- 653 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN ARKADAŞIM.
Bir buluşma gerçekleşti bugün.Geçte olsa iki eksikle de olsa ben buluşmayı gerçekleştirdim.Bunu yaparken ne sağnak yağan yağmura aldırdım, ne de yağmura inat yanan içime.Bilmiyordum yerini çünkü adın henüz yazılmamıştı mezar taşına.Ama biliyordum ki kalbim beni sana götürecekti.Yapacağım tek şey onu dinlemekti.Yağmur dahil bütün sesleri susturdum birtek kalbimin atışı ve birde adımlarım kaldı koca kabristan da tabi birlikte gittiğim annemin yardımını da inkar edemem.Adımlarım sıklaşırken bir garip mezar ilişti gözlerime öylece tek başına duruyordu.İçimde büyük bir heyecanla birlikte bir ürperiş hissettim evet bir yıl önce sözleştiğimiz gibi bir bayram günü gelmiştim ben belkide seni aradığımı görüyordun, ama ölümün bence en acı veren yönü bu.Hiçbir halinden haberdar edememek ve kimsenin artık senden haberdar olmaması.Yaklaştığımda önce çürümeye yüz tutmuş tahtanın üstünde ölüm tarihin ilişti gözüme silinmek üzreydi yazı ve hemen altında belli belirsiz AYŞE ÖZ.İnanamıyordum tamamen ruhumun yönlendirmesiyle ve söz verdiğimiz buluşmayı farklı alemler de de olsa yerine getirmek isteğiyle buluvermiştim seni.Kimsesizliğin en zirvesi bence kabir.Kim olursan ol, dünyada ki mevkin makamın ne olursa olsun bir gariplik kabir bunu hiç kimse inkar edemez.Yağmur inad eder gibi içimdeki hüzne şiddetini artırıyordu.Ben içime akan gözyaşlarımı yağmurla yarıştırırken dilimde sana en güzel dualar vardı.Ben geldim kardeşim dedim sana şimdi kapanmış gözlerinden öperken.Seni ne kadar çok sevdiğimi ve özlediğimi ayak ucunu geçip söyledim.Çünkü bize çocukluğumuzdan itiberen böyle söylerdi büyüklerimiz kabrin ayak ucuna geçince ordaki kişi geleni görürmüş.Bu inançla ve verdiği teselliyle geldim başucuna.Yalnızlığın beni derinden etkiledi orada öylece kurumus dökülmiş birkaç çiçeğin üstüne yağan sağnak yağmur kadar doluydum bugün.Birşey söylemenin en anlamsız olduğu yer.Saadece duaların makbul olduğu yer.Ve ben bir yılın ardından yağmurlu bir bayram gününde seninle bayramlaşmaya geldim arkadaşım.BAYRAMIN MÜBAREK OLSUN.Ebedi alemde ebedi dostluklarda buluşmak duası ile... ALLAH ın rahmeti üzerine olsun.