- 733 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
OMEGA 3 MUCİZESİ
OMEGA 3 MUCİZESİ
Omega-3, derin deniz balıklarında bol miktarda bulunan bir yağ asididir. Yapılan ilk araştırmalar, Eskimo’ların kalp hastlalıklarına, insanı şaşırtacak kadar az düzeyde yakalanmasının, sürekli derin denizlerden gelen; yani Omega-3 bakımından zengin balıklarla beslenmelerinin neden olduğunu ortaya koymuştur. Üstelik günümüzde Omega-3’ ün aşağıda belirtilen birçok alanda da sağlığımıza yararlı olduğu bilinmektedir...
Amerika’da Oxford Üniversitesi’nin öğrenciler üzerinde yaptığı bir denemede öğrencilere her gün 6 şar tablet verilmiştir. Kısa bir zaman sonra öğrencilerin okuma hızı ve öğrenme istekleri artmış, odaklanma ve algılamaları 3 katına çıkmıştır.
BEBEK VE ÇOCUKLARIN GELİŞİMİNDE
- Omega-3 yağ asitlerinin, beyin gelişimi ve sinir hücrelerinin yenilenmesinde rol oynadığı sonucuna ulaşılmıştır. Yapılar araştırmalar, düzenli Omega-3 kullanımının IQ seviyesini 4 puan artırdığını ve problem çözme yeteniğini geliştirdiğini göstermektedir.
- Öğrenme bozukluğu, sakarlık ve zayıf koordinasyon problemlerinde düzelmeler gözlemlenmiştir.
- Omega-3 alımı, bebeğin görme duyusunu daha çabuk geliştirir.
- Alerjik hastalıklarla-astımdan korunmada ve tedavisinde önemli rol oynar.
- Bebeğin uykusunu düzenler ve daha iyi uyumasını sağlar.
KADIN SAĞLIĞINDA
- Omega-3 yağ asitleri, hipertansiyon, menopoz problemleri, menopoz sonrası osteoporoz ve göğüs kanserine karşı korunmaya yardımcı olabilmektedir.
- Gebelik ve emzirme döneminde Omega-3 alınması, bebeğin beyin gelişimini destekler.
- Gebelik sırasında Omega-3 takviyesi, prematüre doğum riskini azaltır.
- Gebelik döneminde Omega-3 alımı, bebeğin doğum ağırlığını artırabilmektedir.
- Doğum sonrası depresyondan korunmak için Omega-3 takviyesi önerilmektedir.
- Gebe kalamama problemi yaşayan kadınların, Omega-3 alımına bağlı hamileliğin oluşması kolaylaşabilmektedir
KALP VE DAMAR SAĞLIĞINDA
- Omega-3 yağ asitleri, koroner kalp hastalığı riskini azaltabilir.
- Omega-3 yağ asitleri, kalple ilgili ani ölüme yol açabilen ritm bozukluğu riskini azaltır.
- Omega-3 yağ asitleri, ani ölüm riskini %40-50 oranında azaltmaktadır.
- EPA+DHA, trigliserid ve total kolesterol düzeylerini düşürebilir.
- İyi kolesterol olarak bilinen HDL düzeylerini yükseltebilir.
- Amerikan Kalp Derneği, sağlıklı bireylerin günlük yaklaşık 300mg Omega-3 almasını, koroner kalp hastalarının ise yaklaşık 1 gr (EPA+DHA) almasını önermektedir.
ZİHİN SAĞLIĞINDA
- Omega-3 yağ asitlerinin, beyin gelişimi ve sinir hücrelerinin yenilenmesinde rol oynadığı sonucuna ulaşılmıştır.
- Omega-3 kullanımı, öğrenmeyi kolaylaştırır.
- Omega-3 yağ asitleri, insanların hafızasını ve konsantrasyonunu geliştirebilir.
- Omega-3 yağ asitleri, depresyon tedavisine destek verebilmektedir.
- Omega-3 tüketimi tüketiminin artması, Alzheimer hastalığı riskini azaltmaktadır.
- Omega-3 yağ asitlerinin, saldırganlık üzerine sakinleştirici etkisi olduğu belirlenmiştir.
- Omega-3 takviyesi, şizofreni hastalarında görülen birtakım belirtilerin azalmasını destekler.
EKLEM SAĞLIĞI VE ROMATİZMAL HASTALIKLARDA
- Omega-3, ağrı, eklemlerde şişlik, fonksiyon kaybı gibi belirtilere neden olan şiddetli enflamasyonu engellemektedir.
-Günde 3g Omega-3 alımı, 12 hafta sonra eklemde şişlik ve eklem hassasiyetini azaltabilmektedir.
- Günde 3g Omega-3 kullanımı, romatoid artriti olan hastaların sabah katılığında anlamlı azalmalar sağlamaktadır.
- Omega-3, kıkırdağı yıkıma uğratan enzimlerin aktivitesini inhibe eder, enflamasyona neden olan vücut içi maddelerin üretimini artıran bazı enzimleri ve enflamasyonu çoğaltan bazı faktörleri engeller.
MUSTAFA UZELLİ
Sağlıklı Yaşam Danışmanı
YORUMLAR
Reklam mı yapıyorsunuz? peki satmaya yetkinizi olduğunu hangi belgelerden öğreniyoruz hatta sattığınız ürüne dair sağlık bakanlığının onayını ve bu onayın gerçekliğini nereden sorgulayabiliriz ??
Norwegian Fish Oil kutularını yazınıza fon olarak kullanmışsınız ya o nedenle bu soruaları sordum.
Filiz Şahin. tarafından 1/26/2018 2:21:54 PM zamanında düzenlenmiştir.
Mustafa Uzelli
Bilinçli bir tüketici olduğunuzu sorularınızdan anlıyorum ve sizi kutluyorum.
Ben bir MİSYON BİTKİSEL ÜRÜNLER LTD. ŞTi. Distribütörüyüm. Resmini gördüğünüz OMEGA 3 ler Dünyada ve Türkiye'de tektir. Genel Müdürümüz Mehmet Duvan bundan 6 yıl önce kar ve kışın çok olduğu biz zamanda bizzat Norveç'e giderek anlaşmalar yaparak gelmiştir. Sertifikaları ve Sağlık Bakanlığı izinleri vardır. Ben bizzat kullanıcısıyım. 71 yaşında ve bu kadar sağlıklı olmamın, torunumun 4 yaşında olmasına karşın 8 yaşındaki çocukların bilgi ve becerilerine sahip olmalarında OMEGA 3 ün büyük faydası vardır. Başka endişeniz ve sorularınız varsa cevaplayabilirim.
Selam ve saygılar.
Mustafa Uzelli
Mustafa Uzelli
Sadece insanlara OMEGA 3 ün faydalarını anlatmak istedim. Benim bu ürünleri satma yetkim var, distribütörüyüm.
Selamlar.
hocam,
Norwegian Fish oil marka Omega-3'u nerden bulabiliriz? Kaca temin edebiliriz? Adrese gonderme imkaniniz var mi? Gonderdiginiz takdirde, kargo ucreti ? kapida odeme imkani sunuyormusunuz?
Birazda Norwegian Fish Oil hakkinda bilgilendirseniz cok sevinirim....
Mustafa Uzelli
Detayları telefonla konuşalım. Benim Tel: 0543 523 48 83
Geçen hafta size cevap yazdım. Gönderilemedi.
Dere ve denizlerimizi bol miktarda deterjanladığımız için olsa gerek(satıcılar, bol miktarda kullanın diye akıl veriyor; oysa doğru değil), bu kış mevsimi hamsiyi 15 Liradan alıp yiyebiliyoruz... o da Batum'daki hamsi yuvalarından yapılan av ile...
Gıdâ profesör doktoru Kenan Demirkol(?) diyordu ki: Balık, denizde karadaki hayvanlar gibi otlar... omega3 aslında karadaki bitkilerde de var; yalnız, sunî gübre atılmamış topraklarda yetişen bitkiler, balık eti kadar değerlidir.
Sağlıkla kal...
Kadir Yeter. 26.01.2018 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/171084-omega-3-mucizesi/
Mustafa Uzelli
Mustafa Uzelli
Ben aslında kötü bir satıcıyımdır. Bu bilgileri OMEGA 3 satmak için paylaşmadım. Belki birkaç kişi kalp krizinden, damar tıkanıklığından kurtulur diye paylaştım.
OMEGA 3 ün bitkilerde de olduğunu biliyor ve onları da kullanıyoruz.
Selam ve saygılar..
Mustafa Uzelli