- 340 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Kendi Pauzzlenın Parçalarını kaybetme
Hayata geldiğimiz de bir pauzzle gibi bölünürüz.
Çocuk hatta bebek ,halimiz o pauzzlenin parçalara ayrılmasını izler. Ne demek mi ? Bu.
Bir beek hiç nedeni yokken gülümser , ağlar ya orada asıl pauzzle nin icindedir.
Sevgi , şefkat ve meleklerle güzel bir koruma alanindan ayrılirken ,onun ruhunun bu dünyadaki ayrılan parçalarını görür.
Anlayamaz algılayamayız.
Sonra ne mi olur?
O parçalr ayrılır ve her kes kendi pauzzle nin parçalarını sizinkinin yerine oturtmaya çalışır. Buna öğretme ve eğitme adı konur.
Oysa yeme içme uyuma hatta yaşamak aynı şekilde yapılır. Lakin her kes kendi pauzzle parçasindaki resmi görür.
Şekil yerine uyar peki ya resim renkler.
Ve bozulur anlaşilmaz karmaşık olur.
Ben çocukken çevremde ki
olumsuzlukları dışarı ds bıraktığım bir oyun oynardım.
Kendi dünyama çekilir ,orada kendi pauzzlımın resmini hayalimde yaşardım
O yüzden sessiz sakin bir çocukmuşum öyle derler di büyuklerim.
Oysa o kadar olumsuzluk ve icimi acıtan şeyler varmış ki ben dışarda tutmuş ,kendi pauzzlımın renklerine katmamışım.
Sonra büyüdükçe uyum sağlamak anlamak anlaşılmak adına bir bakarsınız şekli ayni.olmayan parçaları yerleştirmeye çalışırız hiç uymaz zaten anlarız.
Bir de şekli uyan ama rengi uymayan parçalar vardır. İşte o zaman da biz kendi resmimizin rengini gönüllü karıştıırız neden mi renk degişik lakin uyumludur ve asıl resmi bozmaz.
Bir bakmişsınız iki farkli resimden güzel başka bir resim ortaya çıkar.
Ben artık çocukluğumda ki kendi pauzzle resmimi hatirlar oldum ,hiç unutmamıştim ki zaten ,o yuzdendi çelişmelerim.
Peki ne yapmalıyim dedim kendime. Resme uyan rengi bul ,bulamazsan üzülmekendi içsel renklerini hatirla onlar hiç kaybolmazlar.
Uyumluolan renk seni bulacaktır. Nasıl mı anlayacaksın ,çabalamadan uyduğunu görduğün de.
Kendi resmini ,sevgi huzur ,anlayış, uyum , güven işte bunlar kendiliğinden oturuyorsa yerine o zaman bingo .
Uymuyor sa neden zorlamak ,o zaman kendi öz pauzzle olmadan karmaşalı bir resmin olur.
Bırak seni kendi pauzzle resmine uyacak ,lakin senin renklerini görecek kendi renklerine bakacak ve evet birlikte bu resmin renklerini değiştirebiliriz diyebilecek ,insanlar ve olaylar oluşacak etrafinda.
Sonuç mu şekli ana unsuru değişmeyen , renkleri daha güzel uyumlu bir resmin, resminiz olacaktır. İki farklı pauzzle birleşiminden guzel ortak bir resim çıkacaktır ortaya.
Ama eğer ki resmin renkleri ve şekilleri olmaz sa o zaman kendi öz resmini kaybedeceksin.
Hyaliyle yaşamak ,kendi öz pauzzleni bu anlamda bir arada tutmak ise sana seni kazandiracak ,onun enerjisiyle de güçlü kılacaktir.
O yuzden hayal ile başlr her şey ki kendi resmini kaybetmemek için.
O resmin verdiği kendi öz arlığının armağani geldiğinde ki pauzzlenı kaybetmeyeceksindir.
Mtlu olamak istediğin , beklediğin anlar kalkacak ve sen o remin güzelliğiyle mest olacaksın.
İşte o gun sana mutluluğunun sırrını sormaya başlayacaklar ve sen pauzzle oyunu anlatacaksın .
Onlar da kendi öz resimlerine geri nasıl dönerler onu anlamaya bulmaya çalışacaklardır.
Hayatin anlami ise farkli renklerde ki pauzzleden birlikte uyumlu guzel yeni resimler cikarmaktir
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.