- 1208 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
AŞKIN GERÇEK ANLAMI
Hiç düşündünüz mü Aşkın gercek anlamını?
Bedensel ihtiyaçlarımızı karşılayan bir olgu değildir aşk!
Aşk geçici bir etkileşimdir.
Belki ebedi Heyecan olunca Ölünceye kadar süregelen etkileşimdir ama aynı kişiyle!.
Kaç kişi gerçek eşini bulabildi?
Yaratılan her canlının diğer eşi varmış diyorlar!. Zamanını bizler bilemeyiz. Öyle insanlar olduk ki; armutun sapı, üzümün çöpü diye öteliyoruz insanları.
Oysa zamanında gönül gözüyle baksaydık nasibimize! ;, önceden yaptığımız hataları yapmayacak, seçimlerimizde daha isabetli karar verebilecektik belkide. !
"Aşk ın gözü körmüş"; gözümüz gönlümüz kör seçiyoruz hayat arkadaşımızı.
Önce arkadaş,dost, sırdas olabilmeli! tanımadan anlık kararlar vermemeliydik belki de seçimlerimizde. Ondan bu denli yalnız kalışımız belki. Durum öyle olunca da gün geliyor ayrılığı tanıyoruz en acısından. yıpranmış olan insan nasıl yoluna devam edebilir ki?, insanlara güvenimizi yitiriyoruz. mutsuzluk hayatımızı tam orta yerinden baltalıyor. Ondan sonrada başka bir seçim yapmak, ruh ikizimizi aramak beyhude sonuçlar veriyor.
Yine de umudumuz tükenmemesli. Olumlu yönlerini de görmeliyiz hayatımızın!
Yalnızlığın korkutucu boyutunu değil de huzurlu boyutunu da hissedebiliriz.
Bir inancım da var ki; "UMUT, Hiç TUKENMEYEN BAHAR MEVSIMIDIR." Yaşınız kaç olur ise olsun vazgeçmeyin aramaktan. !
Selâm ve Sevgilerimle
Aylin Akgün
YORUMLAR
doğru söze ne denir... tebrikler güzel yazınız için olsun...
Çok doğru kısaca aşkın yaşı yok aşk her bahar güzeldir sevmek yürekli insanların işidir ama gerçek aşkı hep aramak lazım Aşkı bulana helal olsun Aylin hanım harika bir yazıydı tebrik ederim