- 593 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
SAFFET SANCAKLI YA KULAK VERELİM....
MHP KOCAELİ MİLLETVEKİLİ SAYIN SAFFET SANCAKLI TBMM de GENNCLİK VE SPOR BAKANLIĞI BÜTÇE GÖRÜŞMELERİNDE YAPTIĞI KONUŞMADA ÇOK ÖNEMLİ KONULARA DEĞİNDİ...
SANCAKLI ÖZELLİKLE DÖRT BÜYÜK KULÜBÜN KESİNLİKLE TFF 2.LİGE DÜŞÜRÜLMESİ GEREKTİĞİNİ VURGULADI..
SANCAKLININ AÇIKLAMALARINA GÖRE DÖRT KULÜBÜN TOPLAM BORCU 7 MİLYAR TL...
SADECE FAİZİNİ ÖDESELER YILLIK YÜZDE ONDAN 700 M İLYON ETTİGİNİ VURGULADI SANCAKLI...
MALİ FAİR PLAY DEN ÖTÜRÜ KESİNLİKLE ŞU ANDA 2.LİGXE DÜŞÜRÜLMESİ GEREKTİGİNİ SÖYLEDİ SAYIN VEKİL....
AYRICA SİYASETİN SPORA ÇOK BULLAŞTIGINI İFADE EDEN SANCAKLI BÖYLE GİDERSE TÜRK SPORUNDA BAŞARININ TESADÜFLERE DAYANACAGINI SÖYLEDİ...
EVET SN VEKİLİN SÖYLEDİKLERİ AYNEN BÖYLE...
KESİNLİKLE VE KESİNLİKLE SAYIN SANCAKLI ÇOK HAKLI.MAALESEF SİYASET ÜLKEMİZDE HER DÖNEM ETKİLİ OLUYOR HER KONUDA SPORDA DA BÖYLE..
ŞÖYCLE BİR GEÇMİŞE DÖNELİM VE BİR KAÇ ÖRNEK VERELİM..
İSMET İNÖNÜ VEFA ININ KÜME DÜŞMESİNİ AF ETTİ..
KENAN EVREN ANKARAGÜCÜ KUPAYI KAZANDI DİYE ONUNDA KÜME DÜŞMESİNİ ÖNLEDİ..
BU KUPA UYGULAMASINDAN BURSASPOR DA YARARLANDI..
VE TURGUT ÖZAL BİR SEZON KÜME DÜŞMEYİ KALDIRINCA SONRAKİ SEZONDA 20 TAKIM MÜCADELE ETMEK ZORUNDA KALDI...
OY UGRUNA BU TXİP UYGULAMALAR ZARAR GETİRİYOR....
LÜTFEN SAFFET SANCAKLI NIN SÖYLEDİKLERİNİ KULAK ARKASI YAPMAYALIM TAM TERSİ DERS ÇIKARTALIM....
YORUMLAR
KENAN EVREN ANKARAGÜCÜ KUPAYI KAZANDI DİYE ONUNDA KÜME DÜŞMESİNİ ÖNLEDİ..
Hatırlatmak istedim, 1980-81 sezonunda Türkiye Kupasını alınca Ankaragücü İkinci Ligden Birinci'ye Kenan Evren'in isteğiyle yükseltildi (O dönemden önce Birinci Lig'de değildi. O yüzden küme düşmesi söz konusu değildi). Saygılarımla.