- 402 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-19
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-19
Dursun Amcayı gönderdikten sonra Sedat Amir bütün ekibi odasında topladı. Mutlaka yeni bir gelişme oldu. Söyleyeceklerini beklemeye başladık.
Sedat Amir_ Aranızda bu operasyona katılmayan kim var?
Ayşe Komiser_ Ben varım Amirim.
Sedat Amir Ayşe Komiseri şöyle baştan aşağı süzdü. ‘’ Tamam, sen bu işe uygunsun’’
Ayşe Komiser_ Amirim yoksa operasyona dâhil mi oluyorum?
Sedat Amir_ Yarın sabah Asayişe en göz alıcı kıyafetini giyip geleceksin. Şu Can kuaförü bir ziyaret edelim bakalım. Saçlarını yaptır adamla yakınlık kur ve beraber selfy çektirin bakalım. Birde sokağı kolaçan et yakınlarında kahve falan var mı? Adamı kontrol altında tutalım.
Ayşe Komiser_ Baş üstüne Amirim zevkle.
Sedat Amir_ Ayşe Komiser bu görevi başaramazsan karşıma çıkmadan haritada kendine yer ara ona göre.
Ayşe Komiser_ Hiç merak etmeyin Amirim bu işin üstesinden alnımın akıyla geleceğim.
Büşra Baş komiser_ Ayşe Komiserin ekibe dâhil olmasını kutlayalım arkadaşlar.
Kuaförden içeri girmeden sokağı kolaçan ettim. Sokağın köşesinde kuaförü gören bir çay ocağı vardı bu bizim arkadaşlar için elverişliydi. Kuaförden içeri girdim. Dükkânın içi bomboştu. Köşedeki koltukta kuaförden çok hayduda benzeyen bir adam gazete okuyordu. İçimden’’ Eyvah beni bu adam mı güzelleştirecek’’ diye düşündüm. Valla bu adam beni yolunmuş tavuğa çevirir. Beni görünce hemen yerinden kalkıp yanıma geldi.
Kuaför_ Buyurun efendim hoş geldiniz.
Ayşe Komiser_ Bu akşam bir davete katılacağım. Beni davetin en göz alıcı kızı yapmanız lazım.
Kuaför_ Emredersiniz efendim bu koltuktan kalktığınızda sizi kimse tanıyamayacak. Buyurun koltuğa oturun.
Korka, korka koltuğa oturdum zavallı başım acaba ne halde kalkacağım bu koltuktan.
Kuaför_ Şimdi ne yapmamı istersiniz tam olarak?
Ayşe Komiser_ Önemli bir davete katılacağım için bu günü kendime armağan etmek istiyorum. Önce saçlarımın uçlarından alarak başlayalım. Su dalgası fön ile hareketlendirelim. Rahatlamak için ellerime manikür ayaklarıma ise pedikür ve bordo oje istiyorum. Günlük tonlarda makyaj ile sonlandıralım. Adam işe başlayınca peşin hükümlü olduğuma karar verim işini bilerek yapıyordu. Bu beni biraz daha cesaretlendirdi. Konuşmaya başladım.
Ayşe komiser_ İki sokak aşağıda oturuyorum daha evvel burayı hiç görmemiştim. Kusura bakmayın ama mecbur kalmamış olsa idim buralarda kuaför aramadım.
Kuaför_ Haklısınız efendim bende burayı yeni açtım. Daha doğru dürüst elemanlarım bile yok. Ama zamanla olacak inşallah.
Ayşe Komiser_ Benim adım Sinem Eğer iyi iş çıkarırsanız sizi müşteriye boğarım. Çevrem geniştir. Ha bu arada adınızı bilmiyorum daha arkadaşlarıma kim diye tavsiyede bulunayım.
Kuaför_ Benim adımda Can. Tanıştığımıza memnun oldum.
Ayşe Komiser_ Bende tanıştığıma memnun oldum İnşallah memnun kalırım.
Koltukta otururken geçen zamanıma hiç acımadım dersem yeridir. Adam tek kelime ile beni yeniden yarattı. İşinin ehli mükemmel bir kuafördü.
Ayşe Komiser_ Can Bey inanamıyorum mükemmel bir işçilik çıkardınız. Sizden bir şey rica edeceğim bir selfy çekebilir miyiz? Arkadaşlarıma işte benim kuaförüm demek için.
Can kuaför_ Tabi Sinem hanım neden olmasın.
Ayşe Komiser_ Sizden bir şey daha rica edeceğim.
Can kuaför_ Buyurun Sinem hanım
Ayşe Komiser_ Lütfen bir dahaki gelişimde sizi bir karış sakalla görmeyeyim. Evet, borcum nedir?
Can Kuaför_ Aslında borcunuz bin lira ama bu seferlik altı yüz lira verin üstü müesseseden olsun.
Ayşe Komiser_ Buyurun
Can Kuaför_ Teşekkür ederim efendim
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.