AYRILIK RÜZGARLARI
Pelin beyazıtta eski bir ahşap evde ailesi ile yaşayan genç bir kızdır.Özel günler için aldığı siparişler ile kendi yaptığı kek ve kurabiyeleri satarak ve günlük işlerde çalışarak geçimini sağlıyordur. Yedi aydır beraber olduğu erkek arkadaşının kendisini aldatmasını kabul edemese de siğneye çekmeye çalışır fakat buna rağmen erkek arkadaşının sonradan kendisini terk etmesinin ve ona güvenerek yaşadıklarının pişmanlığı ve üzüntüsünü yaşıyordur.
Bir yandan kendisinin geleceğini hiç düşünmeden başı buyruk yaşayan ailesinin düşüncesizliği,geçim sıkıntısı ve ahlaksız abisinden çektikleri kendisini iyice boğar hale gelmiştir. Pamuk adını verdiği küçük kar beyazı tavşanı ise kimseye anlatamadığı dertlerini, hayallerini paylaştığı tek can yoldaşıdır.
Bora ise Büyükadada bir çatıkatında tek yaşayan kimsesiz bir gençtir.Kimseye anlatmadığı geçmişi ile esrarengiz,içine kapanık hali ile dikkat çekiyordur.Çevresindeki onca güzel bayana rağmen bu zamana kadar asla hayatına kimseyi dahil etmemiştir.Katı birisi gibi görünse de büyüklerine saygılı küçüklerine şevkatli davranan çok iyi kalpli merhametli birisidir.Senaristlik yaparak geçimini sağlıyordur.Tıpkı pelin gibi kendisinin de temiz duyguları ile güzel hayalleri ve sevgiye aç olsa da psikolojik rahatsızlığı,hayata karşı karamsarlığı ile hep duygularını bastırıyordur.Zaman zaman yanına uğrayarak dertleştiği herşeyini danıştığı balıkçı orhan abisi en yakın arkadaşıdır.
Orhan ile dertleşip,içtiği bir gece evine gittiğinde eski günleri (çocukluğu) gözünde canlanır ve annesinden yadiğar kalan tek eşya ceviz sandıktan sararmış bir albüm çıkartır.Annesi ile olduğu fotoğraflarına bakarken duygulanır ve yere eğilerek ağlamaya başlar sayfayı çevirdiğinde ise annesi kendisi ve babasının olduğu aile fotoğrafını görür ve sinirlenerek fotoğrafı çıkartır acele ile çalışma masasının üstündeki makas ile babasının olduğu bölümü keser ve yere düşen parçayı tüm hıncıyla çiğner.O gece rüyasında babası annesini öldürdükten sonra kendisini büyüten teyzesini ölüm döşeğinde görür.
Sabah kalktığında teyzesinin evini arar fakat telefon çaldıkça açan olmaz.Bunun üzerine teyzesinin beşiktaştaki evine gider fakat kapıyı
açan kimse olmaz o sırada karşı dairede oturan komşusunun üç gündür hastanede yattığını fakat hayati bir tehlikesinin olmadığını öğrenir.Bora bunu öğrendiği gibi soluğu hastanede alır fakat ziyaret saatine daha bir saat vardır.Eli boş olduğu için yakınlardaki bir markete kolonya,meyve suyu,bisküvi vs.. almaya gider.Pelin o markette bir stand da yeni çıkan bir bisküviyi tanıtıyordur.Şefi başına gelir ve mesaisinin bitmesine az kaldığını fakat günlük satış kotasının daha yarısını bile dolduramadığına kızarak şuan halen deneme sürecinde olduğunu hatırlatır.Pelin çok mahçuptur.Biraz sonra bisküvi reyonunda borayı görür ve tatlı bir ses tonu ile gülümseyerek ürününü tanıtmaya çalışır.Bora soğuk tavırlarıyla sürekli ürüne bahaneler bulsa da pelin masum bakışları ve ılımlı konuşmasıyla borayı ikna etmeye çalışır en sonunda dayanamaz ve durumunu açıklayarak adeta yalvarır.Bora bu durum karşısında duygulanır ve daha anlayışlı davranarak pelinin satması gereken bütün bisküvileri alır.(Birbirlerinden hoşlanırlar.)
Teyzesini ziyaret ettiğinde durumu hakkında biraz konuşmalarının ardından geçmişten konuşurlar ve hüzünlenirler. Teyzesi getirdiği bisküvilerin çok fazla olmasına şaşırır ve bir kısmını yanında götürmesi için ısrar eder.
Bora o gece senaryosunu yazarken kahvesinin yanında bisküvilerden birtanesini açar ve yerken senaryo yazmayı bırakarak pelini düşünür. Ardından masanın başından kalkarak bir bardak viski ve purosu ile balkonda yıldızları seyrederek pelinin kendisine muhtaç halini ve masum bakışlarını hatırlar. Bora peline karşı hissettiklerini kendisine bile itiraf edemiyordur fakat belki onu bir sefer daha görebilirim umuduyla ertesi gün tekrar aynı markete gider yalnız pelini bulamaz.
Pelin ise borayı gördüğü andan itibaren kendisine karşı bir sıcaklık bir hoşlantı hissettiğinin farkındadır etrafındaki insanlar kendisinde bir gariplik olduğunu sezselerde geçiştirmeye çalışıyordur fakat borayı bir daha asla göremeyeceğine kahrediyordur.
Pelin’in sipariş üzerine yaptığı kek ve kurabiyeleri sattığı küçük bir pastane-cafe sahibi aile dostları nazan ablası son yaptığı kurabiyeler sayesinde çok övgü aldığını söyleyerek kendisini kutlar ve bazı nedenlerden dolayı artık dükkanını ona devretmek istediğini söyleyerek çok makul imkanlar (kolaylıklar)sağlayarak devredebileceğini söyler.Pelin çok mutlu olur ve kabul eder.
Bora birgün senaryosuna yeni başlayacağı dönem dizisi için beyazıt’ın eski sokaklarını gezip,fotoğraflar çeker.Akşamüstü dinlenmek ve çektiği fotoğraflara bakmak için yol üstündeki cafeye gider.(Pelin’in cafesi) Birbirleriyle karşılaştıkları anda gözgöze gelirler.İşte o anda artık birbirlerinden bir ömür boyu vazgeçemeyeceklerini büyük aşkları tomurcuklanmaya başlar. Pelin’in mutluluktan içi içine sığmasa da bunu sadece masum ve içten davranışları ile bora’ya yansıtır.Bora ise her zaman ki ağırlığı ile hareket ediyordur.Pelin geçen günkü centilmenliğini bahane ederek boraya kendi yaptığı üzümlü keki yanında bir fincan çay ile ikram eder.O sırada ansızın bastıran sağanak yağmurdan dolayı bora pelinin tavsiyesi ile gitmek için yağmurun dinmesini beklemeye karar verir.Bu süre içerisinde iki aşık tanışır ve konuşarak biraz yakınlaşırlar.
Yağmurun azalmak yerine daha şiddetlenmesi üzerine bora artık dinmesini beklemekten vazgeçer ve ıslansa da gitmeye karar verir.Pelin evi yakın olduğu için kendi şemsiyesini boraya verir.Uzun uzun boranın arkasından baka kalır.Şehir dışında üniversite okuduğu için aylardır görüşemediği yakın arkadaşı nihal ansızın dükkana gelerek peline sürpriz yapar.Uzun uzun dertleşirler.Bora vapurda el ele tutuşan sevgilileri ve çocuklarıyla birlikte mutlu çiftleri imrenerek seyreder.Nihayet mutlu bir yüz ifadesi ile evinin kapısına gelir ve her zaman yaptığı gibi önce iki kere kapıyı tık tıklar ardından boynu bükük bir halde anahtarla açarak girer ve ışıkları yakar.Yorgunlukla kendisini salondaki tekli koltuğa atarak sanki bir eşi varmış gibi seslenerek tatlı bir dille yemek hazırlamasını ister.Fakat elinde sonunda kalkıp kendisine kendi birşeyler hazırlamaya mecbur kalır.Gece boyunca senaryosunu yazarken aklına sürekli pelin gelir ve facebooktan pelinin fotoğraflarına duygu dolu gözlerle bakar ve tebessüm ile elini ekrana uzatıp fotoğrafı okşayacakken bir ümitsizlikle dokunamadan elini çeker.
Pelin ise odasında tavşanı pamuğu okşayıp konuşarak borayla tekrar karşılaşmasının mutluluğunu paylaşıyordur.Öte yandan boraya olan hislerinin karşılıksız kalacağından korkuyordur.
Bora yakın arkadaşı aynı zamanda yeni dizi projesinin yapımcısı erdinç ile şirkette yaptıkları toplantının ardından akşam pelinin dükkanına gider.Geçen gün verdiği şemsiyeyi kendisine geri verir ve bir süre sohbet edip pelinin ikramı olan çayı içip kurabiyeyi yer.Masum ve sevgi dolu tavırları dışında kendisine karşı sanki eşiymiş gibi içten davranışları ile bora peline karşı daha bir sempati
duymaya başlar. Birbirlerine telefon numaralarını verirler.Bora tekrar geleceğine söz vererek dükkandan ayrılır.Bir kaç sokak ötedeki bir kitap ve eski taş plaklar satan bir dükkan dikkatini çeker ve içeri girip birkaç şey alıp çıkar.Dönüşte tekrar pelinin pastanesinin önünden geçer fakat kapalı görür.Pelin evine giderken bir serseri peşine takılır.Pelin tedirgin olarak hızlı adımlarla yürürken serseri onu yakalar ve telefonunu cüzdanını gasp eder.Fakat sadece gasp etmekle yetinmeyen serseri üstüne birde tecavüze yeltenir.(Sokaklar boştur.) Ne kadar yalvarıp dirense de serseri onu kenardaki harabe eve zorla götürmeye çabalıyordur.Son çaresi ile pelin tecavüzcünün iki bacağı arasına tekme atar ve kaçacakken sokağın başında tekrar yakalanır.Gözü dönmüş serseri pelini tartaklamaya başladığı esnada bora karşılarına çıkar.Bora hiç düşünmeden koşarak serseriye saldırır yediği yumruk ve tekmelerle yere düşen serseri bıçağını çeker ve boraya saplar.Pelin şok ile gözyaşları dökerek yardım çığlıkları atar.Etraftan gelen insanları gören serseri hızla kaçar.
Bora kaldırıldığı hastane de kısa bir süre yoğun bakımda kalır.Pelin ise perişan bir halde dualar ederek hastaneden bir yere ayrılmıyordur. Bora odaya çıkarıldığında da sürekli başında bulunup her yardımına koşar.Tüm bu olanlardan sonra pelin ve bora artık birbirlerine asla vazgeçemeyecek kadar bağlanırlar. Bora taburcu olduğunda bile pelin bir müddet onun evinde kalmak iyice iyileşene kadar kendisinde yardımını esirgememek ister fakat ahlaksız abisinin anne ve babasını etkilemesi üzerine isteğini gerçekleştiremez.Bir akşam pelin nihal ile konuşurken boraya karşı içinde tüm hissettiklerini ve aralarındaki duygusal anlarını paylaşır.Nihal duygulanır ve pelin nihalin isteği üzerine telefonundan boranın fotoğrafını gösterir.Nihal boranın fotoğrafını gördüğü anda aşık olur.Pelin evine gittiğinde odasına çekilir ve bora ile telefonda konuşur.(Bora evindedir) Pelinin ahlaksız abisi ismail kapının aralığından onu dinliyordur.Telefon kapanınca ansızın içeri girer.Pelin ile biraz tartışmalarının ardından ismail peline iyice asılmaya başlar.Pelin ismail’e kardeşi olduğunu hatırlatmaya çalışsa da ismail umursamıyordur ve daha da ileri giderek taciz etmeye başlayarak kendisiyle beraber olmak istediğini söyler.Bunun üzerine pelin ağlayarak ismailden kaçar ve salonda rakı içip kahkahalar patlatan anne ve babasının karşısına çıkar.İsmaili ne kadar şikayet edip feryat etse de peline asla inanmadıkları gibi çok kızarak abisine iftira attığını öne sürerler.Pelin sinirle odasına çıkar ve kapısını kilitlediği gibi önüne bazı eşyalarda koyar ve yatağına uzanarak ağlar.
Pelin borayı ziyaret etmek ve ona yardım etmek için evine gittiği bir gün kapıyı çaldığında açılmaması üzerine telefonuyla onu arar ve bora dışarıda olduğunu söyleyerek ancak bir saate kadar dönebileceğini söyler.Pelin boranın yaralarının bu kadar çabuk iyileşip,dışarı çıkabildiğine şaşırmıştır.Boranın evinin anahtarını kendisinde unuttuğunu hatırlatması üzerine bora kendisini eve girerek beklemesini çok kısa bir süre içinde gelmeye çalışacağını söyler.Pelin içeri girdiğinde heryeri karmakarışık ve kirli görünce hemen kolları sıvayarak etrafı güzelce düzeltip temizler.Temizliği bitirdiği an bora gelir.Evini ilk defa bu kadar temiz ve düzenli gören bora peline teşekkür ederek yaralarının iyice iyileştiğini bu yüzden günler sonra ilkkez dışarı çıktığını belirterek peline küçük bir hediye paketi uzatır.İçinden çıkan gümüş kolyeyi bora kendi elleriyle pelinin boynuna takar.Birbiri ardına gelen romantik anların ve konuşmaların yanı sıra pelin halen boradan beklediği ilgiyi bulamadığını farkeder ve kendisine o kadar yeşil ışıklar yakmasına rağmen duygularını itiraf edememesine kızarak alkolünde verdiği etki ile isyan eder.Bora da pelinin bu tavrı üzerine öfke ile karşılık verir.Pelin artık iyice ümidini kaybetmiştir ve kalbi kırık gözünde bir kaç damla yaş ile arkasını dönüp gidecekken bora çok pişman olur ve peline seslenir.Pelin arkasını dönüp baktığında kısık ve titreyen bir sesle "Gitme" der.(Boranın da gözünden bir damla yaş düşer.) Bora peline iyice yaklaşır ve bükük boynunu çenesinin altından nazikçe kaldırır ve iki aşık göz göze bakışırlar.Bora peline seni seviyorum der.
Sarılırlar...
Ve o andan itibaren pelin ve bora artık geçmişlerindeki tüm acılarını,kederlerini ve yalnızlıklarını geride bırakmış hayatlarına beraber tertemiz bir sayfa açmışlardır.Pelin nihal’e güvendiği ve sevdiği bir arkadaşı olduğu için aklından hiç bir art niyet geçirmeden borayla kendisini tanıştırır.Fakat büyük bir hata yaptığının farkında değildir.Çünkü nihal pelin’den gizli borayı elde edebilmek için elinden geleni yapar lakin asla başaramaz.Pelinin yakın arkadaşı olduğu için bora nihale karşı sadece dostça bir sempati duyuyordu.Fakat bu sempati artık yerini nefret’e bırakır.Peline bu durumdan bahsetmese de artık nihalle arkadaşlık etmesini istemiyordur.Bu yüzden birazda olsa tartıştıkları oluyordur.Nihal borayı elde etmeye uğraşırken, bir yandan da ailesinin zoruyla uzaktan bir akrabalarının oğlu ile nişanlanması oldukça canını sıkıyordur.Ayrıca şehir dışında üniversite okurken ailesinin gönderdiği paraları har vurup harman savuruyor,escordluk yaparak ta eğitim masrafını çıkartıyordu.Durumunun ortaya çıkmaması için plastik
cerrahi ile bekaretine kavuşsa da birgün nişanlısı ile alışverişteyken eski bir müşterisiyle karşılaşmaları ve çıkan olaylar ile foyası ortaya çıkar.Ailesinin yoğun baskıları ve babasının kendisini memleketindeki halasının yanına yollayacak olması üzerine nihal önceden yüz vermediği ismaille yakınlaşarak ailesi ile istemeye gelmesine ikna eder.
Pelin ve bora beraber vakit geçirdikleri güzel bir günün ardından akşamüstü bora pelini evine bırakırken ismail ve yanındaki iki arkadaşı onları görür.Pelin ne kadar karşı çıksa da ismail olay çıkartır ve boraya kafa atar.Bunun üzerine bora tek yumrukla ismaili yere serer.Ardından ismailin iki arkadaşı boraya saldırır.Fakat bora ikisini de savuşturur.İsmail bıçağını çektiği anda bora da belinden silahını çıkartır. Etraftan gelen komşuların araya girmesi üzerine olay yatıştırılır fakat ismail halen durulamıyor ve o benim kız kardeşim namusum vs.. diyerek isyan ediyordur.Pelinin annesi de gelir ve pelini kolundan tuttuğu gibi eve götürür.Pelin ve annesi evde tartışırlar.Bora tüm bu olanlardan sonra pelinin nasıl zor bir hayatı olduğunu ve ailesinin anlayışsızlığını kendi gözleri ile de görmüş olur.Pelin için endişelenir.
Borayı bir türlü elde edemeyen ve pelinle mutlu bir ilişkileri olduğunun kıskançlık krizine giren nihal artık ikisine de belli etmeden gizliden farklı yollar aramaya başlar.Bunun için öncelikle boradan özür diler ve hatasını anladığını söyler.(Bundan sonra ki yapacaklarında dikkat çekmemek için..) Pelinin eski erkek arkadaşı erhana ulaşır ve pelinin bora ile ilişkisi olduğunu anlatarak bora ile sırf kendisini unutmak için bir ilişkiye başladığını halen kendisini unutamadığını söyleyerek erhanı peline musallat etmeye uğraşır.Erhan özellikle de pelinin başka bir erkekle yeni bir ilişkiye başlamasını kıskanır ve pelini tekrardan elde edebilmek için her kahpeliği dener.Erhanın şantajları,ailesinin de baskıları ile iyice psikolojisi bozulan pelin geçmişte erhana güvenerek yaptığı hatası ve boraya olan aşkı,hayalini kurduğu geleceğin arasında sıkışıp kalır.
Pelin artık ne olursa olsun borayı bırakmayacağını ondan asla vazgeçmeyeceğini erhana söyler ve hayatından çekilmesini ister.Erhan ise yapacağı en büyük kahpeliği yaparak pelin ile beraber olduklarında odanın bir kenarına yerleştirdiği gizli kamera ile çektiği videoyu boraya gönderir ve pelinin eski erkek arkadaşı olduğunu,pelinin kendisini halen unutamadığını mesaj ile söyler.Bora adeta yıkılır.
Hayal kırıklığı ile gözlerinden akan yaşları ve geceler boyu doldurup
boşalttığı kadehler ile kendini avutmaya uğraşır.Onun bu hali üzerine erhanın dediğini yaptığından şüphelenen pelin üzüntüsünden ne yapacağını bilemez.
Birgün bora pelin ile buluşur ve ona geçmişiyle ilgili sorular sorar ve pelin hiç birşeyi gizlemeden dürüstlükle anlatır.Yalnız geçmişinde bir cahillikle yaptığı hatası yüzünden asla kendisini kaybetmek istemediğini onu çok sevdiğini ve ona her zaman sadakatle bağlanacağına söz verir.Bora erhanın gönderdiği videoyu ve attığı mesajı peline göstererek günlerdir yaşadığı sıkıntısının böyle başladığını belirtir.Bu yaşına kadar sadece duygusal ilişki yaşadığı bir sevgilisi bile olmamış olan bora pelini çok sevse de böyle bir şeyi asla kabul edemeyeceğini geçmişi kirli olan bir kadınla temiz bir gelecek kuramayacağını düşünüyordur.
Pelin borayı kaybetmiş olmanın verdiği acı ile adeta hayattan kopmuş,büyük bir depresyona girmiştir.Bora ise içten içe isyan ediyor ve zaman zaman ağlıyordur.Kendini evine kapatmış ve senaryo yazmayı dahi bırakmıştır.Günlerdir telefondan ulaşamayan arkadaşları ansızın evine baskın yaparlar.Çok uğraşsalar da boradan bir türlü ne derdi olduğunu öğrenemezler.Fakat arkadaşlarından biri önceden beri tanıdıkları birisinin işlettiği randevü evine yeni çok güzel kızlar geldiğini ve mutlaka kendisiyle beraber gitmek istediklerini söylerler.Boranın ilk defa bu kadar istekle karşılamasına arkadaşları şaşırır.Randevü evine gittiklerinde özellikle bora ilk müşterileri olduğu için orayı işletenlerin önerisi ile daha önce hiç ilişki yaşamamış olan yeni kızlarından yulia’yı önerirler.Bora ve yulia aynı odaya girdiklerinde bora yulianın kendisini çok rahatsız hissettiğini ve boranın biraz daha ileriye gitmesiyle ağlayarak kendisine yalvardığını görür.Bora merhametinin sesini dinler ve kıza elini dahi sürmez biraz konuşmaları ile yulianın rusyadan kaçırılarak zorla çalıştırılmak istendiğini öğrenir.Bora derhal orayı işletenlerin karşısına çıkar ve yuliayı satın almak istediğini söyler ve istedikleri yirmi bin tlyi bankadan çektiği gibi getirir.O andan itibaren bora yuliayı artık manevi kız kardeşi olarak kabul eder.Yulia çok mutludur.
Bora orhan ile içip dertleştiği bir gece içindeki tüm dertlerini dökerek orhana danışır.Orhanın nasihat ve öğütleri ile bora peline bir şans vermesi gerektiğini ona çok haksızlık yaptığını anlar.Pelin küçük tavşanı pamuğa biraz içini döktükten sonra hayattaki tüm sıkıntılara katlanabilse de borayı kaybetmenin verdiği acıya daha fazla
dayanamayacağını düşünerek son bir defa borayı arar.Bora sabah ona bir sürpriz yaparak dükkanına gitmeyi düşündüğü için telefonu açmaz fakat pelinin son umudu da tükenmiştir.bir avuç hap yutarak intihar eder.Ailesinin tesadüfen farketmesi ile acilen hastaneye yetiştirilir ve hayati tehlikesini atlatır.
Sabah elinde çiçeği ile pastaneye gider fakat kapalıdır.
Telefonunu arar ulaşamaz.Endişelenerek evine gider fakat kapıyı çaldığında bir komşularının söylemesi üzerine soluğu hastanede alır.Zor da olsa bir şekilde pelinin gönlünü almayı kırık kalbini onarmayı başarır.
Birgün pelinin pastanesine erhan gelir.Pelinin nefretle kendisini kovması ve tartışmalarının ardından erhan borayı uzaktan takip ettiğini ve kendisini on sekiz yaşlarında bir rus kızıyla aldattığını iddia eder.Fakat pelin asla ona inanmaz.Nihal günlerdir pelinin borayla ayrılmış olmasına seviniyordu.Fakat erhanla işbirliği yapmasına rağmen başarılı olamadığı için iyice canı sıkılmıştır.
Bora çok sıkı senaryo çalıştığı bir gün iyice canı sıkılır ve değişiklik için orhanın teknesi ile balığa çıkarlar.Pelin ise dükkanı işe yeni aldığı elemanına teslim ederek boraya sürpriz yapmak için en lezzetli kurabiyeleri ile evine gider fakat yulia ile karşılaşınca erhanın dedikleri aklına gelir ve gözyaşlarıyla geri döner.O gece bora ve yulia bahçede balıkları mangalda pişirip güzel bir sofra hazırlarlar.Yulia balığa çıktığında pelinin geldiğini boraya söylediğinde bora pelinin yanlış anladığını bu yüzden balık tutmadan dönüşte aradığında telefonu açmadığını anlar.Yulia ile geçmişteki anılarınından konuşurlarken bora içeriden eski albümleri getirir ve beraber bakarlarken yulia boranın küçükken babasının kucağında çekildiği fotoğrafı görmesiyle büyük bir şaşkınlık yaşar.Boranın babası yulianın da babası çıkar.Kardeş olduklarını öğrenmeleri ile geçmişleriyle de yüzleşirler.Yulia’nın öz kardeşi olduğunu ve kendisinden başka hiç kimsesi olmadığını öğrenen bora onu Rusya ya geri göndermekten vazgeçer.
Pelin nihal ile dertleşip,boranın kendisini aldattığını öğrendiğini anlatması üzerine nihalde onu boraya karşı iyice doldurarak kafasını daha fazla karıştırmaya çalışır.Pelinden sonra hemen erhanla görüşerek durumu anlatır ve tam da şimdi pelini tekrar elde edebileceğini anlatır.Bora ise peline gerçeği anlatmak ve artık evlenme teklifi etmek için tektaşını alır ve pastanenin yolunu tutar.Yalnız elemanının bir arkadaşı ile yakındaki bir parkta buluştuğunu söylemesi üzerine
hemen parka gider ve uzaktan izlediğinde pelinin erhan ile buluştuğunu görür.Aldatılmanın verdiği hayal kırıklığı ve nefretle ağlayarak geri döner.O gece bir barda içip iyice sarhoş olduğunda onu takip etmiş olan nihal kendisine eşlik ederek bir otele götürür ve bora ile yatar.Nihalin babası ismailin ve anne-babasının sık sık kendisinden para koparmaya çalışmasından iyice bıkmıştır.İşsiz olduğu için ismaili kuruyemişçi dükkanının başına da koymuştu fakat ismailin kasadan para çaldığını güvenlik kamerası kayıtlarıyla öğrense de nişanın atılmaması için görmezden gelir.
Abisinin bu kederli darmadağın haline dayanamayan yulia kardeş olduklarını kesin olarak görebilmek bahanesi ile bir dna testi yaptırmaya ikna eder ve boradan gizli birgün rapor ile beraber pastaneye gider ve herşeyi anlatıp,raporu gösterir. Pelin çok pişman olarak ne büyük bir yanlış yaptığını anlar.
Zorda olsa bora ile görüşen pelin yulianın kardeşi olduğunu bilmediğini söyleyerek yanlış anladığı için özür diler.Boranın kendisini erhan ile birlikte gördüğünü söylemesi üzerine adeta şok olur ve artık peşini bırakması için kendisi ile son bir kez görüştüğünü söylese de bora ona inanmaz.Nihal de bora ile görüşmek ister fakat bora reddettiğinde aralarında geçenleri peline anlatacağını söyleyerek şantaj yapar.Bora peline karşı öfkeli olsa da yine de en yakın arkadaşı ile beraber olduğunu öğrenerek yıkılmasını istemediği için nihal ile görüşür o gecenin hiç yaşanmamış sayılmasını istese de nihal hamile olduğu yalanını söyler.Bora aslında hiç istemese de bu durumu temizlemek için nihal ile evlenmeye karar verir.Nihal ailesine bora ile evlenmeye karar verdiklerini yakında istemeye gelecek olmasını açıklaması üzerine babası güvenlik kamerası kayıtları ile ismailden şikayetçi olur.İsmail tutuklanır.Yalnız kısa bir zaman sonra pelin ve anne babası ismailin çaldığı parayı nihalin babasına ödemeleri ile davayı geri çeker ve ismail tahliye edilir.
Erhan artık ne yaparsa yapsın asla pelini tekrar elde edemeyeceğini anlar ve nihalden kendisine yardım etmesini ister ama nihal artık isteğini elde ettiği için erhana bencilce davranır.Aralarında büyük bir tartışma çıkar.Erhanın nihali itmesi ile nihal merdivenlerden aşağı yuvarlanır ve acilen hastaneye kaldırılır.Bora da hastaneye gelip doktorlara bebeğin durumunu sorması üzerine nihalin hamile olmadığı ortaya çıkar.
Pelin borayı tekrar kazanmak için elinden gelen herşeyi yapıyordur.Bora ise ne kadar pelini unutmaya çalışsa da halen onu çok
seviyordur fakat artık ona güveni kalmadığı için geri dönemiyordur.Orhanın öğütleri ve yulianın peline yardımları da her seferinde başarısız oluyordur.
Artık pelinden yana bir beklenti içerisinde olmayan erhan arzu ile tanışmış ve hayatında ilk defa aşık olmuştur.Üstelik bu aşk sayesinde pelinin hayatını nasıl kararttığının farkına varmış,vicdan azabı çekiyordur.Pelin işlerinin kesat gitmesine rağmen varını yoğunu ailesine veriyordu bu yüzden son iki aylık dükkan kirasını ödeyebilmek için pastaneyi devretmek ister fakat erhan peline belli etmeden kira borcunu ödesede pelin erhanın ödediğini öğrenir.Niçin kendisine böyle bir iyilik yaptığını sorduğunda ise erhanın kendisine yaptıklarından dolayı büyük bir vicdan azabı çektiğini farkeder.Nihal borayı tam elde etmişken erhanın sayesinde kaybettiği için ondan intikam almak ister.Arzunun karşısına çıkarak geçmişte pelinden faydalanıp,terk ettiğini kendisine de aynısını yapacağını söyler.Erhan bu yüzden arzuyu kaybetmekten korkarak büyük bir üzüntüye kapılmıştır.Fakat arzu nihalin önerisiyle pelin ile görüşür.Pelin nihalin söylediklerini yalanlayarak,erhanı biraz över ve ayrılma sebepleri için başka bir sebep uydurur.Erhan bu davranışı ile peline minnettar olur.
Pelinden izini kaybetmek için büyük adadan taşınmaya karar veren bora bir arkadaşının önerisi ile erhanın emlak ofisine gider.
Karşılaşmanın verdiği şokun etkisinden çıktıktan sonra bora öfkelenir fakat kendisine hakim olarak bir kaç çift sözünü söyler.Pelinle beraber kendisine ne büyük bir kötülük ettiklerini, duygularını ifade eder.Erhan tüm pişmanlığı ile boradan af diler ve tıpkı pelin ve kendisi gibi oda artık bir başkası ile gerçek aşkı bulduğunu pelinle aralarında hiç bir şey olmadığını söyler.Bora ikisini birlikte parkta gördüğünü söylediğinde erhan gerçeği izah eder ve pelinin kendisini herşeyden çok sevdiğine inandırmaya çalışır.
Bora büyükadada bildiği bir emlakçı aracılığıyla başka bir mahallede bahçeli müstakil bir eve yerleşir.Telefon numarasını da değiştirdiği için kendisine ulaşamayan pelin kovulma pahasına bile olsa son kez boranın evine giderek konuşmaya karar verir.Fakat taşındığını öğrenmesi ile hayal kırıklığına uğrar.Tam adadan döneceği esnada aklına orhan gelir.Belki yeni adresini biliyordur umuduyla onu bulur.Orhan son zamanlarda taşınmayı düşündüğünü söylediğini yalnız ciddi olduğundan emin olmamış olduğunu belirterek yeni adresini bilmediğini söyler.Fakat orhan ve pelin uzun uzun dertleşirler.Pelin eğer yanına uğrarsa yeni adresinden kendisini bilgilendirmesi için
telefonunu verir.O günün gecesi bora orhanın yanına gelir.Orhan pelinin yanına geldiğini söyleyerek boraya her zamankinden daha güçlü nasihatler vererek pelinin kendisini aldatmadığına ikna etmeye uğraşır.
Bora pastanenin olduğu sokağın başında gizliden pelini görebilmek için saklanıyordur.Yanına gidip kendisini affetmek için kendisini zor tutuyordur aslında... Tam kararını verip pastaneye gidiyorken dışarı çıkmakta olan pelinle karşı karşıya gelirler.Anlık bir duraksamanın ardından pelinin tebessümünü görünce boranın fikri değişir ve arkasını dönüp hızlı adımlarla uzaklaşmaya çalışır.Pelin arkasından koşmaya başlayınca borada koşar.Biraz sonra pelinin ayağı tökezler ve yere düşer.Bora arkasına dönüp baktığında pelini yerde çaresizce ağlar halde görmeye dayanamaz ve ona önceden verdiği bir söz aklına gelir.
Elini uzatıp yerden kaldırması ile başlayan gelişmeler sonucu iki aşık barışırlar.Bora ilginç ama pelini korkutacak bir sürprizle evlenme teklifi eder.Pelin çok mutlu olarak kabul eder.
Akşam eve gittiğinde pelin anne ve babasının kredi kartı borçlarından dolayı yakında eve haciz geleceği için çok canı sıkkın halde görür.Fakat her zaman peline kötü davranan anne ve babası bugün menfaatleri için peline güzel davranıyorlardır. Kredi kartı borcunu ödeyebilmeleri için pelinden başka bir bankadan kredi çekerek ödemesini istemeleri üzerine tartışma çıkar.Ertesi gün pelin nihal ile konuşarak yakında bora ile evleneceğinden ve ailesinin kredi kartı borçlarından bahsederek dertleşirler.Nihalde okulu bitirdiğinden beri halen iyi bir iş bulamadığından yakınıyordur.Bunun üzerine pelin nihale pastaneyi kendisine devretmeyi teklif eder.Nihal pelinin en azından bir müddet yanında çalışması şartıyla kabul eder.
Pelin akşam eve gittiğinde parayı masaya koyar ve dükkanı devrettiğini söyler.Anne ve babası gerekli parayı bulduklarına sevinirler yalnız pelinin çok yakında evlenip gideceğini duymalarıyla sinirlenerek karşı çıkarlar.Çünkü pelin evden giderse artık onlara bakacak birisi olmayacaktır.Sonradan ismailde pelinin evleneceğini duyunca pelinin odasına gider ve tartışırlar.İsmail kıskançlık krizine girerek peline tecavüze yeltenir.Pelin ismailden kurtulduğu gibi soluğu anne ve babasının karşısında alır.İsmailin kendisine saldırdığını haykırır fakat önceki sefer olduğu gibi gene peline kızarlar. Ağır konuşması üzerine babası bir yaşındayken onu yetiştirme yurdundan aldıklarını itiraf ederek evden kovar.Pelin eşyalarını toplayıp,pamuğu aldığı gibi evi terkeder.Artık boradan başka hiç
kimsesi olmayan pelin yaşadığı şokla darmadağındır.Yulia abisiyle pelinin evlenecek olmasına ve şimdiden aynı evde üçü bir yaşıyor olmalarına seviniyordur. Yalnız bora pelinin nihalin yanında çalışmasını istemese de bir müddet yanında çalışmaya söz verdiği için sabrediyordur.
Birgün nihal pelinin eski bir müşterisinden doğum günü kutlaması için özel kurabiye siparişi alır.Müşterinin kurabiyeleri pelinin yapacağını bilmesini fırsat gören nihal kurabiyelerin hamurunu yaparken peline çaktırmadan içine fare zehri döker.Pelin tutuklanır ve nihayet gizli düşmanını tanımış olur.Bora pelinin suçsuz olduğuna inanıyor ve nihal tarafından tuzağa düşürüldüğünü biliyordur.Pelinin kurtulması için elinden geleni yaparken,pelin ise diğer mahkumların çeşitli eziyetlerine maruz kalıyordur.Bora emniyete nihalin uzun zamandır pelinle olan aşklarını kıskandığını ve onları ayırmak için elinden geleni yaptığını anlatır ve erhanı da buna şahit gösterir.
Bunun üzerine polis nihalin telefonlarını dinlemeye alır ve erhan ile iş birliği yaparak nihale bir tuzak kurarlar.Erhan pelini ziyaret etmek için pastaneye geldiğinde dükkanın arka tarafında hamura zehir dökerken kendisini gizliden izlediğini söyler ve bunu gizleme karşılığında para ister.Nihal ile buluştuklarında ise erhan yakasına yerleştirdiği gizli ses dinleme cihazı ile nihali polise dinletir ve daha ikisi ayrılmadan polis baskın yapar.Nihalin panik yaparak kaçmaya yeltenmesi ile de gerçek suçlu ortaya çıkmış olur.
Tekrardan kavuşmanın mutluluğunu yaşayan iki aşık yeni aldıkları evin borcunu bitirene kadar ve pelinin üst üste yaşadığı travmaların etkisinden kurtulana kadar evliliği ertelemeye karar verirler.Bu süre içinde bora ve pelin çok güzel zamanlar geçiriyorlardır.Pelin boranın kendisine sık sık birbirinden farklı sürprizler yapması,hediyeler alması ve iltifatları ile küçük bir kız çocuğu gibi şımarıyor sevildiğini hissediyordur.Ancak ismailin halen kendisini boradan gizli sıkıştırıp,sık sık para istemesi de tadını kaçırıyordur.Erhan canı gibi sevdiği sevgilisi arzu’nun kendisini aldattığını öğrenmesi ile yıkılır.Bora yazdığı dizinin çok reyting yapması ile yapımcılardan sürekli yeni proje siparişleri alıyordur.Bunun üzerine senarist olmak isteyen gençlere ücretsiz ders verip,başarılı bulduklarından bir yazım ekibi oluşturabilmek için kendisine bir ofis açar.Öğrencilerinden genç bir kız boraya platonik aşık olur.Fakat daha sonradan hayatında pelinin olduğunu öğrenir.Boranın yazım ekibine seçmesine rağmen onu unutabilmek için kabul etmeyerek kendisinden uzaklaşır.Pelin hamile olduğunu öğrenir ve bora bu sürprize çok sevinir.
Yulia özel bir üniversitede okumaya başlamıştır. Güzelliğinden dolayı diğer kızlar tarafından kıskanılan yulia,erkeklerin de kendisine ilk başlarda fazla asılmalarından,yüz bulamayınca da rus olduğu için kendisine fahişe muamelesi yapmalarından dolayı sadece bir tane yakın arkadaş edinebilmiştir.Arkadaşı burak yuliayı herkeze karşı savunuyor, kolluyordur.Fakat fakir bir ailenin tam burslu okuyan çocuğu olduğu için çoğu zaman oda diğer arkadaşları tarafından dalgaya alınıp,dışlanıyordur.Burak boş günlerinde ailesine yük olmamak için bir tekstil atölyesinde çalışıyordur.Anne ve babasının şiddetli geçimsizliği çoğu zaman kendisinin arada kalması da psikolojisini alt üst ediyordur.Yuliayla aralarındaki dostluk kısa bir zaman sonra burak için platonik bir aşka dönüşmüştür.Eğer aşkına karşılık bulamazsa aralarındaki dosluğuda kaybetmemek için ve kendisi fakir o zengin bir ailenin kızı düşüncesiyle aşkını yuliaya ilan etmeye cesaret edemiyordur.İsmail uyuşturucu satıcılığı yaparak maddiyat ve çevre açısından eskisine göre daha da güçlenmiştir. Kötü niyetinden dolayı yulianın çıkma teklifini kabul etmemesine kinlenmiş olan semih,ismailden okulun önünde uyuşturucu aldığı bir gün yulianın güzelliğini farketmesi üzerine hakkında birçok yalanlar uydurarak hafif bir kızmış gibi anlatır.O günden sonra ismail olduğundan çok farklı görünerek ve zaaflarını kullanarak yuliayı tavlar.Aşk acısına daha fazla dayanamayan burak ne olursa olsun diyerek seyyar çiçekçiden aldığı bir buket çiçekle yuliaya aşkını itiraf edecekken uzaktan yuliayı ismail ile görür.İsmail lüks arabası ve pahalı kıyafetleri ile oldukça havalı görünüyordur.Burak tüm umudunu yitirerek çiçeği çöpe atar ve üzgünce geri döner.Fakat yuliayla olan dostluklarından dolayı ismailin nasıl biri olduğunu öğrenmek için ismailin takıldığı kıraathanede onun arkadaşları ile tanışır.İsmailin yulia ile maddiyat ve ondan faydalanmak için birlikte olduğunu öğrenmesi ile adeta yıkılır.İyiliği için yulia ile konuşsa da yulia asla ona inanmaz ve araları biraz bozulur.Semih ismaille görüştüğü birgün burağın yuliayı bir süredir elde etmek için uğraştığını söyler.Bunun üzerine ismail çıkışta tayfası ile burağı zorla tenha bir köşeye çekerek döverler ve bir daha yulianın yanına yaklaşmaması için tehdit ederler.Yulia burakla tartışıp, kalbini kırdığı için pişman olur.Gönlünü almaya çalıştığında, burağın kendisinden çok daha uzak durmasını ve söylediklerini anlayamıyordur.Burak yulianın şikayet ederek kendisini dövdürttüğünü sanıyordur.Ama halen yuliayı çok seviyor ve iyiliğini istiyordur.Bunun için birgün boranın ofisine giderek dürüstçe yuliaya olan temiz duygularını açar ve herşeyi anlatır.Bora burağa çok ısınır onu artık manevi kardeşi saydığını söyler.Bu durumu önce peline anlatır ve sonra ikisi birlikte ismailin kim olduğunu ne kadar tehlikeli
birisi olduğunu yuliaya anlatırlar.Yulia duydukları karşısında hayal kırıklığı yaşar ve burağın sözleri,onunla geçirdiği vakitler aklına gelir.Burağa karşı bir hoşlantı duymaya başlar.Bora ertesi gün yuliayı arabasıyla okula bıraktığında ismail uzaktan borayı görür.Yulia burakla konuşarak herşeyi öğrendiğini çok pişman olduğunu anlatır ve aralarında duygusal bir yakınlık cereyan eder.Okul çıkışında ise ismail yolunu keserek yuliaya boranın nesi olduğunu sorar ve abisi olduğunu ayrıca artık kendisiyle görüşmeyeceğini ne mal olduğunu öğrendiğini söylemesi üzerine ismail son bir defa bir yerde oturup bir çay içmek için ikna etmeye uğraşsada başaramaz bunun üzerine yuliayı zorla arabaya bindirerek kaçırır.Burak uzaktan görüp peşinden koşsa da yetişemez.
Borayı arayıp telaşla durumu bildirdiği gibi silahını kapar ve anında burağın yanına gelir.Burak ismailin yulia yı arkadaşlarıyla birlikte kaldığı gecekonduya götürmüş olabilme ihtimalini düşünerek borayı oraya götürür.Evi bastıklarında bir arkadaşını esrar sararken bulurlar ve onu döverek ismailin yuliayı nereye götürdüğünü öğrenirler.Adam yuliayı götürdüğü inşaatı söyleyerek iki arkadaşını daha oraya çağırdığını söylemesi üzerine burak ve bora anında yola çıkarlar.Adam ismaili arayarak boranın oraya gelmekte olduğunu bildirir. İsmail ve bir arkadaşı yuliaya tecavüz etmişlerdir. Hemen orayı terketmek isterler fakat üçüncü arkadaş sıranın kendisinde olduğunu yuliayı başka bir yere daha kaçırmalarını ,kendisinin de faydalanması gerektiği konusunda diretir.İsmail kendisine küfürde etmesi üzerine onu bıçaklar ve kaçarlar.Burak ve bora bıçaklanan adamı son nefesinde konuşturarak yulianın üst katlara çıktığını öğrenirler.Yulia intihar etmek için en uç kısma kadar gelmiştir.Bora ve burak yuliayı ikna etmek için ellerinden geleni yaparlar.Burak onu ne kadar çok sevdiğini anlatıp,her türlü kabulü olduğunu söylese de yulia artık ona layık olmadığını düşünerek kendini aşağı atar.Yerde kanlar içinde hareketsiz yatan yuliayı gördüklerinde sinir krizleri geçirirler.İsmail arkadaşını bıçaklarken gören bir görgü şahidinin aradığı polis ve ambulans gelmiştir.Yulianın kalbinin atıyor olmasını umut gören sağlık personelleri yuliaya ilk müdahaleyi yaparak acilen yoğun bakıma yetiştirirler.Adamı konuştururken eline kanı bulaştığı için polisler boranın bıçakladığını sanarak tutuklarlar.Yoğun bakım kapısında yuliayı bekleyen pelin ise hangi derdine yanacağını bilemiyordur. Burağın ifadesinin ve ihbarda bulunan görgü şahidininde ifadesinin alınması tavsiyesi sayesinde bora serbest bırakılır.Hemen ismailin peşine düşer.Silahla takıldığı kıraathaneyi basarak ismailin çalıştığı mafya babasının adapazarındaki villasında saklandığını öğrenir.
Bora tek başına üstesinden gelemeyeceğini anlar ve önceden pelinle birlikte hayatını kurtardıkları mafya babası pala kadri den yardım ister.İsmail’in sığındığı mafya babası kürşat’ı yakından tanıdığını kendisine olan borcu karşılığı ismail ve diğer arkadaşını teslim etmesini isteyeceğini söyler fakat kürşat asla kabul etmez.Hal böyle olunca iki mafya babası arasında savaş çıkar.Çatışma sırasında villanın arka kapısından kaçarken burak ismail’i yakalar ve öldüresiye döver.Bora ile beraber ismaili ve diğer arkadaşını kaçırırlar.Pala kadrinin ayarladığı terk edilmiş bir fabrikada ikisini birbirine domuz düğümüyle bağlarlar ve yakarak öldürürler.En iyi adamlarını öldürdüğü için ve geçmişte babası babasını vurduğu için kürşat borayı öldürmek için adamlarıyla aramaya başlar.Pala kadri ve adamları silah kaçakçılığından tutuklanır.Bora artık başındaki bela ile yalnızdır.
Yulia iyi bir estetik cerrahı sayesinde eski güzelliğine kavuşur. Kötürüm de kaldığı için büyük bir ruhsal bunalım içindeyken burak her türlü yanında olarak yuliayı aşkıyla hayata bağlamıştır. Boranın çok para harcaması sayesinde yulia başarılı bir ameliyat geçirir ve tekrardan yürüyebilir hale gelir.Bora peşindeki beladan dolayı pelin ve yuliayı bir süreliğine orhanın yanına yollar.Orhan da zaten hasta olduğu için kendisine bakacak birine ihtiyacı vardır.Bir tesadüf sonucu pelin öz babasının orhan olduğunu öğrenir.
Bora kürşatı öldürmek için bir şekilde kıstırabilmeyi başarır.
Fakat kürşat adamlarının pelin ve yulianın büyük ada da orhanın evinde kaldıklarını öğrendiklerini,eğer kendini teslim etmezse onları hemen öldüreceğiyle tehdit eder.Bora bu durum karşısında hiç düşünmeden canını teslim eder.Fakat son isteği olarak pelin ve yuliayla telefonda acı bir veda konuşmasının ardından borayı öldürürler.
ÜÇ AY SONRA...
Pelin akli dengesini kaçırmış ve bir erkek çocuğu dünyaya getirmiştir.Erhan çocuğu evladı kabul etmiş ve pelini sahiplenmiştir. Boşanmaya karar veren burağın anne ve babası barışmışlardır.Pelinin bora ile güzel günler düşledikleri villalarının bahçesinde Yulia ile burağın düğününde herkez bir araya gelmiş sevinci ve kederi bir arada yaşıyorlardır.
ESER:
BURAK AKBAŞ
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.