- 1270 Okunma
- 6 Yorum
- 2 Beğeni
MEKTUP-1-
Kalbim acıyor. Yalnızlığın beni bazen çok zorlandığı zamanlar yaşıyorum. Yine de hoşnutum bu halimden.
Birgün bu hayat benim için bitmeden geriye güzel birşeyler bırakmak istiyorum.
Küçük bir çocukken hep korkardım yalnız kalmaktan ama büyüyünce değişeceğine güçlendi bu hissim. Aslında her birimiz yalnız değilmiydik ?
Karanlıktan, yalnızlıktan, gök gürültüsünden, aniden çakan Şimşeklerden çocukluğumda olduğu kadar korkuyorum.
çocukça belki bunlar ama içimden yinede yazmak geldi. Kendimi bu korkulardan uzaklaştırmak için çok çaba gösterdim ama ne kadar başarabildigimi düşünürsem düşüneyim çocuk yanım aşamıyor.
Her nefis ölümü tadacak bir gün. Kabirde yalnız olmayacakmış gibi yaşıyoruz. Hep anlaşılmayı beklerken birde baktım ki yapayalnız kalmışım. Ahirete ne hazırladım? Nasıl ifade edeceğim kendimi? Hiçbir bahanemiz olamaz Yaradana.
Her seste irkilir mi insan? ben irkiliyorum!
Sevdiklerim bir bir gittiler. Kimi hayattan kimi yanımdan. Olsun. Bende birgün gideceğim dönüşü olmayan O yoldan.!
Aylin Akgün
yaşlandım artık.
YORUMLAR
Merhaba Aylin hanımefendi, öncelikle içtenlikli, sade, duru kaleminizin güzelliğini kutlarım.
Betimlediğiniz karanlık, gök gürültüsü benzeri korkular her insanda az ya da çok zaten var. Yalnızlık olgusunu zamanla daha çok hissedildiği aşikar. Ölüm, mutlak kader, kaçış yok. Bir gün hesap vereceğiz Ulu yaratanın önünde. önemli olan o anda mahcup düşmemek. Çünkü Allah bize akıl verdi. Çocukken saftık, temizdik, riyasızdık. İşte o saflığı ne derece koruduk ve aklı ne derece olumlu kullandık. Yazınızdaki içtenlik, çocuk saflığı halinizi sürdürdüğünüzü söylüyor. O halde sorun olmaz umar ve dilerim öbür tarafta da sizin ve yalansız, riyasız yaşayanlar adına.
Emeğe ve sanata saygımla.
yaşlandım artık
yaşlandım artık
Çok şey var yazılcak lakin yanlızlığa yine sebeb olan bizler degilmiyiz yaptığımız hatalar verdiğimiz yanlış kararlar ama olsun dolu dolu güzel bir yaşam nasip olsun bizlere ama kısa ama uzun nasip neyse o yanlızlık önemli değil zamanla alışırız sanırım
öyle ben yoruldum yeter bukadar demek hiç hoş değil lütfen unutun artık bu kısmı saygılar sunuyorum hanımefendi
yaşlandım artık
Ölümünde bir güzelliği var bence..
Çünkü yaşam bizlere emanet verilmiş bir armağan.
Bu süreci ne kadar güzel ve mutlu yaşarsak ayrılırken de gözümüz arkada kalmaz..
Şahsen ben ölümü mekan değişikliği olarak düşünüyor ve asla da korkmuyorum..
Çünkü doğmadan öncede zaten ölü değilmiydik..
Sevgilerimle