- 651 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ALTINORDU SPOR KULÜBÜ...
ALTINORDU YILLAR ÖNCE BUGÜNÜN SÜPER LİGİ DEDİGİMİZ BİRİNCİ LİGDE İZMİR İ TEMSİL ETTİ...
DAHA SONRALARI BU GÜZİDE KULUÜBMZ ALT LİGLERDE MÜCADELE ETMEK ZORUNDA KALDI..
HATTA GÜNÜMÜZN BAL LİGİNE KADAR DÜŞTÜ...
İLERLEYEN YILLARDA ALTINORDU CANLANMAYA BAŞLADI,BİLİMSEL VE İLERİYE DÖNÜK PROJELER ÜRETEREK KENDİNDEN SÖZ ETTİRMEYE BAŞLADI.
ÖNCE AVRUPA NIN ÖNDE GELEN KULÜPLERİNİ YERİNDE İZLEDİ,ONLARI TAKİP ETTİ.
SONRASINDA DA BÜYÜK TESİSLEŞME YAPARAK ALT YAPIDA TÜRKİYE NİN ŞU ANDA BU ANLAMDA EN İYİ KULÜBÜ DURUMUNDA....
ALTINORDU TFF 1NCİ LİGİNDE MÜCADELE EDİYOR VE BÜYESİNDE TEK YABANCI OYUNCU DAHİ BULUNDURMUYOR.
HÜSEYİN EROOGU HOCA NIN YÖNETİMİNDE GAYET BAŞARILI BİR ŞEKİLDE MÜCADELELERİNİ SÜRDÜRÜYORLAR...
GEÇMİŞİN ALT YAPILARI İLE ÖVÜNDÜGÜMÜZ BEİŞKTAŞ-TRABZONSPOR-BURSASPOR TAKIMLARI NE YAZIKKİ BUGÜN BU KONUYA EGİLMİYORLAR...
GALATASARAY VE FENERBAHÇE YİDE DAHİL EDEBİLİRİZ...
KISACASI ALTINORDU MODELİNE DÖNÜLMEDİĞİ TAKDİRDE NE KULÜPLER NEDE MİLLİ TAKIM OLARAK YERİMİZDE SAYAMAYA VEDE BORÇ İÇİNDE YÜZMEYE DEVAM EDECEGİZ....
SON OLARAK ALTINORDU NUN BUGUNLERE GELMESİNDE PAYI OLAN SAYIN BAŞKAN SEYİT MEHMET ÖZKAN VE ARKADAŞLARINA VEDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE SONSUZ TESEKKÜRLER EDİYORUM...
NOT:ALTINORDU ERKEK BASKETBOL TAKIMI TÜRKİYE ERKEKLER BASKETBOL LİGİNİN İLK ŞAMPİYONUDUR....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.