Sayılar Yazısına Yorum Yap
"Sayılar" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
olricx
@olricx
Gule, keyfim yerinde. yazılar bölümünü protesto ediyorum.
Gule
@gule
internet sıkıntısı çekiyorum...ben de protesto edim bari:)
olricx
@olricx
sen bana muhabbete gel yeter. yeni paylaşımım aksilik çıkmazsa bu gece 12'yi 1 geçe. sonra yatıp uyurum. muhabbete geleceksen o saatte gelme yani.
olricx
@olricx
yeni paylaşım kısmet değilmiş. sayfaya istediğim gibi yerleşmiyor şekiller. sildim. karikatür çizmeyi öğrenmem lazım.
Gule
@gule
muhabbete gelirdim gelmesine de internet hãlã berbat....bir cümle yazacağım diye dakikalarca beklemem gerekiyor.. bir iki bildiri geldi senden ama heralde silmişsin...
olricx
@olricx
sildim. Merkel bi puştluk mu yapıyor Gule? söyle hemen yollayayım çocukları.
beni ararsan barikattayım Laci. insan kayırmaya, iki yüzlülüğe, tüketim çılgınlığına, değerlerin, dinin sömürülmesine, katliamına, ve benzeri fala filana karşı... gelirken bir somun ekmek, bir kaç paça soğan getirirsen sevinirim. ki enerjiye ihtiyacım olabilir. forumlarım sana emanet. barın adını isteğe bağlı olarak barbara bar olarak değiştirebilirsin. yeni forumum burası.
evet Filiz Hanım, yaşam. sayıların ağırlığı altında ezilen, bir süre sonra sayının kendisine dönüşen insanlar. ve çalınan yaşamlar.
grafspee, matrix ulan matrix!