- 707 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ BİR YIL MI?!!...GEÇİNİZ...
YENİ BİR YIL MI?!!! ... GEÇİNİZ...
Rakamsal bir değişikliğin medyatik algı yöntemiyle yeni bir yıl elbisesi giymeye hazır insanlığın üç beş gün geçtikten sonra aslında bunun yeni bir yıl olmadığı hazırının devamı şeklinde oluştuğu gerçeğiyle yüzleştiğinde....
"Nasıl bir yıl gerçekte yeni bir yıldır? " sorusunu kendisine sormadıkça... Savaşlar, İnsanlık Dramları, Açlık, Güç Oyunları, Mağduriyetler, Yalakalıklar, İki Yüzlülükler, Menfaatler...Geçen bir yılın dünya ölçeğinde kabaca tasviri... Aynıyla devam edecekse ne kadar yeni bir yıl... İyi ama bunlar beni aşıyor... Tek başına düzeltemem ki... Diyorsan... Düşünüyorsan... Dert ediniyorsan... Hayli yol katettin demektir... Zift dolu bir kaba bembeyaz bir süt damlası ol...Sen gibi olanlar çoğaldıkça siyah, beyazda kaybolacak... Kendinden başla... Bir sabah ezanını kaç kişiyle beraber dinliyorsun, düşün... Bir sokak kedisine ne kadar eyvallahın var... Köşe başındaki dilenci alışkanlık yaptı mı?... Telaviv’in çocukları çocuk da Kudüs ’ün çocukları nicedir... Doğu Türkistan, isminden mi çektiğin... Dört tarafı düşman, yedi bölgesi ihanet dağılmasın taneleri tesbihin... Rahat uyuyabiliyor musun yatağında?...Bir muhtacın sancısı vuruyor mu yüreğine? ...Bana ne mi, diyorsun... Sana ne mi, diyorsun... Vakit geçiyor... Takvim değişiyor... Dizi filmlere, tabletlere, akıllı telefonlara kilitlenen bir ruhla... Ne kadar yenilenebiliyorsan o kadar YENİ BİR YIL...
Takvimdeki son yaprağı da kopardı elleri titreyerek... Ne tuhaf, dedi ihtiyar...şimdi yeni bir yıla daha mı giriyoruz... Güldü, biraz daha genç olan ve ekledi... Ne sandın ya ihtiyar!!!
Yine de rakamsal yenilikten öte gitmeyecek olan yeni yılınızın, kendini yenileyebilecekler için hayırlı olması duasıyla...İYİ YILLAR EFENDİM...
M... G... (31. 01.2017)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.