- 620 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Ruhu hiç eskimeyen bir öğretmen olarak 10 puanı verdim gitti bu güzel yazıya.
Gönül tellerinin acı hicranları sergilendi az önce. böylesine içten ve özgün ve de ok gibi yüreği delip geçen gerçekçi bir yazı.
Fatma hanımefendi bu topraklarda yaşama sanatı acılarla işlenmiştir. Bu topraklar "lanetli"yerlerdir.
Emeğe ve sanata saygımla.