- 969 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞAL OLMAK!
Böyle bir kavram vardı bir zamanlar.
Şimdilerde hiç bir şey doğal değil neredeyse.
Başta İnsanların hal hareketleri, samimiyetleri ve görüntüleri. Hep biri eğreti elbise gibi giydirilmiş üzerlerine sanki.
Hele beğenilmeyen yanların değişiminde dünya insanını geçtik gibi. Üstelik kıt kanaat geçinenlerimiz de bile aynı hırs mevcut.
Şişme dudaklar, ok kirpikler, yapma dişler, çizilmiş kaşlar, İlave saçlar ve biraz oraya biraz buraya botox iğneleri.
Yada kendini tümden beğenmeme halleri. Ona benzeme, buna benzeme istekleri! Yani bir başladı mı kişi durduramaz oluyor kendini.
Kusur görünen, gerçekten ihtiyaç arz eden estetik değişimlere asla lafım yok, gereklidir de yapılsın tabi.
Ama görüyoruz ki bu tarz ameliyatlar, ergen yaşlara kadar düşmüş neredeyse. Niye? E Moda diye! O yaptırmış olmuş, ben niye yaptırmayayım ki diye!
Yahu beyin olarak, kişilik olarak geliştirin kendinizi, niye başkası olmak istersiniz ki? Bırakın başkaları size hayran olsun. Mesela kültürünüze, yeteneğinize, yaşam biçiminize!
Velhasıl unuttuk gitti doğallığı. Bir memnuniyetsizlik, bir tatminsizlik, bir suniliktir gidiyor. Ne yapalım, bu da böyle bir devir demek ki.
Gelecekte kim bilir daha ne antikalıklar bekliyordur bizi. E dünya hali! Hızlı dönüyor, hızla değişiyor, değişiyoruz tabi.
Bu günleri hayretle izlerken, umarım mumla aramayız dünleri.
* * *
YORUMLAR
Günaydın,
Çok güzel bir konu ve anlatımı çok net.Yüreğinize sağlık.
Aşağıdaki sadece kendi görüşüm ve kimseyi farklı düşünüyor diye eleştirmem.Bu yorum ile buradan kimseyle polemiğe girmek amacında olmadığımı arz etmek isterim.
Bu sonuçlar hep Liberalizm denilen bir felsefenin ekonomiye,sosyal hayata yansımasıdır.Dini,dili,ırkı yoktur.Bireysel sınırsız özgürlük!! vaat eder,bolca demokrasiden!!Her kesimden rağbet görmüş,kabul edilmiştir.Bu felsefe ile dünyayı yönetenler insanların beynine chip takmaya kalktığında hayır diyen bizler gibi azınlıklar olur.
Sağlıcakla kalın..
Billur T. Phelps
Katılıyorum size,
Bu bireysel eylemleri, istekleri arttıran internet dünyası kesinlikle.
Madem bu kadar etkili ki görüyoruz bunu. Neden dünyayı güzelleştirmek için çaba verilmez, bir araya gelinmez..
Ama o da belli! Para dır sebebi.
Herkesin birilerine satacağı (KAKALAYACAĞI ) bir şeyler var. kaba oldu ancak böyle dememin sebebi de çoğu hileyi, ayıplı mallar ya da silahlar.
Ama zarar görüyor, kimin umurunda?
GELSİN PARACIKLAR
:(
cgececi
Billur T. Phelps
Ah! Saçlar...
Ben de 25 yaşlarımda iken boyamaya başladım onları. Fazla idi irsi olarak
akları.
Annem ikaz etmişti yapma kızım, yok edeyim derken arttırırsın diye. Çok da haklıydı.
Ama o yaşlarda ki yok mu hani bizim saç benim istediğimi yaparım
havalarımız. :)
cgececi
Poz veriyor diyelim.Bakıyorum aynı pozu kamera elinde arkadaşını çeken de veriyor.İşte tam o sıra kendimi uzaylı hissediyorum.Eğitim,sosyal,ekonomik düzeyi ne olursa olsun hepsi aynı,şaka gibi.
Sağlıcakla kalın ve saçlarınızı koruyun Liberalizm den.Yakında tek tip yaparlar saçları.Benim gibi saçsızları hemde muhalif olduğumuz için Sabun..
✋🏼🤚🏼
Sağlıcakla kalın.
İnsanlarda artık bir tatminsizlik, bir mutsuzluk söz konusu.
İnternet dünyayı birleştirtiğinden bu yana, her tarafta olan biteni, her yeniliği
ya da başka ülkelerin yaşam koşullarını kolayca takip eder oldu herkes.
Dolayısıyla da kendilerinde olmayan çok şeyi görüp heves edebiliyorlar.
Ama güzel olanları taklit etmelerini tercih ederim şahsen de olmuyor işte.
Ben yazmaya devam ediyorum tabi. Ama buraya nedense çok uğrayamıyorum.
Eski dostlukları, tadı bulamadığımdan olsa gerek.
Saygılar,
Merhaba Billur hanımefendi, öncelikle kutlarım sade ve duru anlatımınızın güzelliğini.
Yazılarınızı sık sık görmek isterim. Yoksa siz yazıyorsunuz ben mi fark edemiyorum.
Güzel ülkemin yaşadığımız yıllar içindeki insan manzaralarını çok hoş betimlediniz. Ezilmiş, yetesiye eğitim-öğretim rahlesinden geçmemiş az gelişmiş ülkelerin halklarının başına gelen haller böyle oluyor.
Kişilik kazanamayan uluslar ve bireyler başkalarına özenirler.
Ne yapalım büyükler böyle kuşakların yetişmesini istiyorlar.
emeğe ve sanata saygımla.
Billur T. Phelps
yorum olarak çıktı sayfaya..
Olsun.. Zaten bir siz bir ben var zararı yok diyelim
:)