- 670 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Kalbimi Kanatanlar
Kalbimi kanatanlar, acılarım hep içime aksa da yine de biliyorum ki bana verdiğiniz rahatsızlıktan dolayı özür dilemeyeceksiniz; olsun dilemeyin ben alışığım yaralarımın hep kanamasına... Ama şunu da unutmayın sakın, etme bulma dünyası burası, sizin de bir gün gelir bir yerleriniz incinir belki de benden daha çok...
Ben sadece sevmek istemiş sevmeye çalışmıştım sizleri... Hem de çıkarsız, yalansız, dolansız, riyadan uzak bir biçimde... Ben sadece birlikte güzellikleri paylaşırsak aramızda derin bir muhabbet oluşur sanmıştım... Ne kadar yanıldığımı geç de olsa anlıyorum, anladım... Bir çok kişiyi sildim defterden, hem de bir daha yazmamak üzere, bundan sonra daha da sileceklerim var.
Kalbin kanaması öyle elinizin parmağınızın kanaması gibi pamuk ile bastırınca duran bir şey değilidir. Yıllar yılı kanar da kanar o yürek yine de kimseler bir damla kan görmez. İç kanamadır o nereden görecekler ki bakanlar zaten bakar kör...
Ben ne yaptım size ki? Ne kötülüğümü gördünüz? Allah için söyleyin, eteğinizde ki taşları dökün. Sen şurada bize şöyle şöyle yanlış hareketler yapmıştın, deyin bunu suratıma karşı arkamdan atıp tutacağınıza... Girdiğim her ortama, neşe canlılık, sevgi katmaya çalıştım karınca kararınca... Sevdiklerim oldu canı gönülden, her ne kadar ölüp gitseler de onları, bazılarını asla unutmadım... Çok kere dualarıma da ekledim onları hala da ekliyorum. Beddua mı? Kimselere etmiyorum ama gönlümden ve gözümden de bir çırpıda düştüklerini bilsinler bana yanlış yapanlar... Bilsinler ki Ahmet acı çektiyse birilerinin yüzünden, onlarda çekecekler ama dünyada ama ahirette...
Üç kuruş çıkarı ve menfaati benim saygıma sevgime muhabbetime değişenler size bundan sonra ki hayatınızda başarılar filan da dilemiyorum. Allah sizi bildiği gibi yapsın... Hani şarkıda var ya ’’İyi gün dostları siz şöyle durun, gerçek dostlar beni yerden yere vurun.’’ Vurun beni yerden yere, duvarlara, taşlara çarpın, kıyasıya eleştirin... Yalakalarla, pohpohçularla şimdiye kadar işim olmadı, bundan sonraları da olmayacak... Ben sizi sevmiştim sevmiştim be Abi...
AHMET ZEYTİNCİ
YORUMLAR
Ahmet Zeytinci
Söyleyeni belli miydi ya da anonim bir söz mü hatırlamıyorum şimdi, "Bir zamanlar altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum." denir ya hani; çok manidar bulmuşumdur hep.. Sizin bir kötülük yapmış olmanıza ya da art niyetli yaklaşmış olmanıza gerek yok zaten sayın Zeytinci. Onların da ellerinde değil belki; bile isteye yapmadıkları karakteristik davranışlardır, 'genel kabul görmüş İNSAN!' tanımından uzak kalmalarının tek sebebi, kim bilir..
Her ne kadar azalsanız, toplumsal dokuda az kalsanız da eğilip bükülmeyin siz. Unutmayın, size, siz olmak; dimdik durmak yakışır. Ceza mı? Sanmam ki anlasınlar.. Bazen muhatap dahi almayın ki inanın, daha az acırsınız..
Ne diyordu Nasreddin Hoca'mız? "Bana, damdan düşen birini bulun.."
Saygımla...
Ahmet Zeytinci
Ahmet Zeytinci
Hepsini topladım... bir bağ yaptım- bağladım ve bir de başlık ekledim: Kış Tavukları.
Bağışlayacağınızı sanırım...
Kış Tavukları!
Ne gönlümden geçer, ne de kapımdan,
Yazın geldiğinde, kış tavukları!
Beklemek boşuna, ellere göçer,
Göçmen kuşlar gibi, kış tavukları!...
Anlamazsın kim dost, kim sana düşman,
Kışın yüzüne gül, yazın ol pişman,
Mevsimler pek zordur, dostunla aşman,
Her kış konar- tüner, kış tavukları!...
Yüzünü somurtsan, ederler pişman!
Sıcak dükkânına, böyle dost düşman,
Çayını beğenmez, versen de fincan,
Suyunu beğenmez, kış tavukları!...
...
kadiryeter Kadir Yeter. 09.01.2018 TRABZON.
Sağlıkla kal... soğuk dostla kalma... algınlığı, ömürboyu sürer.
w.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=170647
AHMET ZEYTİNCİ'YE
kadiryeter tarafından 1/9/2018 8:50:04 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ahmet Zeytinci
kadiryeter
Birkaç gün önce yine bir kapı açtım, tam üçbuçuk sene kapattığım kapıyı kendi elimle açtım.
Kötülük, kişinin kendinedir; sınırda beklediğini bildiklerimizin kimini musalla taşına yakın affedebiliyoruz...
Aklını kullanamayan ya da aklı küçük rakamlarla çalışanlara ender de olsa, geçici de olsa kapı aralıyoruz.
Sağlıkla kal... kimsesiz kalma. Allah yeter eyvallah.
kadiryeter 2018 TRABZON.