- 563 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat hep latife ve güzelliklerle geçse
Bu akşam yoğun bir çalışma gününden sonra komedi filmi gibi bir şöfer ve minibüs yolcularıydık.
Şöför araç dolu olmasına rağmen ,arka taraf boş otarafa gidin ,arkadan araba gelmeyecek kaza olmuş diye bağırıyordu.
İnecek olduğunda daha minibüs tam durmadan indimi tamam diye bağırırken ,minibüste bir şakalaşma başladı . herkes gülüyordu. Kendimi tutamadım kamera şakasımı bu eski Türk filmleri geldi aklıma dedim .Başka bir yolcu da şöfiör bey kamera şakasımı bu diye soruyorlar dedi.
Şöför durun size bir de şarkı açayımdemez mi ,oyun havası açtı. Yolculardan biri heh şimdi oldu kınaya gider gibi olduk .Hanhi filmde çıkacak bu sahne dedi.şöför ise ineceklere de ne güzel gidiyorduk niye iniyorsunuz demez mi?. Sonrasın da kahkahalar ve günün yorgunluğunu alan güzel neşeli bir yolculuk oldu. Bu arada şöför kendini kaptırdı ve kendini ele verdi. Yolculara yer açın kaza olmuş gelmez araç yolda kalmasınlar dedi ve ardından yalandan kim ölmüş ki diyerek güldü. Kavga da çıkabilir ve insanlar ters sözler de söyleyebilirdi.
Keske hayat hep böyle birbirimize latifeyle bakmayı bilerek ve güzel yaşamak ile geçse
YORUMLAR
Merhaba Yelda Kıray hanımefendi, çok hoş bir yazıydı özgün yazınız. Kendimi o minibüste hissettim bir an.
Şener Şen, İlyas Salman filmleri ve arabeskin meşhur olduğu günlerde daha huzurlu muyduk yoksa.
Emeğe ve sanata saygımla.