- 609 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİDEN HAYAT
Yeni başlangıçların ifadesinde hep o vardır:Cesur yürek. Artık tüm eziklik sona ermiş, tüm yapılamazlığa son kez el sallanılmış ve uğurlanmıştır bütün uğursuzluklar. Hani eteğindeki taşlar dökülmüştür, biraz da içinden büyük bir parça gitmiştir, olmamışların sancısı vardır biraz da. Lakin yeniden başlarsın işte.Yaradan’ın verdiği bir ziyadan olsa gerek mutlusundur;aslında kahretmen gerekirken. İşte mutlu mutlu hayata dönersin yeniden yinelenerek, her şeye koca bir ‘Eyvallah’ çekerek.
Kötü günler için sakladığın umuda sarılırsın ,onu katık edersin hayatına ve yola çıkarsın. Yeni başlangıç dersin , önceki yenilerin hep hüsranla bitmesini göz ardı ederek, kibirli bir ifadeyle biraz da. Hadi bakalım cesur yürek yol alma vakti , gün bu gündür ve niyaz bu günde saklıdır. Sen cesursun, sen yüreksin , sen cesur yüreksin.
Başlarsın sonunda , en başından hayatın. Önceleri dimdik ayakta durursun, tecrübe sahibisin ya bilirsin olabilirleri.Önlem alırsın yanlış yapmayayım diye. Her hezimete dair geliştirdiğin bir taktiğin bile vardır. Bu kez anka kuşu küle dönmeyecek dersin.
Yapılabilirlerini sıralarsın peşpeşe ,daha göreceğimiz güzel günler var dersin kendi kendine. Olumsuz bir durum olduğunda içine atarsın ; geçecek bugünler , her şey güzel olacak dersin. Bu kez teslim olmayacaksındır evhama , en azından niyetin öyledir.
Yaşarsın bir müddet , kısa bir müddet. Kahırla ilk karşılaştığında görmezden gelirsin onu. Pas vermezsin kahıra yoktur o senin için. Sonra ikinci karşılaşmada daha büyük bir sancıyla karşılar seni ve sen cesaretim sınılıyor dersin, aldırmazsın. Lakin üçüncüsü öldürücü darbedir. Kurtulman imkansızdır. Sorgulamaların bittiğinde senin cesaretin de bitmiştir, yürekliliğin de. Gücün tükenmiştir ve etraf yangın yeridir, senin bedeninse kül. Ankanın doğuşunu seyreylersin guruba bakar gibi. Yeniden hayat ,dersin cansuyunu içersin. Tüm ezaya rağmen ayağa kalkarsın yeniden,yenilenerek yinelenen bir temsille.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.