- 2048 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Benim Yarına Umudum Yok
Aşkın acısı yok aslında , ben dünyaları etrafında döndürmek isteyen bir kalbi bile bile sevdim. Aslında herkes gibiydi ya da hiç kimseydi , ben onu her şeyim yaptım . O , beni hiç kimseymişim gibi bırakıp gitti. ben halen O’ nu seviyorum ,özlüyorum ,hasret dolu günler ekliyorum heybeme .
Nasıl olsa alışkınım ya görmemeye, şimdi hiç sonu olmayan yollarda yine O nu yürüyorum. Yani anlayacağınız benim kaşıntım bitmiyor....
Belki çok güzel günlerimiz olacaktı, belki ekin bitmez tarlalarda yediverenler yetiştirecektik . Adına "hiç " dediğimiz bir sebebe bile dayandırma gereği duymadan alıp başını gitti ; tarlalarımda gelincikler boynunu büktü, uçsuz bucaksız bir çölde yalın ayak yürümek kaldı bana. Gözünü budaktan esirgemeyen acıları göğüsledim, her köşe başında kurulan pusulardan savaşa savaşa çıktım. Ihanetin her yüzüyle karşılaştım,vuruşa vuruşa geldim bu noktaya. Yığın yığın dertleri omuzladım, ölümle burun buruna çok yaşadım da , ben böyle hiç yenilmedim. Bütün hayallerimin cenazesi kılındı, gömmek bana düştü. Şimdi ne geriye dönecek imkanım var , ne ayağa kalkacak hevesim.. Geriye dönüp bıraktığı yerden almak için elini uzatsa da , benim artık yarını görecek umudum yok...
Kuru bir teselliyi yüreğime yük etmedim. Sevdiysem çünküsüz sevdim, sebep te aramadım bahaneye de sarılmadım. Tutarsız tutarsız sevdim işte.Hayat öyle bir yere getirip bıraktı ki ; ne ileriye gidecek umut var
Ne geriye dönecek imkan
Sevecek mi diye de hiç arkama bakmadım. Gidişine elbette sarsıldım, çok geceyi uykusuz sabahladım, çok günü gece diye yaşadım ama hiç bir zaman sevgime gölge düşünmedim. Düşündeydim ; gölge olacak çok bulut gezinmişti tepemde , ama ben güneşi yüreğimden eksik etmedim.
Belki gelir , belki gelmez , belki de çoktan unutmuştur bile. Ben ilk günkü gibi aynı heyecanı yanımda götürüyorum. Belki bugün sadece sevildiğini bilir ama benden sonra nasıl sevildiğini öğrenecek. İklimsiz mevsimler, bulutların arkasındaki belirsiz maviler, gözün gözü göstermediği sisler çöreklenince ömrüne öğrenecek nasıl özlendiğini . Yağmur yağsa da ıslanacak, yağmasa da ...
Mehmet Zafer
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.