- 602 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendi İçine Sin
İnsanları anlamadığını söyler değil mi herkes? Düşündünüz mü anlamayan ya farklı bir dünyaya sahipse kendi içinde ve ona göre anlamlandırmaya çalışıyorsa tüm dünyayı ve tüm insanları... İşte günümüzde böyle insanlar az var farkında mısınız? Hani her anlamadığını söyleyenin kendi dünyası yok aslında hani evet insanlar farklı farklı düşüncelere sahip ama çoğunluk tek düze yaşamayı tercih etmekte günümüzde. Nereden mi anlarsın dünyası olup olmadığını kendi içinde bir insanın... İşte olay tam da bu bir insan kendi kendine odasına çekilip tüm her şeyi düşünmeye başlarsa ve kendini otta bokta suçlu hissediyorsa... İnsanları o dünyanın kuralına göre yargılar düşünür. Şimdi bu yazının şurasına kadar okuyan bir psikiyatr "bunlar hastalık belirtisi sana şu antidepresan verilmeli iyi gelir" diyebilir. Eğer sen bir psikiyatrsan ben zaten kullanıyorum. Ara ara içmediğim zamanlar olsa da. Şu dünya bok içindeyse bırakın ben arada kendi dünyamla ilgileneyim. En azından orada arkadan vuran dost yüzlü insanlar yok. Ben ne zarar gördüysem bu dünyada "insanım" diyenden gördüm. O yüzden hayvanları daha çok sevdim. Ben "insan" gördüklerime yardımcı olmak ve iyi gelmek isterken onlar benim ağzıma sıçtı ama hayvanlar sadece evime... Hayatımda hiçbir konuda insanlar bana acısın istemedim; ben yaralarımla barışığım arada kanatır hala ölmediğimi anlarım. İnsanlardan yardım beklemem çünkü insanlara yaranın yerini gösterdiğinde vuracakları hedefi gösterirsin yani kendine zarar vermemek için başkalarına zarar verme hakkı verirsin. O yüzden bu yazının başlığı "kendi içine sin" oldu. İçine sin bırak bu dünyada bunalımda desinler. Dik durup gülümse çünkü bu gün herkes sadece eğlence peşinde. Sen onlara bunu veremezsin. Hani en azından ben denedim olmadı. Sonunda içime sineni yapıp içime sindim. Hadi selametle... Belki hayatına bir faydam dokunur buraya kadar okuduysan.. Cismini bilmediğin biri sana buradan kelimelerle yardımcı olmak niyetinde.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.