- 1108 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
BAZI ÜYE ARKADAŞLARIMIZDAN ŞİKAYETLERİMİZ
Biz edebiyat defterine,bir şekilde güvendik,kalbimizi hislerimizi duygularımızı açtık,şiirlerimizi paylaştık.
Şiir yazmaktaki gayemiz nefsimizi tatmin için değildir. Şiirlerimizi okuyanlar keyif alsınlar,ders alsınlar ibret alsınlar,edebi ve edebiyatı sevsinler diye şiir yazıyoruz.Biz bizden sonraki nesillerimiz de şiirlerimizde hakikati görsünler bilsinler diye,hakikatin sesi olmaya çalışıyoruz.Biz yazdıklarımızı ALLAHÜ TEALANIN rızası için ve de okuyan güzel insanların güzelliklerden ve hakikatin maneviyatından faydalanmaları için yazıyoruz.Nefsi bir çıkarımız, talebimiz ve gayemiz yoktur Evvel ALLAH.
Biz bütün dostlarımızı bu minvalde görerek elimizden geldiğince,edebiyat defterine üye şair dostlarımızın şiirlerini okumaya çalışıyor ve şair dostlarımıza elimizden geldiğince yorumlar ve eleştiriler yazıyoruz. Ve aynı şekilde dostlarımızın şiir ve yazılarından bilgi ve feyiz alıyoruz.Ve çok güzel insanların olduğu edebiyat defteri sitemizden de son derece memnunuz böyle güzel bir site kurdukları için.
Fakat son zamanlarda bazı üye arkadaşlarımızın başka şair arkadaşlarımıza olan kin ve nefretleri üzerinden şahsımıza büyük saygısızlık yaptıklarını üzülerek gördük.Biz iş hayatımız dolayısıyla çok yoğunuz ve şiirlerimizi yazıp yayınlayacak zamanımız kısıtlı.Bu yüzden çoğu şiir ve şairlerimizle fazla iletişim kuramıyoruz,bize gelen yorum ve mesajlara cevap verip elimizden geldiğince de yeni yayınlanan şiir ve yazılara bakıp yorum ve eleştiri yazmaya çalışıyoruz
Bu durumdan mesaj kutumuza bile fazla bakma şansımız olmuyor.Dün mesaj kutumuzu açtığımızda üzülerek bazı arkadaşlarımızın saygısız mesajlarını gördük.Bunlar Muhip AKYOL,Muhammet İSLAM OĞLUDUR
imdat TÜREL isimli bir arkadaşımızın başka şiirleri kopyaladığını ve şiir hırsızı olduğunu benimde İmdat TÜREL bizim şiirlerimize yorum yazmış,bizde onun şiirlerine eleştiri ve yorum yazdığımız için hırsız sayılacağımızı yazmış bu saygısızlar,biz o mesajları sildik ama bu saygısız ve hadsizlerin isimleri aklımda,ben bu saygısız ve seviyesizleri bulup bunun hesabını soracağım öyle bedava hakaret edip gitmek yok.
Yalnız site yönetimi ne yapıyor bu tür uygunsuz ve saygısız üyeleri neden uyarmıyor, bu yüzden artık Edebiyat Defterine şiir yazmak istemiyorum bizim için seviye çok önemli,saygı çok önemli.Bunlar yoksa burada durmaya gerek yok.Tabi ki üç beş densizin yaptığı bütün arkadaşlarımızı bağlamıyor,burada çok
güzel ve çok kıymetli dost,arkadaş ve şairlerimiz var hepsine minnettarız.
Bütün arkadaşlarımıza sevgi,saygı ve en derin muhabbetlerimizle.
BÜTÜN ARKADAŞLARIMIZA BAŞARILAR DİLİYORUZ
ALLAHA EMANET OLUN
SELAM VE DUA İLE
YORUMLAR
yani bende de infial oluşturan bir durumu dile getirmişsiniz..
Evet İmdat Türkel kardeşimize saygısızca bir saldırıya malesef site tarafından göz yumuluyor..
Edebiyatdefteri site yöneticileri bu duruma sessiz ve seyirci kalmamalılar..
İmdat Türkel kardeşimize saldıranlara ben inanmıyorum, onların sadece husumetleri ve kinleri olduğunu düşünüyorum.. Çünkü bahsettiğiniz kişiler banada mesaj gönderdiler, hatta bide bu şahıslar Yazılar kısmında İmdat Türkel hakkında düzeysiz yazı yayınladılar, düzeysiz diyorum çünkü, bu şahıslar İmdat Türkel'lle uğraşacaklarına şiir sahibi kimse ona bu kadar mesajları göndersinler de şiir sahibi çıksın İmdat Türkel hakkında işlemler ve şikayetlerini yürütsün...öyle bişey de yapılmıyor, sadece belden aşağı İmdat Türkel'e saldırı var ve bu saldırıyı site yöneticileri hem izliyor, hemde saldırıya karşı duyarsız kalıyor..
İmdat Türkel'e saldıranları, husumeti ve kini olanları (alenen mesajlar göndererek ve yazı yazarak) kişilik haklarına hakaret edenleri site tarafından engellenmesi veya ikaz edilmesini bekliyorum..
teşekkür ederim..