- 421 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MESLEK ANILARI YAZI DİZİSİNDEN KÜRSÜDE İLK GÜN
KÜRSÜ DE İLK GÜN
ÖNCEKİ YAZILARDAN ANLAŞILACAGI ÜZERE
KASIM AYINDA ALKIŞ REKORU KURA ÇEKİMİ
ONU TAKİP EDEN 1 HAFTALIK GELENEKSEL DAVETLER
ONU TAKİBEN KARA TRENLE KARSA YOLCULUK (YOL ANILARI)
ERTESİ GÜN KARSA VARIŞ AYNI GÜN DİĞORA VARIŞ GÖREVE BAŞLAMA
İKİNCİ GÜN MAKAM ODAMA YERLEŞME ZİYARETLERİN DEVAMI AYNI GÜN ÖGLEN SONU İLK TUTUKLAMA KARARI HEYECANI
HAFTA SONUNU KARTAL YUVASINA BENZETİLEN MEMURLAR LOKALİNDE TANIŞMA VS..
İŞTE GÖREVE BAŞLADIGIMIN İKİNCİ HAFTASININ İKİNCİ GÜNÜ OLAN BU GÜN SULH CEZA MAHKEMESİ DURUŞMASINDAYIM.KÜRSÜDEYİM.RESMİ GİYSİ OLAN CÜBBE İÇİNDE KAFESTE BİR KUŞ GİBİ HİSSEDİYORUM KENDİMİ.
KÜRSÜNÜN ÖNÜNDE DAKTİLONUN BAŞINDA KATİP NESİP EFENDİ YAN TARAFTA DURUŞMA LİSTESİ ELİNDE YAŞLI MÜBAŞİR ALİ EFENDİ SALONDA GELEN SESLER.
NİHAYET SAAT 9 CİVARI DURUŞMAYA BAŞLIYORUZ.İLK DOSYANIN DURUŞMA KAGIDINI KATİBE UZATIRKEN ELİM TİTRİYORDU HEYECANDAN.MÜBAŞİR EFENDİNİN GÖZÜNDEN KAÇMAMIŞ.YÜZÜNÜ ÇEVİREREK O DA GÜLÜMSÜYORDU.
"HAYDİ ALİ EFENDİ BAŞLAYALIM.ÇAGIR BAKALIM" BAŞLAYALIM.
ALİ EFENDİ ELİNDEKİ DURUŞMA LİSTESİNE BAKARAK SALONA CIKIP UZUNCA NİDALI TARAFLARA SESLENİYOR.
AVUKAT"AVUKAT.....FELAN" İLK DOSYANIN HEYECANINI ANLATAMAM.
CÜBBE BİR KAFES BEN İÇİNDE KUŞ.KUŞ KAFESİN İÇİNDE KUŞUN İÇİNDE KIPIR KIPIR YÜREK.YÜREGİN İÇİNDE GİEMLİ BİR DÜNYA DİYORUM KENDİ KENDİME.
İFADELER ALINIYOR.DURUŞMA ZAPTINA KAYDI YAPILIYOR.SONUÇTA YANİ DOSYANIN İŞLEMİ BİTİNCE GEREGİ DÜŞÜNÜLDÜ DEYİP DOSYA İLE İLĞİLİ YAPILMASI GEREKEN İŞLEME DAİR KARAR VERİLİP 2,DOSYAYA GEÇİLİYOR.
BÖYLECE ÖGLENE KALMADAN MEVCUTLULARIN DOSYALARI BİTMİŞ MEVCUTLU OLMAYANLAR İÇİN GEREKLİ İŞLEMLER İN TAMAMLANMASINA KARAR VERİLİYOR.
UZATMAYAYIM..İLK GÜNÜN KÜRSÜ HEYECANI DURUŞMA HEYECANI BÖYLECE TAMAMLANMIŞ OLUYORDU.ANI DEFTERİMDE BUNA BENZER KAYIT DÜŞMÜŞÜM.
DEVAM EDECEK....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.