OSMANLI KARŞITLIĞI ÜZERİNE
Ne sebeptendir bilinmez.Bazı kişiler buldukları her fırsatta Osmanlı’ya her türlü hücumda bulunuyorlar.
Öncelikle şunu söylemek isterim ki,Türkiye Cumhuriyeti ağaç kovuğundan çıkmamıştır.
600 yıl hüküm sürmüş bir imparatorluğun(ki Bu Osmanlı imparatorluğudur.) zora düştüğü anlarda yine milletin(Osmanlı milleti) içinden çıkmış olan( bir Osmanlı Askeri ) Mustafa kemal’in etrafında toplanması ve İstiklal mücadelesi vermesi ile Türkiye Cumhuriyeti doğmuştur.
Osmanlı İmparatorluğu ise küçük bir Türk boyundan doğmuş,15 milyon km kareye hükmeden bir imparatorluk haline gelmiştir.Temeli de devamı da Türk’tür.Avrupalılar çocuklarını korkutmak için Türkler geliyor demiyorlar mıydı.Bu kadar büyük alana yayılmış olan İmparatorluğun toprakları içinde bir çok milletin barınmasından tabii ne olabilirdi ki.Bu kadar çok milleti barış içinde ve asimile etmeden bir arada uzun yıllar tutabilmek maharet değil miydi. Dünya’daki her imparatorluğun bir sonu olmuştur.
Lakin Osmanlı imparatorluğunda padişahların hiç biri hain olmamıştır.Ne zaman Sultanlar zamanlarını harp meydanları yerine Sarayda geçirmeye başlamışlar,İmparatorluk geri vitese takmıştır.
Mustafa Kemal Atatürk,Bir Osmanlı askeridir.Türkiye Cumhuriyetini Osmanlı milleti ile Osmanlı temelleri üzerine inşa etmiştir.
Bir insanın aslını inkar etmesi kendini inkar etmesidir.Osmanlı düşmanlığı ceddine düşmanlığıdır. Ceddi Osmanlı,dolayısı ile Türk olmayanların düşmanlığıdır.
Osmanlı bizimdir.Türkiye Cumhuriyeti bizimdir.Osmanlı buyruğunda,İstiklal savaşında,Çanakkale’de, Anafartalar’da,Tüm Ülke sathında savaşan Gaziler ve şehitler bizimdir. Mustafa Kemal Atatürk ve askerleri bizimdir.Tüm şehitler bizimdir.Kayı boyu,Osmanlı bizim geçmişimizdir.
Gerisi laf’ü güzaftır.Hainlik alametidir.
YORUMLAR
Bir insanın aslını inkar etmesi kendini inkar etmesidir.Osmanlı düşmanlığı ceddine düşmanlığıdır. Ceddi Osmanlı,dolayısı ile Türk olmayanların düşmanlığıdır.
Biliniz..!
.
Yurdum insanı güzeldir,
Satılmış itler olmazsa,
Tarihi, kültürü şahanedir,
Yalan, iftira yazılmazsa.
.
Taha Yasin Gülbeyaz
teşekkürler üstadım..
dua ile..