- 502 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Meslek anıların yazı dizisne devam. makam odama yerleştim. hoş geldin trafi devam ediyor
Hoş geldin ziyaretleri devam ediyor
Göreve başlamamın üçüncü günü. Günlerden cuma. "Hoş geldin," ziyaretleri devam ediyor.
Bugünün en önemlii ziyaretçim şüphe yok ki, İlçe kaymakamı Sn Celal Kale ve
belediye başkanı Esad Bey olmuşlardı. onları .Daha sonraları parti ilçe başkanları, köy mutarları peyder pey olmak üzere devam edeceğe benziyor.
Hafta sonumu bulunan kiralık evimin temizlilenmesi biraz masa kap kacak küçük piknik tüpü vs ile geçti.Yatak olarak otelden emanetin temin edildi.
Akşamları memurlar lokalindeyiz.Demir merdivenlerle kıvrıla kıvrıla çıkıldığı için ’kartal yuvası’ diyoruz aramızda. Sahibi Ali Aymandır. Lokale pek gelmez.Beyaz eşya halı mobilya vs iş yeri var. Zaten ilçede başka da yok..
Lokalden çıkınca nevalemizi alıp Hakim Beyin evine gidiyoruz. Orada hazırlayıp yedikten yuduktan sonra ordan burdan laflayıp evime gidiyorum.
Evimden biraz söz etmek bazı özelliklerini belirtmek istiyorum ilerde lazım olacak .
Efendim taş duvarlı dıştan toprak sıvalı yer yer dökülmüş çatlamış olsa da.Çatısız düz toprak dam. o da ilerde lazım olacak.
En önemli ve ilerde lazım olacak dediğim kapısı. Bildiğimiz tahta kapı. Öyle kapı gibi kapı sanmayın birbirine bir iki çıtayla çivilenerek tutturulmuş tahta parçalarından bir uyduruk. alt taraftan kırığı var ki gel geç görevi görüyor Kasalar da öyle. arkadan bir sürgü var ama ben
yatarken bir dayakla takviye ediyorum çünkü hafif rüzgarla. itelemeyle açılıyor.
İkinci hafta:
İkinci hafta artık tam bir hakim makam odamdayım. Görev alanım olan sulh ceza dosyaları suç üstü evrak ve dosyaları trafi başladı ki sormayınız.
İşte çocukluğumdan beri hayal etiğim hakimlik mesleğinin içindeydim. ’’Şimdiye değin o benim içimdeydi,uhtemdi : şimdi ben onun içindeyim " diyorum kendi kendime Öyle keyif alıyor öyle mutluyum ki tarifsiz bir haz..
İşte yarının dosyaları masamda 30-35 dosya. Gilen gidenden fırsat buldukça okuyornot alıyorum. Çalışırken çay içmeye bayılırım.Çaycı da iyi bir müşteri bulmuş olmanın keyfini yaşıyor dlmalı.
Öyleden sonra Hakim Bey Savcı Bey geldiler.
Dolmuşun büyüyü midilli diyorlar onun sürücüsü ve sahibi bir kutuyla iki üç yakınıyla geldiler. Kutuyu mübaşire verdim personele Halis Efendiden ikram ediver dedim.
Yarın duruşmam var. Olsun. Dosyaları okumuş notlarımı almışım. ama yine de heyecanlıyım...
Devam edecek
yarın ilk duruşma ve seçim hazırlığı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.