- 1096 Okunma
- 7 Yorum
- 2 Beğeni
YALNIZLIK NEDİR?
YALNIZLIK NEDİR?
Yalnızlık bazen beynindeki yıkımdır bazen hayalindeki gercektir.Bazen iki kişilik bir yalnızlık tek kisinin kacamak durağidir.Kacmak ister insan bazen yasadıklarından ya da yaşayamadıklarından.Bilinçaltı o kadar kalabalıktır ki insanin kurtulmak ister hislerinden,sevgisinden kalbindeki urdan kendisinde huzur bulur sadece.Bu yüzden içine kapanir.Yalnızlık bazen aşktir bazen ruhun dinlenmesi.Sofistike bir bakış açısı hayata.Yalnızlık bazen iyidir,yalnızlık bazen kısın kuru ayazında kendise sarılıp hayalleriyle ısıbmasıdır. Yalnızlık bazen hatadir bazen de tercih.Kişiye göre değişir yani.Hayattan ne aldığına ya da hayattan ne kaybettiğine bağli olarak. Bazen Ainatein’in bile çözemeyecegi yalnızlık izafiyeti,mutluluģun da kehanetini çözer kimi zaman.Karanlıģın kabuğuna çekilirsin bir nefeste sıhhat için ama hüzünlenir yaradılmışlığın;var oluşun son bulur.Kimi zaman da kendini yeniden yaratmasıdır yalnızlık.Icinizdeki tutsak karanlığı serbest birakirsiniz.Acılar insani naail geliatirir ve zenginleştirirse siz de zenginlesmeye adarsiniz kendinizi.Bazen siirle,bir tesimle bazen de edebiyatla.Iyi gelir yalnızlık insana.Sığınmak istediģi limanda bir roita çizer kendine.Geleceğe dair, Yalnızlık usun yeniden yapılanmasıdir,insanın kendisini tazelemesidir.
Pınar DOLUDENİZ