- 856 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
......................................
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
YORUMLAR
Bir annenin umarsızca gidişi ancak bu kadar içli anlatılabilir.
Dilerim yaşanmışlıkları betimlenmiyordur.
Kutlarım güçlü kalemi.
Emeğe ve sanata saygımla.