- 404 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Cevap bekleyen sorular ?
CEVAP BEKLEYEN SORULAR
Aktütün karakol baskını malum gündemde bir iki gündür. Bize gene soru sormak kaldı bu mevzuuda. Cevap bekleyen sorular var gene onlarca. Kısaca gireyim konuya.
* Yıllarca karşımızdaki teröristlerin gerilla savaşı verdiği ve düzenli ordu olmadığı anlatılır. Son saldırıda bölücüler 350 kişiydi. Daha nasıl bir düzenli ordu bekliyor TSK ? Adamlar tabur seviyesine geldi artık.
*Neden bölgede hala profosyonel askerler fazla değil de er ve erbaşlar var?
* MİT 10 dün önce saldırı ihbarı yaptığı halde, KUZEY IRAK ta toplantının olduğunu, saldırı olacağını, füze ve havan kullanılacağını bildirdiği halde neden bu kadar kayıp verildi?
*Peki MİT ihbar ettiğine göre, hava kuvvetleri komutanı göreve çağrılma ihtimalinin olduğunu bilmiyormuydu ki golf turnuvasına katıldı? Yoksa MİT in ihbarını ciddiye mi almadı? Peki kimi ciddiye alır bu komutan ?
* Karakol yollarca saldırıya uğramış, şimdi mi akıllarına geldi taşımak?
* Ödenek olmadığı için taşınmadığı beyan edildi Genelkurmay ikinci başkanı tarafından. Oysa geçenlerde hükümet Yaşar BÜYÜKANIT a istediği her türlü ödemeyi yapacağını söylemedimi? Yaşar paşa ya verilen destek , İlker paşa ya verilmez mi? Kime inanalım ?
*Peki maliye bakanlığı verdiği ödeneğin kullanılmadığnı açıkladı. Yani karakolu taşıyacak para ellerinde mevcut? Genelkurmay ikinci başkanı yalan mı söyledi ?
* Neden ülkemizin siyasi otoritelerinden biri dışarda iken bir saldırı oluyor ? Mesela dağlıca saldırısında Cumhurbaşkanı yurt dışındaydı. Aktütün de ise Başbakan. Birileri bize bir mesaj mı veriyor?
*Pkk son saldırılarda moral bulmuştur. Ses getirecek eylemlerdir bunlar. Dünya basını ya da ülkelerinin kahpe tutumlarına takılmadan bu işi çözmeliyiz. Başka bir seçenek yok zaten ortada. Kuzey Irak BBG evi değil ama, Ülkem toprakları BBDG evi gibi. Yani ; biri bizimle dalga geçiyor . Tunar ÇALIŞKAN.
YORUMLAR
bu sorulara cevap verecek kişiler sanırım bu siteye üye değildir.onlar yoğun insanlar biliyorsunuz.bilgisayar başında vakit geçiremezler.Yapmaları gereken şeyler var.Yeni oyunlar keşfetmek,bizleri oyuna dahil etmek,çalmak,toprak satmak ve hepimizin bildiği daha bir sürü şey işte.yani onlar bu kadar yoğunken bilgsayarın başına oturup bu siteye üye olup sizin ve bizlerin yazılarını okuyup cevap verecek değiller.Onun için bence artık cevabı alınamayacak sorular sormayalım.Fikirlerinize saygılıyım ama emeğinize üzüldüm.
Pkk belki kendini gelştirmiş olabilir özellikle silahlanma acısından, görüyoruz çünkü uzun menzilli son sistem silahlar ellerine verilmiş. Baktılarki mayınla bu iş olmayacak en iyisi baskın yapmak. Güvenlik zafını onlar gördüklerini zannetmiyorum. Bunlara ya dışardan stratejik destek alıyorlar yada içerden hainlerle iş birliği yapıyorlar. Bunun başka izahı olamaz. kimse cocuk değil artık. Birbirimizi kandırmayalım. Resmen mehmetçiklerimizi ateşe atıyoruz ondan sonra da yok hainler şöyle yaptı yok böyle yaptı. Peki sen ne yapıyorsun... Yok yok ya düşündükce tüylerim diken diken oluyor. Dediğin gibi cevap bekliyen öyle sorular varki .. sağlıcakla kalın.
yorumcu tarafından 10/8/2008 9:11:49 AM zamanında düzenlenmiştir.