GEÇMİŞTEN BUGÜNE
Ne de çok uzun zaman oldu. Yine buradayım. Mevzumuz belli, gökyüzünde ki son uçuş ve o uçuşa dair anılar...
Kadın. 5 harfin toplaşıp ciğer söktüğü görülmüş müdür acaba. Sanmıyorum. Ama kadın yapabiliyor. 5 yılı aştı mesela aynı yörüngeden çıkalı. Çokta uzağa savrulmuşuzdur. Ama ben o ilk durduğum, ya da her şeyin yaşandığı zamanda, o yerde, o mahallede, o sokakta, caddede… Her nerde yasandıysak ordayım işte. Gökyüzü ve uçuştan bahsettim ya hani baslarken. Gökyüzü bir alem. Uçansa o aleme mihman. Ve konup göçeceksin sadece. O gökyüzü ki başka türlü anlatmaz kendini sana. Kalıcılık mihman olana has değildir. Mihman olmayansa o aleme varamaz… Neyse işte. Zamanın eylem üzerindeki etkisini, etkilerini yaşıyordum. Sevmeyi önce aklım unuttu. Yüreğim sustu aklıma karşı... Dur yapma diyemedi ona. Ama var ya yüreğim çok direndi. Kendi içinde çok mücadele verdi. Ne yardan ne serden dediklerini yaşadı. Oda dayanamadı, 3 yıl olmuştu ki, yüreğimde ihanet etti… Gökyüzüm karanlığa kapılmışken ebediyen. Çırpınan bir şeyler vardı hala. Ruhum… O vazgeçmedi hiç. Kopamadı. Ayrılamadı. Kendi işini hep kendi gördü. Yere düşse yardım çağırmadı. Çığlık atsa sesini duyurmadı. Ama acizdi işte ruh. Bedenle ilişkisinde biriyle işbirliği yapar bir zaman. İş birlikçimiz aşk… Sonrada seyret zulmü. Seyret hasreti… Ruh geçici vakitte bedende var olur. Kendini hapis hisseder ki, oda bedeni başka birine hapsetmeye çabalar... Bende bu konuk bir kadın… Hapsoldum sende kadın. Ne yüzünün çizgilerini, ne avcunun yumuşaklığını, nede içime işleyen sesinin tınısını…
Sarhoşum, ama asla alkolle değil. Durgunum, yorgunum, ama asla şu an yaşadıklarımdan değil. Vurgunum, tabi ki bu günümden değil… Aşk işte, yaşattığı da farklı yaşatan da. Geçmişten bugüne her gün izlerin taşınıyor hayatımda. Üstlerini ötsem de çizsem de... Yakıp yıkıp döksem de. Geçmiş hala bu günümde. Ama bir küçük not var ve o her şeyi değiştiriyor. Bu günümdeki sen geçmişimdeki senle aynı değil. Ve sen bu günde, geçmişteki beni arıyorsun. Ben bugündeki sana değil, geçmişimdeki kadını taşıyorum ruhumda... Bu günde sen, geçmişteki adamı bulamazsın. Unutma!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.