herşey KARŞILIKLI ilkesiyle YAŞAMAK çözümdür..!
"Her şey karşılıklı bu hayatta. Sizi umursamayanı siz de umursamayacaksınız, bu kadar basit."( alıntıdır)
karşılıklı ne demek ve kimler için geçerlidir ki?
samimiyetle biraraya gelmek ve birbirini önemseyenler için geçerlidir diyemeyiz çünkü BİRBİRİNİ KAFAYA ALARAK YAŞAYANLAR da var aramızda ..
niyeler kesin bilinmeyeceğine göre çözüm nedir! sorusu meşgul eder oyalar vee hasta eder boş da verdirir bir yerden sonra..!
demek ki herkes bir yere kadar GÜÇLÜ GÜZEL VE ÖZGÜR hayatlarımızda..!
işte bunu bilmek KARŞILIKLIyaşamanın anahtar düşünce gerçeği..!
denemesi bedava beleş..işte hayatımız işte etrafımız işte deneyişlerimiz..işte kazandığımız dostlarımız işte kaybettiğimiz insanlar..!
HAYAT ......TEK RAY değildir..!
YORUMLAR
ŞİİR HIRSIZI İ.DAT TÜRKEL'İ ÇOK İYİ TANIYIN
Sayın şair arkadaşım merhaba..Size çok önemli bir uyarıda bulunmak istiyorum. Bu şiir hırsızı İ.dat Türkel internette 4 ve 5 kıtalı şiirleri kopyalıyor ondan sonra bir kaç cümlesini değiştiriyor. Ondan sonra bir kıtada da kendisi ekliyor ve gelip burada paylaşıyor. Ve sizede bol bol yalakalık mesajları yazıyor amacı sizi kendi hırsızlığına ortak etmektir. Şiirlerinizi okuduğu falan yok bir cümle yazmış onu kopyalayıp bütün şairlerini şiirlerine yapıştıryor.
DİKKAT:
Bu neye benziyor biliyor musunuz. Siz bir kahvede oturuyorsunuz Oraya sahtekar ve dolandırıcı bir kişi geliyor. Sizde yan masada otuturuyorsunuz size bir çay ısmarlıyor. Sohbet muabbet derken sizi kendi masasına çekiyor. Oradakilerde sizi bu sahtekarın adamı sanıyor. İşte bu İ.dat Türkel'in yaptığı da böyle. Birde yalandan anasının üzerine yemin ediyor.
SİZLERİ UYARIYORUM "LÜTFEN HERKES ŞİİRLERİNE SAHİP ÇIKSIN..."
Sevgili şair kardeş merhaba...Bu Şiir hırsızı İ.dat Türkel’in çok meşhur bir taktiği var haberin olsun. Bir cümle kopyalamış onu şiirilerini okumadan herkese yapıştırıyor. Sizde enayi gibi benim şiirimi beğendi de yorum yaptı diye inanıyorsunuz. Hemen gidip ona iade yorum yapıyorsunuz. Onun amacı sizi hırsızlığına ortak etmektir. Şiiri okuduğu falan yok bir cümle kopyalamış onu herkesin şiirine yapıştırıyor.
İŞTE İ.DAT TÜRKEL’İN HERKESİN ŞİİRİNE YAPIŞTIRDIĞI MESAJI:
"YAZAN YÜREĞİ KUTLUYORUM HOCAM HARİKA OLMUŞ TEBRİKLER ALLAHA EMANET OL"