizin ontolojinizin ve onu korumak için vereceğiniz mücadelenin, kullanacağınız yöntem ve silahların tartışmasız bir meşruiyet kazandığı andır...
Anlaşılıyor ki, ’Karanlık sonsuz değildir’...
’Her şerde bir hayır vardır’...
Anlaşılıyor ki, dost-düşman ayrımında tereddüte düşmeyeceğiniz andır, bu an...
Demek ki, acının çelişkisinin somutlaşması gerekir, tatlıya evrilmesi için...
Ki, böylece ısırmaya teşne köpeklerle o anda size gülecek olanlar ortaya çıkabilsinler...
Ki, ’tatlının hukuku’ böylece gerçekleşsin...
Mikro-kozmostan makro-kozmosa kadar...
Tanrı Türk’ün yar ve yardımcısı olsun...
10 Şubat 2018
YORUMLAR
Kıymetli Yekta hocam, anlamlı ve vurgulayıcı yazınızdan çok önemli dersler çıkarmak mümkün. Neticede bu ülkenin ekmeğini yeyip suyunu içmiş olanların başkalarına köpeklik yapanları acının somutluğu olsa da. Kendi tarihinden ve değerlerinden uzaklaştırılmış, kendi ceddini aşağılayan, dedesine ve atasına hakaret eden, kısacası, çağ açmış, çağ kapamış hükümdarlarının olduğu şanlı bir tarihe ve medeniyete sahip olduğunun farkında olmayan, destansı Türklüğü doksan dört yılla sınırlandırmış öncesini yok sayan beyni yıkanmış benliğini yitirmiş insanları ne yapacağız? Sanırım acının asıl en somut hali bu olsa gerek. Öyle ya, sözde Türklük nutukları atıp sırf iktidara olan düşmanlıklarından haince harekâtın başarısız olmasını isteyenleri ve açıkça timsah gözyaşları döküp gerçekte daha fazla şehidin gelmesi için sinsice ellerini ovuşturanları ne yapacağız?!'' Neyse ki, bu zavallı insan müsveddelerinin sayısı ülke nüfusuna oranla öyle çok fazla değil. Yani on yıllardır yoğun bir şekilde sürdürülen tarihin çaptırılmasına rağmen tarihinden utanmayan ve ülkesini gerçek anlamda seven insanların sayısı şükür ki diğerlerinden daha fazla.
Eh buda tatlının ve güzelliğin,başka bir değişle Rabbimizin yüce Türk milletini koruduğunun en somut halidir herhalde….:)
Kaleminize yüreğinize sağlık.
Saygı ve sevgilerimle.
Yekta Attila
Bunun hafızası 90 yılla sınırlı, derler...
Hatırlamaz, dolayısıyla gerektiği gibi hareket edemez, derler...
Bu muameleye 90 yıl önce gösterilen tepki hakkıyla okunmamış, anlaşılmamış ki, şimdi de içerideki akıl tutulmasına uğramışların, aynı işgalcilerin maşası gibi davranan mankurtların iğvalarına şahit oluyoruz...
Sanki olanlar politik bir tercihten, tasarruftan ibaretmiş gibi...
Halbuki, söz konusu olan bir tarihi tecrübedir...
Bir tarih bilincinin eyleme geçirilmesidir...
Şöyle bir başkalarının manevralarına, ataklarına, yayılmalarına, mevzilerine, takviyelerine bakmak bile yeterli ama, nerede o basiret...
Çok teşekkür ederim, değerli kardeşim...
Selam ve saygılarımla.