- 661 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
YAZIMIN BASLIGI YOK SIZ KOYUN
Yine icimize aci düstü gencecik insanlarimizi kaybettik.Allah rahmet eylesin insanin ici yaniyor zor o analara babalara yakinlarina allah sabir versin.
Söyle baslayalim isin ne kadar aci olduguna bakin ki askere giden genclerin yasindan daha da büyük olan bir terör ki türkiyenin utanmasi lazim genelkurmayin söz bulamamasi lazim.
1984 fazla bir zaman gecmemis herhalde .ordu mensubu degilim fakat cocukkene mahalle savasi yaparkene bile ekmek evinin tepesine cikardik ki sokakdan gelenleri görüp avlayalim diye .bahsedilen karakol defalarca baskin yiyiyor o kadar sehit veriliyor .karakolun görünüsüne bakarsak eger durum bellidir üst üste konmus taslarla gecekonduyu andiran bir yapi. kac sehitden sonra ise yeri degistirilme karari aliniyor .degistirilmesi icin o kadar sehit mi verilmesi gerekiyordu ?
30 seneden buyana harcanan 300 milyar dolar bizim paramizdi bu .akilciliga bakinki bati ve amerika bize bu rakamlari verdirtmekle nasil bir oyun oynamis istediklerini almislar dahada acisi okadar sehidimiz bir tasla iki kus türkiye zarar görmüs türkiye önlemini almadi almak istemedi cünkü insanin askerin degeri yok komutan icin asker hicbir sey degildir bunlar gercekler .halbuki doguya yatirim yapilmis olsa kalkinmis olsa ordaki yasam sartlari düzelir ferah gelir insanlarin kültür seviyesi artar dogal olarak insanlar üretime yönelir zincirleme reaksiyon olarak savunma kendiliginden gelisir .
Türkiye ye haritada bakarsak karadenizden akdenize kadar olan kara siniri diger taraflari deniz donanma gücüyle orada birakin bir kac capulcuyu ülke donanmalari gelse ne yazar zayif nokta kara siniri .30 seneden buyana giren cikan su kamp bu kamp ordu yok karsinda o kadar kayip .
savunma masrafi 300 milyar dolar egerki ordu savunmak istese o rakamlara kara siniri hattinda bastan basa askerlerin icinde dolasabilecegi disariyi gözetleyebilecegi yeterli teknolojik imkanlarla karsidan gelen kim olursa olsun önceden görerek imha edebilecegi cin seddine benzer kalin beton bloklardan agir silahlara karsi dayanikli sinir koruma hatti insa edilebilir .hedef askerleri korumak görevlerini rahat ve iyi bir sekilde yapabilmeleri . türkiyenin hava sahasi kontrolünüzde denizler kontrolünüzde kara siniriniz degil o zaman eksikliginizi giderirsiniz 30 sene beklemezsiniz .
dünyada imkansiz diye bir sey yoktur istendikten sonra hersey mümkündür.
Tarihe dönersek bati ve amerikanin bizlere hazirladigi ve bizimde düstügümüz oyunlari gördük hep. sag sol türk kürt daha birsürü oyunlar o görüsleri savunanlar bile ne icin savundugunun farkina varamadan hayatlarini kaybettiler .ortalik kan gölüne döndü ordu darbeyle ise el kydu bati ve amerikanin istedigi buydu zaten neden türkiye de demokrasi yoktur olgusunu yerlestirmek gecmisi darbeli türkiye diye aniliriz bati da .
terörü kuran almanya besleyen almanya alman silahlari bölgede alman elemanlar bölgede egitim destek mali hertürlü yardim. amerikalilar ayni sekilde . onlar orada cirit atarken bizler ne yapiyoruz? Bizler disariya karsi bir imaj cizmisiz zaten nedir o sehitlerimizin ardindan biraz zaman gectimi unutuyorlar diye ne zaman yeni bir baskin haberini alana kadar .
Askerin basina cuval gecirdiler ses cikmadi her gün gencecik insanlar sehit düsüyor ses yok nasil bir türkler olduk bizler sogukkanli batiya da ne kadar benzedik yazik
türk askerine cuval gecirecekler gücün var gir iraga soysuz amerikan askerlerinden bir bölük al gel bagla ellerini bacaklarini gecir cuvali anitkabirin önünden göster bütün dünya ya . sehit verdik neymis ucaklar bombalamis ayni hikaye topyekün gir iraga kamplari temizle yeni sinir cizgini ciz ve ilan et karsi cikanlar buyurur gelir oraya
Sehitlerimize allah rahmet eylesin
BAYRAGIM VATANIM VAROLSUN...