Neler Oluyor
Bu nasıl bir iştir anlamıyorum. Böyle bir ihmalkârlık olamaz. Defalarca saldırıya uğrayan bir karakolu imkânsızlıklarla herhalde izah edemezsin. Bunun nasıl geçerli bir izahı olabilir. Şerefsizler gündüz vakti karakol basıyorlar. Yahu nerede bu millet nerede bu Amerika’nın stratejik dedikleri destek nerede. Nerede bu termal kameralar. Olamaz böyle bir şey.
Yazık yazık, o kadar canlara akan kanlara yazık. Yollara mayın döşüyorlar bizimkiler bunu bulamayacak, yok böyle bir şey yahu, nasıl bir teçhizata sahibiyiz de bunu bulamıyoruz. En basit define arayıcılar bile yerin metrelerce altındaki yerleri görüyorlar. Sen bir metre altındaki bu mayını bulamayacaksın. Buna anlam veremiyorum.
Bana göre bunun başka bir izahı olamaz. Ya Amerika bizi stratejik destek hikâyesi ile bizi sattı. Yâda askerin içinde hainler var. Birileri oyun oynuyor farkında değiliz herhalde. Bu son olayda birçok şey gün yüzüne çıkartmıştır. Askeri kurmayların açıklamalarına bakar mısın imkânsızlıklardan yakınıyor. Ulan bunca şehitlerimizi imkânsızlıklar yüzünden mi verdik. İnsan son şehitlerin yüzü suyu hürmetine biraz utanır be. Yahu şimdi mi bunun farkına vardınız. Yok ya bunlar ne söylediklerini de bilmiyorlar. Düşünmek bile istemiyorum ama onlardan da sanki bu oyuna ister istemez alet olanlar var gibi.
İnsan hayatı bu kadar ucuz olamaz, hele Mehmetçiğin hiç olamaz.
Bunu hazmedemiyorum.
Bunu hazmedemiyorum.
Bunu hazmedemiyorum.
Başka ne diyeceğim bilemiyorum.. Allah’ım, her şey sana ayandır muhakkak seninde bir bildiğin vardır.
Rabbim şehit olan askerlere rahmet eylesin hepsi nur içinde yatsınlar. Yakınlarına ve Türk milletine sabır ihsan eylesin. Özellikle vatan aşkı ile yananlara.
Hislerimi paylaşmak istedim sizlerle çok doluyum çoooook. Saygılar.
YORUMLAR
CEVAP BEKLEYEN SORULAR
Aktütün karakol baskını malum gündemde bir iki gündür. Bize gene soru sormak kaldı bu mevzuuda. Cevap bekleyen sorular var gene onlarca. Kısaca gireyim konuya.
* Yıllarca karşımızdaki teröristlerin gerilla savaşı verdiği ve düzenli ordu olmadığı anlatılır. Son saldırıda bölücüler 350 kişiydi. Daha nasıl bir düzenli ordu bekliyor TSK ? Adamlar tabur seviyesine geldi artık.
*Neden bölgede hala profosyonel askerler fazla değil de er ve erbaşlar var?
* MİT 10 dün önce saldırı ihbarı yaptığı halde, KUZEY IRAK ta toplantının olduğunu, saldırı olacağını, füze ve havan kullanılacağını bildirdiği halde neden bu kadar kayıp verildi?
*Peki MİT ihbar ettiğine göre, hava kuvvetleri komutanı göreve çağrılma ihtimalinin olduğunu bilmiyormuydu ki golf turnuvasına katıldı? Yoksa MİT in ihbarını ciddiye mi almadı? Peki kimi ciddiye alır bu komutan ?
* Karakol yollarca saldırıya uğramış, şimdi mi akıllarına geldi taşımak?
* Ödenek olmadığı için taşınmadığı beyan edildi Genelkurmay ikinci başkanı tarafından. Oysa geçenlerde hükümet Yaşar BÜYÜKANIT a istediği her türlü ödemeyi yapacağını söylemedimi? Yaşar paşa ya verilen destek , İlker paşa ya verilmez mi? Kime inanalım ?
*Peki maliye bakanlığı verdiği ödeneğin kullanılmadığnı açıkladı. Yani karakolu taşıyacak para ellerinde mevcut? Genelkurmay ikinci başkanı yalan mı söyledi ?
* Neden ülkemizin siyasi otoritelerinden biri dışarda iken bir saldırı oluyor ? Mesela dağlıca saldırısında Cumhurbaşkanı yurt dışındaydı. Aktütün de ise Başbakan. Birileri bize bir mesaj mı veriyor?
*Pkk son saldırılarda moral bulmuştur. Ses getirecek eylemlerdir bunlar. Dünya basını ya da ülkelerinin kahpe tutumlarına takılmadan bu işi çözmeliyiz. Başka bir seçenek yok zaten ortada. Kuzey Irak BBG evi değil ama, Ülkem toprakları BBDG evi gibi. Yani ; biri bizimle dalga geçiyor .
[email protected] Üstadım az önce ekledim siteye. Aynı konuyu işlemişiz.Selamlar yüreğinize sağlık.