gitme ne olur?
Gitme ne olur ?
Unutmak o kadar kolay mı?Gitsen ne değişecek sanki.Kalbini burada bırakıp gittikten sonra ne işe yarar.Unutabilir misin? Unutturabilir misin?Sevgiyi yok edebilir misin?
Uzaklara gitmek,sığınmak. Sana yakışır mı?Yaşarken, o sevgiyi içinde hissederken.Gitsen ne kadar mutlu olabilirsin?
Yalnız ol.Sen ol.Sevgini düşün.Gitme ne olur?
Gitsen de aklın burada kalacak.Gönlün burada kalacak.Anıların burada kalacak.O sevgin,bitmeyen her daim içinde hissettiğin,sevgi dolu o güzel kalbin.Gitme ne olur?Bırak kendini sevgiye.Mutluluğa.Sevgi mutluluğunu getirir belki de,her daim mutsuzluk yaşanır mı?Kaderin değişir,yüzün güler,kalbin sıcacık olur.Hayallerine git.Kapa gözlerini,canlandır her şeyini.
İçinde var olan güzelliğe git.Düşlere uzan.Koş, durma sakın.Bakma arkana.Bakarsan gidemezsin. Anla bunu.Adım atamazsın.O, sana git demiş olsa da gitme?Ağlayarak dediyse de hiç gitme.Sevgi bu işte,aşk bu işte.Sevginden ağlıyordur,kızgınlığından git diyordur.Her şeyden vazgeçip gitmek kolay mı?Arkana bakmadan gidebilir misin?Cesaretin var mı ?Yüreğin dayanır mı?
Haklısın. Sen de haklısın.Sevmek zor iş,çok zor hem de.Ama gitme ne olur.Mutluluğu eline al.Bak o’ na ,kaçıp gitme.Bak gözlerine, derinden derine bak.Umut et,veda etme.Sonra yüreğin yanar.Boğazın düğümlenir,ağlarsın,sesin kısılır,konuşamazsın.Bir yumru gelir,oturur boğazına.Pişman olursun, geri dönüşün olmaz.
Yalnız, hep yalnızlık.Bir düş gibi,kendi kendine konuşursun.Bazen de acırsın kendine,üzülürsün.Geçip giden ömrünü düşünürsün.Gözlerini kapar, sevilmediğini düşlersin.Mutsuzluğunu görürsün hep.Gönül evin yara alır.
Kaldır başını, sevgine bak.Gökyüzü kadar büyük,mavi denizler kadar engin,güneş gibi sıcak,yıldızlar kadar parlak.Hasret ,özlem sevgi de en yüce şeyler.Taç yap sevgini.
Sevmek yürek ister.Ben ben olmayı isterim.Gitme ne olur.Sözün vardı.Bir bakış borcun vardı.Geceler, şiirli geceler.
Yolculuk vardı sevgiye,varılamayan o uzun yola.
Hiç bitmeyen,bitemeyen o sevgiye…
YORUMLAR
Duygulu bir yazı kutluyorum.
Günay koçak kocaaslan tarafından 1/21/2018 10:55:19 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aygün Deniz
Yazan yüreği kutluyorum.
sevmek hem yürek ister hem de sonsuzdur ısrarla kucak açtığımız...
yüreğinize sağlık sevgili gönül dostum.
sevgilerimle gönülden...
canseven
sevgiye,
sonsuzluğa,
sizi görmek en güzeliydi...
Gülüm Çamlısoy
sevgiyle kucaklıyorum dost yüreğinizi.