- 1454 Okunma
- 24 Yorum
- 0 Beğeni
AKTÜTÜN VE TERÖRÜN ASIL GERÇEĞİ
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
AKTÜTÜN!
Bir kere daha ciğerlerimiz yandı. Bir kere daha kahpece bir eylemin sızısı düştü milletimin bağrına. Evet bir kere daha diyoruz çünkü üç ülkenin arasında çok önemli bir stratejik noktada bulunan bu sınır karakolumuza defalarca hain saldırılarda bulunulmuştur. İran-Irak Türkiye arasında bulunan Aktütün Karakolu, hain örgütün yurdumuza uzanacak kahpe kolunu bükecek bir mevkide bulunmakta olduğundan dolayıdır ki Aktütün Karakoluna şimdiye kadar beş kez saldırılmıştır.
-12 Eylül 1992 yılında ilk saldırı yapılacağı zaman, . O zamanın komutanı Emekli Alb. Erdal SARIZEYBEK, durumun ciddiyetini ÖZAL’a bildirdiği halde hiçbir önlem alınmadığını ifade etmektedir. Bu sebeple 13 Eylül 1992 günü saldırılmış ve akabinde 22 şehit verilmiştir.
-İkinci hain saldırı 5 Haziran 2007 de gerçekleştirilmiş ama şehit verilmemiştir.
-Üçüncü saldırı 22 Temmuz 2007 de yeniden gerçekleştirilmiş ve bu saldırıda da bir askerimiz şehit edilmiştir.
-11 Mayıs 2008 yılında gerçekleştirilen beşinci saldırısında da kahpe eller altı vatan evladını şehit etmişlerdir.
- Son olarak 3 Ekim 2008, adres yine aynı; Aktütün Karakolu ve bu kez çok azgın bir saldırının sonucunda 16 askerimiz şehit edildi, Altısı ağır olmak üzere yirmi askerimiz yaralandı. İki askerimizden de haber alınamadığını bildirmektedir beyanatlar..
Şimdi burada şöyle bir durup düşünmek lâzım.Bu saldırıların ortak özelliği hepsinin Kuzay Irak destekli gerçekleştirilmiş olmasıdır. Bu saldırılara Irak’ın kuzeyinde bulunan ağır silahlarla destek verilebilmesi demek, ecdadı Ermenilere dayandırılan Barzani’nin görünüşte dolaylı gibi görünen ama usulde hiçte öyle olmayan net desteği demektir. Bu aleni destek çok önemlidir ve ülkenin varlığı- bütünlüğü söz konusu iken Türkiye’nin Kuzay Irak sınırı için en büyük tehlikedir.
Çok ilginçtir 30-40 sene evvel Türkiye de terör denilince akla ermeni militanlarının haince katlettiği Türkler gelirdi. O zaman da ASALA adı altında yuvalanan teröristler gerek yurt içerisinde gerekse yurt dışında kahpece saldırırlarda bulunuyor ve genç yaşlı, demeden vatandaşlarımızın kanını döküyorlardı. Ve çok ilginçtir ki o Ermeni örgütleri de eylemlerini yaparken Türkiye’nin bu güney sınır bölgesinin hemen kıyısından besleniyordu. Besleyenler de aynı kimselerdi. Bu asla bir tesadüf olarak düşünülemez. Ben bu ikisi arasında fark göremediğimden dolayı sürdürülen bu terörün kaynağını dar bir çerçevede düşünemiyorum.
Bütün bunların ışığında ortaya şöyle bir sonuç çıkmaktadır. Dünün Ermeni etiketli terörünü, bu gün Eli kanlı bu terör örgütünü Türkiye’ye karşı kullanmak üzere besleyen, onlara açıkça hamilik yapanlara kesin ve etkili bir cevap verilemediği sürece daha çok Mehmetçiğimizin kanı dökülür. Çok ocaklar söner. Uluslar arası anlaşmalar çerçevesinde her ülkenin kendi sınırlarını koruma zorunluluğu vardır. Fakat görüldüğü gibi Kuzey Irak sınırlarını koruyamamaktadır. Eğer bu ülke Kuzay Irak şeridinde sınır güvenliğini sağlayamıyorsa bu güvenliği sağlamak en başta Türkiye’ye düşer.. Bundan sonra daha ciddi yaptırımlar düşünülmeli, Türk halkının ve sınırlarının güvenliği bu ülkelerin inisiyatifine bırakılmaması gerekir. Dolayısı ile bu konumda uygulanılan stratejiler de öncelikle ABD ve İngiltere gibi sömürgeci, emperyalist ülkelerin tedbir planlarından bağımsız olmalıdır.
11 eylül saldırılarından sonra gerek merkezi siyasilerin, gerek yerel yönetimlerin takındığı tutum sonucu ABD, on yıllardır sürdürdüğü güvenlik politikasında en radikal reformu gerçekleştirmiştir. Bu saldırı sonrasında millet bilinci yerleşmiştir. Oysa bu kültür bizim mayamızda olmasına rağmen, ülkemizde de neredeyse artık ayda bir gerçekleştirilen bu hain ve namussuz saldırılar için de ülkenin tüm birimleri ve fertleriyle daha belirgin ve kararlı bir tutum sergilemesi kaçınılmazken, daha da artarak süren teröre nispetle kanlı terör örgütünün siyasi yüzü bu ülkenin Büyük Millet Meclisinde bulunabilmektedir. Bu böyle iken ne dağda terör biter ne de ecdadımızın da kemikleri sızlamaktan kurtulur. Hele de bu milletin 13 milyon nüfusu ile Çanakkale’de kurtuluş savaşında neredeyse bir milyon şehit verdiği göz önündeyken durup “Bu nasıl bir iştir?” diye düşünmek gerekirken! Ama bunu yapmak bir yana olup bitenler neredeyse doğal hayatın bir parçası gibi görülmekte ve bu eli kanlı katiller otuz yıldır yurdumuza ellerini kollarını sallayarak dolaşabilmektedir. Çakal gibi şehirlerimize dahi inmektedirler.
Hele bir de vatan hainleri, 2 Ekim 2008 günü kanlı örgütün yurt dışındaki yayın organlarında “Türk Ordusuna savaş ilan ediyoruz “diyebiliyor ve ertesi günü kanlı eylemlerde bulunuyor gencecik vatan evlatlarını kahpece katlediyorsa Türkiye’nin buna daha fazla sessiz kalması düşünülmemelidir.. Bilinmelidir ki, artık bazı şeylerin zamanı gelmiş de çoktan geçmektedir… Sadece dudaklarda yas tutmakla bu iş bitmez. O kararlılığın yüreklere inmesinin zamanı gelmiş de çoktan geçmekte bile. Bir kere daha yineliyorum bu ülkenin bütünlüğü ve sınırlarının güvenliği başka ülkelerin insiyatifine bırakılamaz.Yeter artık!
Ben yüce türk milleti adına, inanıyorum ki hainler er geç belasını bulacak dersini alacaktır.
Ne olursa olsun, şehitlerimizin kanı yerde kalmayacak.. Yürekten inanıyorum. Yeter ki istenilsin ve gerektiği gibi gayret edilsin…
Kargülü ALMILA/ 04 Ekim 2008/Bursa…
YORUMLAR
ANLATTIKLARINA YÜREKTEN KATILIYORUM DA TEMENNİLERİNE İNANMAK İSTESEM DE İNANAMIYORUM.BİRLEŞMİŞ MİLLETLERE YÖNETİM KADEMESİNDE SÖZ SAHİBİ OLMADAN GİRDİĞİ VE AVRUPA BİRLİĞİNDEN KOVULDUKÇA GİRMEK İÇİN CAN ATTIĞI İÇİN SİYASİ BAĞIMSIZLIĞI VE İRADESİ OLMAYAN;1952 YILINDA KORE'DE AMERİKAN CONİLERİ İÇİN BİNLERCE ŞEHİDİNİ RÜŞVET MASASINA KOYARAK HİÇBİR SÖZ HAKKI OLMADAN NATO'YA GİREREK ASKERİ BAĞIMSIZLIĞINI AMERİKA'YA DEVRETMİŞ OLAN VE 1946 YILINDAN İTİBAREN MARŞAL YARDIMLARIYLA YEŞİL KART MUAMELESİ GÖRÜP LİBAREL-KAPİTALİZME SADECE PAZAR OLAN VE 167 MİLYAR DOLAR İTHALAT YAPARKEN 107 MİLYAR DOLAR İHRACATLA ÖVÜNEN VE ÜLKESİNİ BÖLMEK İSTEYEN AHTAPOTLARI ÇEŞİTLİ KİSVELERLE MECLİSE TAŞIYAN BİR ÜLKEDEN NE YAZIK Kİ BEKLEDİKLERİNİZİ BEKLEYEMİYORUM.
EY TÜRK TİTRE VE KENDİNE DÖN ! KIRBACI OLACAK BİR OLAY VE KAHRAMAN ÇIKANA KADAR DA BİR ŞEYİN DEĞİŞECEĞİNE MALESEF İNANMIYORUM.
Ben yüce türk milleti adına, inanıyorum ki hainler er geç belasını bulacak dersini alacaktır.
Ne olursa olsun, şehitlerimizin kanı yerde kalmayacak.. Yürekten inanıyorum. Yeter ki istenilsin ve gerektiği gibi gayret edilsin…
******************
DUYGU VE DÜŞÜNCELERİNİZE İÇTENLİKLE KATILIYORUM
İSTENİRSE BİTER BU TERÖR İLLETİ
AMA GALİBA BU İŞ BİZİMDE İŞİMİZE GELİYOR BİRAZ
SEBEİ NEYSE ARTIK
SAYGILAR YAZI VE ŞİİRLERİNİZİ DAHA SIK GÖRMEK DİLEĞİMİZLE
Allah bu hainleri kahretsin yurdumuza,mehmetçiğimize uzanan elleri kırılsın,vicdansızların ciğerleri kavrulsun,
gözyaşlarımız dinmiyor,Rabbim şehit ailelerine büyük sabırlar versin,şehitlerimiz nur içinde yatsın,gazilerimize selamlarımı gönderiyorum,hainler o gencecik yavrulara nasıl kıyarsınız Allah belanızı versin,bu pisliklere ne desek az ,bu olayları esefle kınıyorum,üzüntümüz çok, inşallah son olur,artık bir çözüm bulunur,Canım benim duyarlı yüreğini sevgiyle selamlıyorum,Mevlam yar ve yardımcımız olsun,bu hainlere fırsat vermesin,VATANIMIZI ve ASKERİMİZİ korusun,sevgi ve dua ile...
papatya__06 tarafından 10/7/2008 9:58:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
ÖRGÜTLER
Örgütler dehlizlerde kan ve karanlık emer !
Zamanla kabullenir... şer hayata alışır...
Güneşi gösterecek bulamazsa bir rehber ;
Işıktaki her şeyi... yok etmeye çalışır !
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
KALEMİNE YÜREĞİNA SAĞLIK ,TAŞMASIN SABIR BARDAĞIM !
AYRINTILI YORUMU İNŞALLAH DAHA SONRA YAPACAĞIM.
Gerekenler gerektiği gibi yazılmış.. Okudum düşündüm, sorular büyüyüp büyüyüp yüreğime oturdu. ben de birşeyler, aslında çok şeyler söylemek istedim. Ama ben söyledim mi fincancı katırlartını ürkütürüm, ceremeye verecek param da yok, en iyisi okuyup okuyup susayım ..
KUTLARIM SEVGİLİ KARDEŞİM, ARKADAŞIM KARGÜLÜ. ELLERİN DERT GÖRMESİN...
Bu olayın faillerinin Kürtlerin kurtuluşu ile uzaktan yakından bir ilgisi olamaz. Olay tamamen T.C.ni temeline konulan bir dinamit kalıbıdır.Asya pazarını ele geçirmek isteyen emperyalist güçlerin gladyoları aracılığıyla gerçekleştirdikleri bir eylemdir bütünüyle.Arkası kesilmeyecek gelecektir.Ancak neticeye ulaşamayacaklar,çünkü sabrımız taşmak üzere ve o büyük kavgamız kurulmadı;ilk hedefimiz emperyalizmdir;Kahrolsun ABD;İLERİ!