- 2050 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İçimdeki Çığlıklar
Siz hiç gülerken kursağınızda kaldığı oldumu veya yemek yerken , gezerken , koşarken , mutluyken benim kaldı çünkü kalbimdeki yaşayan o kişi yanımda yoktu ve onu kara toprağa koymak zordu benim için seneler geçsede ben unutamıyor ve hala gelecek ümidi ile bekliyorum geceleri yatarken ağlıyorum içten içe kabul edemiyorum Anne sevgisi Abi sevgisi beni ayakta tutsada o sevgiye açım baba sevgisi ve belki birgün gelirsin be babam belliki Allahım seni benden daha mı? çok sevdide erken aldı isyan değil tabikide ,
Ben mutlumuyum sanıyorsunuz ellerim bomboş siz babanızın kucağında kahkahalar atıp gülerken babanız sizlere doğum gününüzde süprizler yaparken en mutlu gününüzde yanınızdayken ben ne yapayım söyleyin içim acıyor onsuzluk çok zor ....
Alınganım içine kapanığım evet odadan çıkmıyorum gezmeyi sevmiyorum evet belkide bundandır siz nereden bileceksiniz neler yaşadığımı koskoca çınarı toprağa verdim, çocuktum boşluğa düştüm ya annem ne yapsın o hayat arkadaşını yoldaşınız sırdaşını kaybetti, evet biz evlenip gideceğiz o ne yapsın yalnızlık korkusu var ve ben onu asla yalnız bırakmayacağım şimdi bize soruyorsunuz neden evlenmiyorsunuz neden gelenleri tepiyorsunuz kolay mı ? birine güvenmek şimdiki insanlar evliliklerinde boşanma kararı alıyorlar eskisi gibi değil yaşam bu dünya git gide kötüye gidiyor, Belki belki hoşlandığım olmuştur oda babasız olduğum için sevgiye açtım ve bulamadım babam gibi adam ...
O güzel yıllarımdı 10 yaşım babam vardı evimde huzur vardı bacamız tütüyordu o işten geldiğinde evimiz sıcacık olurdu nefesi yeterdi , evin şimarık kızıydım ve babam bize katlanırdı yorgunum demezdi çocuklarım mutlu olsun diye kahrımızı çekerdi Annem gibi ah be Babam öyle yük bıraktın ki Anneme yaralı bir ceylan gibi ayakta durmayı başaran emektar kadın o eli öpülesi senin miraslarına çok iyi baktı Babam Rahat uyu Huzurlu uyu Mekanın cennet olsun Maaşını yiyemedin gittin Rabbim Peygamber Efendimize komşu eylesin seni ,
Annem canım Annem herşey geldi başına düştü , eli ayagı kırıldı, herşey yaşadı çocuklarım okusun diye çabasını eksik etmedi bizi iyi günleri yaşattı dedimya bir babam eksikti oda kalbimizdeydi. Hakkın ödenmez Annem ve Babam gibisin hiç farkın yok ama onun gibi erken gitmezsin inşallah .
Kolay değil yetimlilik çok büyük yük herkesin gözü senin üzerinde.
Şimdi oturun da Allaha dua edin Allahın en şanslı kuluyum Babam var Annem var zamanınızı ayırmadığınız Anne ve Babanızın yanında olun ve seneler acımasız ne zaman ne olacağı belli olmuyor öyle bir zaman geliyor ki boşluktasınız ve kalkmakta zor boşlukta kalmakta ya öleceksin kalkmazsanız yada güçlü olacaksınız sizi sevmeyenlere inat.
Bazı insanlar var yüzünüze gülmeyi biliyor arkanızda kuyunuzu kazıyor , bazıları iki yüzlü şeytan dedikoduyu iyi bilir , bazıları yanınızda destek olmasını bilir bazıları merhametlidir manevi destek olurlar .
Babamın mirası Abim bizim için mutlu olsun diye kimseye muhtaç etmiyor şimdilerde , Annemi saraylarda yaşatıyorum der Kemal sunal gibi gerçektende öyle ve Banada ben varken sırtını yere getirmem ama evlenince işe girersin diyor şimdilerde Mersinde huzurluyuz çok şükür ve Babamızda hep kalbimizde .....
Rabbim onları eksik etmesin yanımdan
Meltem Mesture Güven
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.