- 993 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYALLERINE DOKUN
HAYALLERİNE DOKUN
Hayal gücü güç verir ve geleceğinizi belirler."Bu günümüzün düşleri yarınlarımızı yaratır." Ne güzel bir söz değil mi?Yaşamı güzel ve renkli yapan hayallerimizdir,öyleyse yarınlara bırakmadan peşinden koşun.Hayallerimizi gerçekleştirmenin yaşamanıza katacağı güzellikleri ve anlamı farkında olun ve bütün bu zevkleri ıskalamayın.Hemen şimdi yaşınız kaç olursa olsun o büyülü duyguları
bir ucundan yakalamaya çalışın, bunu başardığınız an yeni bir dünyaya bir pencere açılıcak sanki ve siz bu pencereden güzellikler
diyarına bakıyor olacaksınız ve bu güzellikler bir anlık değil kalıcı güzellikler olacaktır.Bir ömür boyu sizinle olacaktır.Ruhunuzu yüceltecek,kişiliğinize güç katacak ...
Kişi yaşamını tesadüflere bırakmadan,kendini programlayarak,istediği yaşantıya geçişini ve istediği sonuçlara çok hızlı bir şekilde ulaşmasını sağlayabilir.Kişiler öncelikle elde etmek istediği başarıyı belirlerken kendinde bu potansiyelin farkına varmalı ve geleceğe umutla bakmalı.İnsanlar genelde daha önce yaşadıkları olumsuzlukların kararlarına etkilemesine izin vererek hayallerinin peşinden koşmaya korkuyorlar, korkularınızı yenerseniz,yenmeye izin verirseniz,mutlu,hayallerinize ulaşmış,sevdiği işi yapan,geleceğe umutla bakan,saygı duyulan bir hayat yaşayabilirsiniz.Zamanımızın çoğunu gelecekteki kendimizi mutlu edecek yarınlar için hayal kurarak yaşıyoruz.Hayallerinizi gecenin karanlığında kayan bir yıldızın parlayışına sakladınız mı ?Hayallerinizden dolayı hiç yüreğiniz üşüdü mü?.Hayallerinizi bir sokak çoçuğunun gözlerine sakladınız mı hiç?Hayallerinizi kimsesiz bir çoçuğun göz yaşına sakladınız mı?.Yalnızca sizin hayalleriniz değildir gerçek olan , o göz yaşlarında saklı olan küçük bir çoçuğun hayallerini gerçekleştirmesini de sağlamak sizin hayalleriniz arasında olmalı,işte o zaman mutluluğun en anlamlısını en büyüğünü en gururlusunu yaşarsınız...
Hayatınız sadece hayal gücünüzle sınırlıdır,insanlar hayal ettikleri kadar yaşar.Hayallerini yada hedeflerini gerçekleştiremeyen insanlar yeterli ulaşma arzusu duymamış,yada karşılarına çıkan engellerden yorulmuş insanlardır.Bütün hayal perestler başarılı olamazlar ama bütün başarılı olan kişilerde hayal perestir.Başarı kendini adama ve çok çalışma ister,çok güzel örneklerden bahsedeyim
"wright kardeşler"havada uçan bir makina hayal ettiler ve günümüz uçaklarında gökyüzünde uçuyoruz."Marconi" havada gözle görülmeyen,elle tutulmayan güçlerin üstünde bir sistem hayal etti radyo ve televizyon sistemlerinin herkez farkında."Thomas Alva Edison ampulu buldu,"Albert Einstein"ve yüzlerce bilim adamlarımız var.İnsanlık tarihi,hayallerinin peşinden koşan ve dünyadaki insanların hayatında büyük değişiklikler yapan çok sayıda hayal perestlerle dolu.Bu kişilere hepimiz çok şey borçluyuz. Sizde o hayal perestlerden biri olabilir, hem kendi hayatınızı hemde başkalarının hayatını değiştirebilirsiniz.
Hayallerinizin peşinden koşarak yaşamda ve yaşamınızda fark yaratanlardan olun,ama büyük ama küçük. Ya hayallerinizin peşinden koşarsınız ya da hayalleri olanların peşinden. Seçim sizin.HAYALLERİNE DOKUN Kİ GERÇEK OLSUN.
Sevgiyle kalın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.