- 570 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYAT BAKIŞIM
Beni merak eden dost ve arkadaşlarıma biraz kendimi tanıtmak istiyorum. Şiir ruhlu olduğum için çok duygusalım. Hayatı rengli ve dolu dolu yasamayı seviyorum.
Güler yüzlüyüm daima yüzüm güler kimseye kinim yoktur yani kinci degilim kin beslemiyorum benim beslediğim tek şey var o da sevgidir.
İnsanları hayvanları doğayı iyi insanlarla dostluk kurmak istiyorum saygı ve hoş görü çerçevesinde ukala ve yağcı yalaka yani çıkarcı insanlardan nefret ettiğimide burda üstüne basa basa belirtmek istiyorum hayat güzeldir eğer ki sevmeyi ve paylaşmayı başarabilirsek.
Yalan kunuşmaktan tiksiniyorum dobrayım her zaman. Hayatıma mal olsa bile yalanı dolanı sevmiyorum.
Çok saf olmam da temiz kalpliliğimden kaynaklaniyor.
Herkesi kendim gibi gördügüm için çok çabuk insanlara inaniyorum. Güveniyorum bu da benim sonradan özülmeme kırılmama sebeb oluyor. Ama ne yapayım işte az önce belirtiğim gibi. Kin tutmam sevgiyle bakarım her nesneye.
Bir yerde haksızlığa uğradığımda sonuna kadar.mücadele ederek haksızlığın giderlmesi için capa sarf edebilirim.Hayatta kimseye yanlışım olmaz sevgiyi ilke edinmiş biriyim.
Her insan diledigi insani sevebilmeli sevebilmede de serbestir. Ama diyorum ki SAYGI mecburi olsun birbirimize ne kadar saygı duyarsak karşılıklı sevgimiz de o kadar çoğalır diyorum.
Bir insan saygı duymadığı birinden saygı beklermi tabbiki de hayır sevgide serbestlik Ama saygıda mecburyet olsun netice itibariyele kısa da olsa kendi hayat bakışımı ve karşılıklı sevgi ve saygının insanlar arasında ne kadar önemli bir gereç olduğunu ve hayat bakışmı siz degerli dost ve arkadaşlarımla paylaşma gereğini duydum duyulmaya mecbur kaldım sevene can feda sevmeyene elveda diyorum Saygılarimla.
26.1.2018
Servet Bardak
Siirtli Şair
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.