- 600 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kadir Yeter’den Bir Söz: 93
İnsanlar, kedi gibi oldular!... yedirip- içirmeyince;
"N’âber- nasılsın" diyen bir kişi kalmadı; kediler gibi!.
Sokaklar bom-boş... ne hoş!.
kadiryeter Kadir Yeter.
30 ARALIK 2017 Cumartesi. TRABZON.
YORUMLAR
Oysa ki birbirini çıkarsız sevmek bir yere gidildiğinde paranın pulun hesabını yapmamak ne güzeldi eskiden. Bir iki sefer ben verirdim fazla başka zaman bir başkası. Bölüşürdük çokça zamanı ve yaşadıklarımızı... Kutlarım Abim iyi seneler...
kadiryeter
Esnafın eli açıktır; "sirke ile sarmısağı hesap eden, paça yiyemez!."
atasözümüz gibi, yakın dostluklar arasında ufak rakam masrafların paylaşımı olmaz. Gönlüzenginler bu sebeple çok sevilirler...
Yeni yılın kendini sevdiremeyeceğini cümle- âlem biliyor!... bence, geçen yıl için "geçmiş ola" demek daha mantıklı. Enazından 20 parmakla gelip geçtik buldur'u.
Kesiksiz derilerle iyi bir meslek hayatı dilerim.
İlâç yerine tebessümle sağlık bul.
kadiryeter bir - bir İkibinonsekiz. TRABZON.
"Gönül Ne Kahve İster Ne Kahvehane,Gönül Muhabbet İster Kahve Bahane." diye vecizeler söyleyen bir milletin fertlerine yeme içme dostu durumuna gelmek hiç de yakışmıyor. Karşılıklı gönül yakınlığı ile hoş sohbetlerin revaçta olduğu bir sosyal yapıyı Rabbim bizlere tekrar nasip eylesin inşaallah.
Kalbî selâm ile...
kadiryeter
Sağolasın Mustafa Kütükcü Ustam...
Herkes bildiği gibi ders çalışsın; karneler dağıldığında kimi üzülür kimi sevinir...
Gün açalı beri oturduğum yerden Trabzon Şehir Stadına 30 Yıl önce monte edilen gece aydınlatma direğinin birini söküyorlar... düşünüyorum da ne tez geçmiş yıllar; ilk direğe 1,5 metrekarelik TÜRK BAYRAĞI'NI ahşap gönderi ile tam tepe yerine bağlatmış ve gururla dalgalandırmıştım.
Kendi karnesinin sonucunu bilenler üzülmesinler; dünya malı, gaz pedalı!.
Hürmed, Teşekkür ve Selâmımla.
kadiryeter 2017 TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/yazi-elestiriye-cevap.asp?y=417407&yazi_Id=170417