Gecenin rengi,en güzel sevgiye !
Gecenin rengi,
En güzel sevgiye !
Gecenin gizemi,en güzel sevgiye selam demiştim.Dün geceden belliydi,gecenin gizemli güzelliği.Sevgiyle renk veren.
Yalnızlığımla bütünleşen işte ben!İçimde derinden gelen bir sızlayış,iç acısı gibi bir şey.İçimden bir şeyler kopuyor,acıyor her bir yanım.Gecenin soğuyan ayazında ellerim üşürken,yüreğim matem yeri gibi,karmakarışık.Gecenin bu sessiz ıssızlığında bir şarkı söyleniyor,duyulmayan yüreğimde.Tüm benliğimde.
Her şeyin bir rengi var.Sevginin de var.Siyah değil,belki mavi hayaller gibi,belki kırmızı aşk gibi,belki beyaz gün gibi.Gecenin rengi ise o kadar çok ki;mavi, en çok ondan,gökyüzü rengi,mavinin kaç tonuyla boyanmış kim bilir?Gönüllere yer eden,düşlerle güzelleşen gizemli bir gece.Evet dün geceden belliydi,sevgiydi.
Gün ışıyana kadar içinde bin bir ışığın parıldadığı yüreğin sevgiyle resmettiği gece.
Hayat çok engebeli.Geceler uzun,renkler karışık.Geceyi rengiyle boyayan sevgi.Sevgiyse kendine bir yer edinemeyen,yüreğinde dalgalanmalar yaşayan,en güzel sevgiye diye yazmaya devam eden ben.Bulunamayan,bulduğunu sandığın,ama emin olamadığın,en güzelini ümit ettiğin,ne zaman gelecek diye beklediğin, özlenen, ruhu yaralayan, bazen müjdeler veren bir hediye paketi.
Gece renklerin tüm ihtişamına olur derken; siyah, ya da beyaz, ya da mavi olmuş,ya da kırmızıya bürünmüş,fark eder mi?
Sevgiyi sana getirir mi?Al işte koy yüreğine der mi?Yürek yarası,acısı,hasreti diner mi? Ne dersiniz?
En güzel sevgiye…
YORUMLAR
En güzel sevgiye zira güzelin de güzeli var sevgi zaten arzu edilen lakin fıtratımız itibariyle kırgınlık da en ağır ceza yine sevgiye.
Sevdiğimiz kadar sevilmek isteyip bir mizaçta had safhada sevgisizlik mahsulü kırgınlık bazen renkleri çağrıştırıyor bazen bizler renkleri çağrıştırıyoruz.
Asılı kaldığımız ne çok duygu var belli ki sevginin makamında nükseden ebemkuşağı yüklü mevsimlerin bazen soluk yüzü.
Yüreğinize sağlık sevgili dostum.
Sevgi ve selamlarımla...
canseven
Asılı kaldığımız ne çok duygu var belli ki sevginin makamında nükseden ebemkuşağı yüklü mevsimlerin bazen soluk yüzü.
yürekten teşekkürler,
sevgilerimle...