- 840 Okunma
- 6 Yorum
- 0 Beğeni
BİR DEVRİN ÖYKÜSÜYMÜŞ...
Bir devrin öyküsüymüş..Sol görüşlü gençler.O yıllarda yaşamak isterdim.Şimdi nerede devrimci ruhlu insanlar.Bir kaos almış götürüyor sanki ülkeyi.Gençlik çıkışı olmayan bir tünelin içinde kaybolmaya mı bırakıldı?nerede bir en bile düşünmeden,idam sehpasına çıkan Deniz GEZMİŞ"ler...saygıyla sevgiyle anmak istedim o büyük insanı..ruhun huzurla yatsın Deniz GEZMİŞ.
YORUMLAR
İnsanlarla ideolojileri ne kadar aynı şeydir? Bazen insanlar doğrudur, şartlar yanlıştır, güzel yetenekler, şahsiyetler
heba olup gitmiştir. Deniz ve arkadaşları da bu ülkenin çocuğu idiler benim gibi, senin gibi. Yeniden yeniden...
Olabilecek bir şey yok, o zaman, devrimciliği üreten, pazarlayan egemenler, sonrasında daha farklı şeyler ürettiler. Bu dediklerim yok yere asılan gençlerin cesaretinden, yiğitliğinden bir şey eksiltmez. Sağ kesimde de doğru dürüst yargılanmadan idam edilenler olmuştur.
Hepsi de dik durmuştur. Ve o günlerde aralarında PEK FARK YOKTUR. Güzeldi yüreğin varolsun.
Genclik; evet tam bir kaosun içinde nereye gittiğini bilmeyen at gözlüğü ile seyre dalmış bu gençlik, batılılaşmayı yalnızca yüzeysel olarak benimsemiş bilim,kültür,edebiyattan hata ve hatta yaşamın gerçekliğinden uzak sevk-i sefaya dalmış bir gençlik elbette ki bir kaç adım ötede yorulup gideceği hedefe yaklaşamayacaktır. Şimdiki gençlik ancak bira şişelerini devirir.
Bir devrin öyküsüymüş..Sol görüşlü gençler.O yıllarda yaşamak isterdim.Şimdi nerede devrimci ruhlu insanlar.Bir kaos almış götürüyor sanki ülkeyi.Gençlik çıkışı olmayan bir tünelin içinde kaybolmaya mı bırakıldı?nerede bir en bile düşünmeden,idam sehpasına çıkan Deniz GEZMİŞ"ler...saygıyla sevgiyle anmak istedim o büyük insanı..ruhun huzurla yatsın Deniz GEZMİŞ.
« Önceki Yazı Sonraki Yazı »
o ruhunu
candan öperim
sevgili aylin...