- 687 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NEREYE GİDİYORUZ
Giderek arsızlaşan duygularla birleşen yaşam,kendini hiç beklenmedik uçurumlarla yüzyüze buluyor. Varlıkla yokluk içerisinde mücadele etmek zorunda kalan milyonlar,bencilliğin kaçınılmaz pençesinde buluyor kendini. Geçmişin ve geleceğin hiçbir anlam ifade etmediği anların,bir yaşamı alıp sürüklediği korkunç bir dünyada yaşıyor olduk. Masmavi gökyüzünde bir uçurtma misali uçup gidiyor hayaller. Erişilmez bir peri masalı gibi nefes almak.
Gittikçe kopuyoruz sanki birbirimizden. Hiç olmadığı kadar uzağız son günlerde. Kimsenin kimseyi dinlemediği,dinlemek istemediği,bizi biz yapan değerlerin tümden ötelendiği günlük popülist bir yaşam. Birlikte yaşamanın verdiği mutluluğun yerini karanlık,sapkın ve düşmanca tavırlara bırakır oldu insanlık. Adem ile Havva’dan günümüze uzanan günahkârlık akla hayale sığmayan boyutlara ulaşmış durumda. Onca elçi ve emirler,insanlığın kötülükten kaçınmasına bir türlü mani olamamıştır.Yaratıcının insanlığa sunduğu nimetlerin adil olmayan sistemler aritmetiğinde dağılımı kendi içinde ayrı bir kaos ortamı oluşturmakta ve özünde iyilik ve paylaşmak olması gereken ınsanoğlu kötülük ve hırsızlık döngüsünde yerini iyice perçinleştirmiştir.
Dünyaya yön verdiğini zanneden kişi veya kişilerin peşinden koşan yığınlar dolu bir dünya.Okumayı,düşünmeyi ve sorgulamayı tümden yitirmiş bir insanlık nereye doğru gittiği konusunda hiçbir fikir sahibi olamaz. Kısacası sırf birileri mutlu olsun diye milyonlar mutsuz oluyor ve bu birilerinin değil milyonların suçu!!!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.