- 559 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Abdullah Çağrı Elgün Diyor ki;
Sevgili Dost Kerim Özbekler;
Bunca zaman bir çok yazılarınızı, duygu, düşünceye ve birikimlere dair deneyim ve birikimlerinizi zevkle ve büyük bir heyecanla okuduk...
Belgelere dayalı araştırmalarınızı, didik didik ediyor, okuyor ve paylaşıyoruz...
TAM MANASI ile TEŞEKKÜR ve TAKDİR EDİYORUM ki DOĞRU, GÜZEL, İYİ YOLDASINIZ!..
Kimi yazılarınızdaki aykırının aykırısı diyebileceğim fikir ve düşüncelerinize, zaman zaman beni çıldırtan isyan ettiren aykırılıklara, iktidarın yanlışlarını ayan beyan ortaya dökerek eleştirebilen yazılarınıza;veya bir başka kişi ve fikirlere taraf olabilen, taraf tutabilen ve ucube paylaşım diyebileceğimiz yazılarınız, GÖNDERİLERİNİZİ dahil sonuna kadar okuyup tahlil ve eleştirel bir anlayışla süzgeçten geçiriyorum..
Sağolunuz, var olunuz’
Emeğinize ve yüreğinize sağlık!..
Sizi seviyoruz!..
Her yazıyı ve her fikri sevmesek bile, sabır ve objektif bir bakışla okuyor ve kimi yazılarınızı da 6.000 kişilik gruplarımızda paylaşıyoruz...
Araştırmaya, Tahlile, Yazmaya, Aydınlanmaya ve Aydınlatmaya devam edelim.
Karanlıklardan ve kafalarımızı örümcek ağı gibi ören çelik ağlardan ve şartlanmışlıklarımızdan kurtulmanın yolu şüphesiz;ve ancak gerçek ilimdir, bilimdir!..
Siz değerli dostumuza TEKRAR TEŞEKKÜR ve TAKDİRLERİMİZİ İLETİYORUZ!..
Saygı, Sevgi ve Selamlar. (01 Şubat 2018 Perşembe-12.54)
Abdullah Çağrı ELGÜN (Sağlık Bakanlığı Basın Müşaviri-Yazar-Şair) Ankara
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.