BİR ANI/BİR HADİS
BİR HADİS/ BİR ANI
Peygamber efendimiz (s.v.s) bir gün camii çıkışı bir Sahabeyle sohbete dalarlar.
O esnada önlerinden başka bir Sahabe geçerken ,selam verir.
" Ey Allah’ ın peygamberi Allah’ ın selamı üzerinize olsun "
Peygamber efendimiz ve Sahabesi bu selamı alırken, çok bahtiyar olurlar.
Peygamberimizin yanındaki Sahabe döner ve ," Efendim biliyormusunuz ben bu adamı Allah için çok seviyorum".
Hz.Muhammed gülümser ve der ki, peki bunu O’ na hiç söyledinmi"?
Adam ;"hayır söylemedim.Aklıma hiç gelmedi "
deyince, Hz.Muhammed derki,
" Yetiş arkadasından Ona Allah için çok sevdiğini söyle"
Bunun üzerine Sahabe adamın arkasından yetişir.
Eteklerine sarılır ve derki," Seni Allah için çok seviyorum" der.
Adam şaşırır ama çook hoşuna gider." Beni bu denli sevdiren Rabbim Seni de çok sevsin "der ve oracıkta sarılır iki Sahabe.
Buna benzer bir anımı da ben paylaşmak isterim:
Aynı mahallede oturduğumuz ama pek samimi olmadığımız bir bayanla sık sık karşılaşırız ve hep aramızda güzel halleşmeler geçer.Ama bazen komşu düğünlerinde veya mevlitlerde karşılaşır selamlaşır ve güzel dileklerle ayrılırız.
Geçen ay; yine yolda karşıldık ve karşılıklı gülümsedik bir kaç dakikalık dı sohbet ama , güzel bir enerji ile ayrıldık.
Hiç beklemediğim bir anda bana; " Biliyormusun ? Seni Allah için çok seviyorum " dedi .Ben çok şaşırmakla birlikte o kadar mutlu oldum ki, anlatamam
" Canımsın bende seni Allah için çok seviyorum" dedim.
SEVGİ GÖNÜLDE SIR
GÖZDE İNCİ DİR.
ZEHRA❤ YÜCEL