Barışı Duymak
Bir,iki ,üç...Kaç tane oldu bomba sesi,
Biraz korkutsa da gururlandırır herkesi...
Duyulan her bomba sesi sevindirir bizi,
Vur! Vur! Diye sevinç kaplar evimizi...
Görülen şu sıradağlar Suriye dağları,
Barışın simgesi zeytin ile dolu bağları...
Barış umuduyla zeytin dalından uzattık,
Hoşgörü,güleryüz,sevgi hep iyilik kattık...
Maalesef barıştan anlamadı bu hainler,
Bunlar Türkiye’yi değil başkasını dinler...
.................................................
Bizden günah gitti bundan sonra size ait,
Barıştan anlamadınız nereye gidersen git.
Geçen gün tanktan ateşlendi bombalar,
Bombanın ateşiyle aydınlanır sıradağlar...
Tank atışı terör hedeflerini bombaladı,
Atılan bombalar ilçemiz Hassa’yı salladı.
Hain terör Türk askerinin gücünü görür,
Düşen bombalar acep kaç haini öldürür.
Kaçmayın bakayım Türk askeri önünden,
Korkmayanlar saklanmaz çıkar ininden...
Savaş uçakları ilçemizin üzerinden geçti,
Hedefleri belirli hainlerin hedefini seçti.
F-16 lar terör hedeflerine bomba bıraktı,
Uyarılan bu hainlerin yok edilmesi haktı...
Kaçmayın kara birlikleri de gelir ardınızdan,
Çok az kaldı sizi tutup yakalar yakanızdan...
....................................................
Yarab ülkemizi askerimizi koru hainlerden,
Askerimiz için dua yükseliyor her yerden...
...
Geçen haftadan beri güvenliğimiz için barıştan anlamayan terör örgütlerine anlamaları için atılan top seslerini duymaya atılacak adımları hissetmeye başladık.Geçen hafta Pazar gecesi bir ses ile uyandım. Hava kapalı olduğundan gök gürültüsü zannedip balkona çıkıp gökyüzüne baktım.Havada gök gürültüsü aradım.Ama gökyüzünde böyle bir belirti yoktu.Sonra karşımızda doğumuzda duran Suriye sıradağlarına baktım bir aydınlanma ardından bir ses...
Evet duyduğum ses bu ses bomba sesi olmalıydı.Güzel yurdumuzun Suriye sınırında mikrop gibi çoğalan bir örgüt vardı ya...Bunlar için tedbir alınmazsa sabah bir gün Türkiye içine sızacak mikroplar ülkemizin her yerini sarmaya başlayacaktı.
...
İnsanoğlu vücudunu nasıl mikroplardan korumaya çalışırsa devletimiz de bu mikroplardan yurdumuzu sınırlarımızı korumalıydı.Bunun için de gerekli girişimlerde bulunmuş bir türlü sonuç alınamamıştı.Hain terör örgütünü koruyanlara zeytin dalı uzatmış barıştan yana olmadıkları için zeytin dalından tutmamışlardı.
...
Bu güzel yurdun kendilerine boyun eğip terör örgütlerine geçit vereceğini zannedenler bir kez daha yanıldılar.İçten yıkmaya çalıştıkları bu yurdu bu defa hain terör örgütleri ile yıkmaya çaba göstereceklerdi.Ama bu ülke bunlara geçit verecek miydi? Bu ülkeyi yıkmak öyle kolay mıydı? Türk milletinin birliğini, beraberliğini, Türk askerinin gücünü hesaba katmışlar mıydı? Hesaba kattıklarını hiç düşünmüyorum. Çünkü hesaba katsaydılar Türkiye Cumhuriyeti devletinin uyarılarını dikkate alır, mikropluktan hainlikten vazgeçerlerdi.
...
Dedik ya mikrop vücudun içine girmeden çare aranmalı tedbir alınmalıydı.İşte bu hainleri yok etmek için başlatılan hareket geçen hafta başladı.Her akşam terör örgütlerine atılan top seslerini duymaya,barışı iyice hissetmeye başladık.Hemen yanı başımızda duran askeri araçlar karşımızdan geçen askeri araçlar ile terör örgütlerinin yok olacağını bataklığın kurutulacağı günleri daha çok görmeye başladık.
...
Hemen karşımızda duran Suriye sıradağları üzerinde top sesleri daha çok duyulmaya başladı. Dün başlayan hava harekatı ile terör örgütlerinin yok oluşunu daha çok hissetmeye başladık. Top sesi ile uyuduk top sesi ile uyandık. Yaşadığımız yer olan Hatay Hassa’dan, atılan bombaların çıkardığı ateş görülüyor sesi duyuluyor,sesi taaa evlerimizin içine kadar geliyor balkon kapısını sallandırıyor.
...
Sabah yine bomba sesi ile uyandık bomba sesini duyduk.Şimdi yine terör örgütlerinden temizlenecek o günleri daha çok görüyor barışın olduğu güzel günleri hayal ediyoruz.Belediye hoparlöründen mehter marşları Suriye dağlarından ise top sesleri duyuluyor. İlçemizin halkında olan birlik beraberlik duygusu balkonlara pencerelere yansımış.Damlar,balkonlar,pencereler al bayraklarla donatılmış.
Bu millette bu duygu, bu birlik beraberlik olduktan sonra dünyanın en güçlü devleti bile diz çöker yaptığına yapacaklarına pişman olur ardına bakmadan kaçar.Ondan sonra laf cambazlığı yapar.Geçin geçin bunları; bu devlet, bu millet böyle laflara kanar mı zannettiniz...
...
Rabbim devletimize güç, milletimize birlik beraberlik; ordumuza, askerlerimize sabırlı bir şekilde sınırlarımızda yuvalanan hain terör örgütlerini yıkmak nasip etsin...
21.01.2018
Hasan Kaya
Eğitimci-Şair-Yazar
YORUMLAR
Doğru saray rahat olmalı ki ülkeyi daha güvenli ve huzurlu hale getirsin,
sermayenin önü açık olmalıki daha çok kazansın, gayr-ı milli gelir hasılamız yükselsin.
saltanatımıza helal gelmesin ki, refah ve huzur içinde yaşamaya devam edelim...
Herşey Türkiye için,
herşey millet için,
herşey emperyalistlerin cehenneme çevirdiği beldelerin ve mazlumlarının felahı için..
.