- 4355 Okunma
- 32 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEMDİNLİ/AKTÜTÜN KARAKOLU 3.TERÖR BASKINI/52.ŞEHİT-(A.D)
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
AKTÜTÜN Karakolunda bu kez 15 Şehit/Aynı karakola bu 3.baskın ve terör eylemi.3 baskın da toplam-52 şehit verdik.
Aklımın almadığı da bu,terörü bitirmek üzere yıllardır mücadele eden asker o sınırlarda ve dağlarda/bölgede konuşlanmışken teröristler merkezlere nasıl gelebiliyor? Güvenlik/istihbarat ve tedbir yetersizliği..
Yazık oluyor canlarımıza kaçıncı baskın/kaçıncı eylem/kaç yüzüncü şehitler...
Allah ailelerine sabır versin/Türkiyem başın sağolsun
PKK, dün akşam saatlerinde Şemdinli’de Aktütün Karakolu’na saldırdı. Hain saldırıda 1 astsubay, 6 uzman çavuş ve 8 er şehit oldu. 2 uzman çavuştan haber alınamıyor.
Genelkurmay Başkanlığı, Hakkari’nin Şemdinli İlçesinde bulunan Aktütün Jandarma Sınır Bölüğüne bölücü terör örgütünün Irak’ın kuzeyinde bulunan unsurları tarafından dün yapılan saldırıda, 15 güvenlik görevlisinin şehit olduğunu, 23 teröristin etkisiz hale getirildiğini, 2 uzman erbaş ile halen hiç temas kurulamadığını bildirdi.
-1998 de aynı karakola yapılan terör eyleminde 28 şehit vermşitik
-2008 Mayıs’ta 9 şehit vermiştik
-Dün gece...15 şehit
-Öyle anlaşılıyor ki yalnız askerle bitmeyecek bu hain eylemler/TBMM’de başta Başbakan ın kararlılığı gerekmektedir.
-Ne yapılmasına karar verecek merci TBMM dir.
-Konuya hakimiyet acildir.Aksi takdirde geçtiğimiz günlerde Altınova’da yaşananlar yaygınlık kazanacak ve herkes kendi kanunlarını uygulamaya devamedecektit.
-Şu an Türkiye’nin cari açık/türban/yök/rektör atamaları/sözde ergenekon/Denizfeneri yolsuzluğu/M.Vekillerinin TOKİ konutlarından defalarca ucuz ev edinmeleri ve edindirmeleri/yolsuzluk ve yoksulluktan da önemli acil konusu TERÖRLE MÜCADELE boyutuna bir netlik kazandırılması ve terörün derhal önüne geçilebilmesidir..
-GİDEN CANLAR BİZİMDİR
-YAŞANAN ACILAR BİZİMDİR
-BU VATAN HEPİMİZİNDİR....
YORUMLAR
Günün yazısını geç te olsa özürle kutluyorum arkadaşım.
Kutlarken de, yorumları ile "oturdukları yerden ahkâm kesiyorlar"diye askere, polise, MİTe ahkâm keserek eteklerindeki taşı dökenlere acıyorum!
"Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak" budur.
Siyasallaştırılmış terörün ve teröristin hangi çatı altında olduğuna bir baksınlar ve öyle konuşsunlar bu bir, konuşan ve sorgulayan iseler de VATANDAŞLIK görevlerini sandığa giderken yerine getirsinler bu iki, ordu gücünün Devletten ziyade Milletten geldiğini osmanlıdan örnekle ele alsınlar da yanılgılarından kurtulsunlar bu son.
"Ne mutlu Türküm" diyebilmeyi, o ruhu hissederek söylemektir esas olan. Yoksa "takiyeci"ler de bunu yaparak ve yıkmaya çalıştıkları Cumhuriyet yasalarını kullanarak yapıyorlar bunu yıllardır.
Bizler nice savaşlarla bu güzel VATAN ve CUMHURİYET gibi yüce bir değer bırakılmış nesilleriz. Ceddimize, şehit ATALARIMIZA olan borcumuzu, BAYRAĞIMIZA olan saygımızı, VATANIMIZA sevdamızı Kurtuluş savaşındaki ruh ile ispat ederek göstermeliyiz. Bunun için ise, tek bir ülküde kenetlenmemiz gerekiyor. "YA İSTİKLÂL YA ÖLÜM."
Saygılarımla.
Orduevlerinde ki generaller ölen 52 askerin tohumuna para mı saydıki karakolu taşısın.
pkk ordunun beceriksizliğidir başka bişey değildir.
bu iki cümlenin insaf merhamet ve sağduyu ölçülerinin tamamen dışında cümleler olduğuna inanıyorum.Unutmayın Bahtiyar Aydın genareldi.Albay,yarbay binbaşı yüzbaşı düzeyinde bir çok subay bu uğurda mücadele ederken şehit düştü.Valilere süikast kdüzenlendi.Emniyet müdürleri şehit edildi.
Devlet imakanlarıyla çocuğuna sünnet törenlerinin düzenleyenlere(Sahayı mıcır döşeyip taş kaplayan ve elkt aydınlatmasına kadar uzanan)larda bu ülkede yaşıyor.Siyasi irade olmadan sınır ötesi harekat yapılamaz.Şüphesiz ki askerlerden görevini tam yapamayanlar olabilir onları da sorgulayalım.Ama bu toptan inkar anlamında ise art niyet aramak gerekmez mi?
Bütün faturayı askere kesmek ne kadar doğru?Ne kadar hakkaniyet ölçüsündedir?
Törörle mücadelede etkin kullanımı öne çıkaran yasal düzenlemeler ne olacak?Bunlar askerin işi mi?
Mit bu ülkede ne iş yapar.Nurseli idizin telefonlarını dinleyen emniyet istihbaratı ne iş yapar?
daha çok şey yazılabilir bu konuda .
Son söz olarak sağduyulu olmaya çalışalım diyorum.
snyilmaz tarafından 10/7/2008 12:12:11 AM zamanında düzenlenmiştir.
DEVLET OLMANIN ŞARTLARI HER ULUSTA AYNIDIR,VATAN MİLLET TOPRAK BAYRAK MİLLİ BİR MARŞ,EVET HEPSİ BİZDE MEVCUT,MEVCUDİYET ÖLESİNE SARMIŞ Kİ BAĞIMLILIKLAR BAĞLILIKLAR VAR ,ELPENÇE DİVAN MİSALİ,SORUNUN ÇÖZÜMÜ BELLİ AMA MİLLETİ MİLLET YAPAN UNSURLARIMIZ ARASINDA TOPLUMSAL STATÜ FARKI ENGEL HANİ?DEMEM O Kİ KÖY VAR KÖYLÜ VAR ŞEHİR VAR ŞEHİRLİ VAR,BEYLER HEM ŞEHİRDE HEM KÖYDE VAR,AMA BİRİ ŞEHİR BEYLİSİ BİRİ KÖYLÜ BEYLİSİ HOŞ ŞEHİRDE BEY OLMANINDA YOLU VAR,AĞANIZ OLCAK ELİNİZDEN TUTAN OLACAK AMCANIZ DAYINIZ OLACAK,YA ALLAH AŞKINA BİRİ DESİN Kİ ŞU TERÖR EYLEMİNDE FALANCA VALİNİN FİLANCA BAKANIN OĞLU TEYZESİNİN OĞLU DAYISININ TORUNU ÖLMÜŞ,
ŞU MEMLEKETTE VARMI BUNUN Bİ ÖRNEĞİ?ŞÜPHESİZ BU DURUM VATANIN VE MİLLETİN BÖLÜNMEZ BÜTÜNLÜĞÜNÜ HEP BİZLER YAPTIK ONLAR YAPMADI DEME HAKKKINI VERMİYOR!VERMİYORDA MÜSADE BUYURSUNLAR BEYLER BİZDE BİR İKİ KELAM EDİP KULAĞI GENİŞ İNSANLAR DİYELİM...
BUGÜN MYNETTE AKTÜTÜN KARAKOLUNA YAPILAN BASKINI CEP TELEFONU KAMERASIYLA ÇEKİP ÇEKERKENDEN BİR MUHABİR EDASIYLA ÇEŞİTLİ SÖYLEMLERDE BULUNAN BİR VİDEO KONUSU VARDI,NE GARİP MUHABİR EDASIYLA DURUMU DEĞERLENDİREN ŞAHIS KONUYU ANLATIRKEN BİR İKİ KÖYÜN İSMİNİ VERİP KÖYLER ARASINDA YOLA MAYIN DÖŞENDİĞİNİ SÖYLÜYOR VE AKABİNDE BU PLANLANMIŞ Bİ DURUM DİYOR,YA ALLAH AŞKINA ŞEHİRDE YAŞAYAN İNSANLAR OLARAK BULUNDUĞUMUZ YERDE OLAN OLAYI BİLE AKŞAMA ANCA DUYARKEN NASIL OLUR OLAYI YAŞAYAN VE AKABİNDE KAMERAYLA GÖRÜNTÜLEYEN BİRİ İSTİHBARATÇI EDASIYLA BU DURUMU ANLATA BİLİR,NESLİMİZN HAYİNLİĞİ BİZİ YIKMAZ SANDIK İŞTE BURADA ALDANDIK,,,MEVLAM ŞEHİTLERİMİZE RAHMET ŞEHİT AİLELERİNE SABIR VERSİN .MİLLETİMİZİN BAŞI SAĞOLSUN
exlibriz tarafından 10/7/2008 12:07:34 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yetersiz ve milletine düşman , garezli bir irade..
Bunun başka adını ben bulamıyorum.. Vatan adına ne yapılsa bilinmeliki bu millet kanının son damlasına kadar, mecalinin son zerresine kadar arkalarındadır.. Korkaklık abideliği yapılmakta.
Gölge düşmana söz şudur; Bir can borcumuz varsa Allaha ancak sebep olmaya güçleri yeter..
Bu millet peygamber değil, er yada geç engel olunana yol açılacaktır.. Taki biz çaresizliği kader bilmeyelim..
Teşekkürler bu anlamlı yazı için..
Orduevlerinde ki generaller ölen 52 askerin tohumuna para mı saydıki karakolu taşısın.
taşımak şuraya dursun güçlendirsin..
eline kalemi alan hükümet artık bişey yapsın yok başbakan işe el koysun bunu bu duruma getirenn kocabaşlardan dem vuran yok.
sözde ergenekon demiş yazıyı yazan duyarlı vatandaşım ama ergenekonun pkk nın kardeş kuruluşu olduğundan habersiz herhalde ya da pkk nın içindeki asker emeklilerinden.
bu nasıl istihbarattır ya yüzlerce adam geliyo katırlarla ağır silahlar taşınıyo radarlar uykuda bu kadar hareket nasıl görünmez
bu askerlerde öldü yaşasın yenileri
anadoluda evlat çok nasılolsa
bu ahmaklıktır ya üç saldırı...
amerikan konsolosluğuna saldırı düzenlendi,ğinde hatırlar herkes kapılar kapandı zırhlar devreye girdi biizm karakolumuz nasıl ahır daha güvenlidir.
orduya aktarılan onca para nerde sormak lazım neden insan gücüyle savaşıyoruz askerlerin ellerindeki silahlara bakan oldumu üç atıştan sonra ağzı şişen ateş etmeyen silahlar
bu ülke bu kadar acizmi ya bu ne demek ya pkk terör örgütü katliama devam ediyor bunu nasıl hazmediyor bu vatan cihaan hükmetmiş bir neslin torunlarıyız ve hayvanlar gibi dağda taşta yaşayanlarla başedemiyoruz.
ne istiyor bu adamlar türkiyeyi ele geçirmekse ilan etsin hükümet savaşı vatan savunalım ama şimdi neyi savunuyoruz izmirde istanbulda bursada ankarada dansöz oynatacak vaktimiz var ama sınırda vatan savunuyoruz sınır namusumuzu koruyoruz bu nasıl bir tehdit vatan için herkes evinde rahat.
camalra bayrak asmakla savunulmaz vAtan
adam sana topla saldırıken sen demeç verirsen vatan savunmuş olmazsın.
pkk ordunun beceriksizliğidir başka bişey değildir.
Dağlıca, Aktütün, Üzümlü,Yollarüstü..
İtidal çağrıları filan.. K.Irak'tan ağır silahlarlarla gelmişler, K.Irak güya özerk/mözerk yönetim ile kimin yönetiminde? Maho ağalar üzerinden ABD ve İngiltere !
ABD bizim güya dostumuz, müttefikimiz. Bir de stratejik ortak filan, Bop başkanı/eşbaşkanı hukumuz da var sonra..
Çok traji komik bir durum içindeyiz. Ölenlere ağlamaktan başka bir çare gelmiyor mu elimizden? Ya da itidal veya "kökü kazıncaktır"dan öte?!
Dağı taşı bombalamayı da, önemli bir icraat saymıyorum.
Ben bunlara inanmıyorum.
Şehitlerimize Birtengri'den rahmet, yakınlarına başsağlığı ve metanet, gazilerimize ve yakınlarına esenlik ve geçmiş olsun diyorum.
Göktürkmen tarafından 10/6/2008 4:34:37 PM zamanında düzenlenmiştir.
Şehitlerimizin kederli ailelerine ve yakınlarına baş sağlığı dilimekten öte yapılacak bir şey var mıdır?
Not: İş'in siyasi partilere dayandırılması çok büyük hata. Çünkü sağcısı da geldi, solcu da zira... Bu iş siyaset üstü bir durum. Bunu siyasete indirgemek hatadır.
alihakanduz tarafından 2/19/2009 10:28:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
GİDEN CANLAR BİZİMDİR
-YAŞANAN ACILAR BİZİMDİR
-BU VATAN HEPİMİZİNDİR....
AKTÜTÜN!
Bir kere daha ciğerlerimiz yandı. Bir kere daha kahpece bir eylemin sızısı düştü milletimin bağrına. Evet bir kere daha diyoruz çünkü üç ülkenin arasında çok önemli bir stratejik noktada bulunan bu sınır karakolumuza defalarca hain saldırılarda bulunulmuştur. İran-Irak Türkiye arasında bulunan Aktütün Karakolu, hain örgütün yurdumuza uzanacak kahpe kolunu bükecek bir mevkide bulunmakta olduğundan dolayıdır ki Aktütün Karakoluna şimdiye kadar altı kez saldırılmıştır.
-12 Eylül 1992 yılında ilk saldırı yapılacağı zaman, . O zamanın komutanı Emekli Alb. Erdal SARIZEYBEK, durumun ciddiyetini ÖZAL’a bildirdiği halde hiçbir önlem alınmadığını ifade etmektedir. Bu sebeple 13 Eylül 1992 günü saldırılmış ve akabinde 22 şehit verilmiştir.
-İkinci hain saldırı 5 Haziran 2007 de gerçekleştirilmiş ama şehit verilmemiştir.
-Üçüncü saldırı 22 Temmuz 2007 de yeniden gerçekleştirilmiş ve bu saldırıda da bir askerimiz şehit edilmiştir.
-11 Mayıs 2008 yılında gerçekleştirilen beşinci saldırısında da kahpe eller altı vatan evladını şehit etmişlerdir.
- Son olarak 3 Ekim 2008, adres yine aynı; Aktütün Karakolu ve bu kez çok azgın bir saldırının sonucunda 16 askerimiz şehit edildi, Altısı ağır olmak üzere yirmi askerimiz yaralandı. İki askerimizden de haber alınamadığını bildirmektedir beyanatlar..
Şimdi burada şöyle bir durup düşünmek lâzım.Bu saldırıların ortak özelliği hepsinin Kuzay Irak destekli gerçekleştirilmiş olmasıdır. Bu saldırılara Irak’ın kuzeyinde bulunan ağır silahlarla destek verilebilmesi demek, ecdadı Ermenilere dayandırılan Barzani’nin görünüşte dolaylı gibi görünen ama usulde hiçte öyle olmayan net desteği demektir. Bu aleni destek çok önemlidir ve ülkenin varlığı- bütünlüğü söz konusu iken Türkiye’nin Kuzay Irak sınırı için en büyük tehlikedir.
GİDEN CANLAR BİZİMDİR
-YAŞANAN ACILAR BİZİMDİR
-BU VATAN HEPİMİZİNDİR....
tam puan ve tebriklerle
Mecilsin çoğunluğunu ele geçiren zihniyette Türk milletinin bekâsıyla ilgili bir kaygısı olmamıştır, Türklüğü ağızlarına almaktan imtina eden bir güruh, şu manzaraya bakın birkaç paket makarna ve kömür karşılığı oyları ipotek altına alınan fakir fukaranın sayesinde %47 vurgusu ile meclisi kilitleyip, kendi bildikleri gibi çalıştırma gafletindeler. Kendilerinden hariç gelen önergeler reddedilip, işlerine gelen kanunları bir gecede çıkaranların vebali büyüktür. Karşılarında muhalefet edecek, misyona sahip bir lider de yok ki, Köpeksiz köy bulmuş, deyneksiz gezmeye devam ediyorlar. Bu Millet aklını başına almalı, sıra onlara gelmeden icabına bakılacak olanları bir an önce Tarihin karanlığına gömmeliler. Yüce Türk Milletinin başı sağolsun. Kıbrıs Harekâtında asker olan ben, her an o görevi tekrar yapmaya hazırım, Saygılar sunarım, emeğinize.
ADEM BABAM, bu ülkede yaşıyorsunuz heralde.. ya çok lüx yaşamıyorsunuz.. yada hiç çamura basmamışsınız..başka ne diyim.. kapalı odalarında kalorifer sıcağında..şömine başında ellerinde viski şişeleri..
senin milletvekillerinin,bakanlarının,başbakanının,senin paşanın korgenerallarının,orgeneralların bu vatanı edirneden karsa kadar ağlamaktan geri koymuyorlar.. çok SAYIN ADEM BABAM.
-GİDEN CANLAR BİZİMDİR
-YAŞANAN ACILAR BİZİMDİR
-BU VATAN HEPİMİZİNDİR....
bu güzel yazınızı tebrik ediyorum ama yorumlar fütursuzca yapılmış,herkes ahkam kesiyo ,dayanağınız varmı söylediklerinize,sen üzerine düşeni yapıyormusun vatandaş olarak.önce onu düşün memlekete ,anana,babana,ailene ne faydan var önce onlar...
Bırakın sorguyu, suali.. vergiyi, geliri gideri silahımız varmış.. istihbaratımız yokmuş.. bunlar kaidelere alınsaydı Şu an Türkiye’nin cari açık/türban/yök/rektör atamaları/sözde ergenekon/Denizfeneri yolsuzluğu/M.Vekillerinin TOKİ konutlarından defalarca ucuz ev edinmeleri ve edindirmeleri/yolsuzluk ve yoksulluktan da önemli acil konusu TERÖRLE MÜCADELE boyutuna bir netlik kazandırılması ve terörün derhal önüne geçilebilmesidir.. syn MAHZUN PRENSESİN de dediği gibi bunlar olmazdı tabii.. ARKADAŞ TEK SEBEP NE BİLİYORMUSUN ORDUSU BU KADAR GÜÇLÜ BİR DEVLETİMİZİN
ACİZ'liği. ''KARINCA kararınca oldu KARINCA'' terör buydu..
ciğerimizi söküyor kalleşler.hangi devlet adamının yakını doğuda askerlik yapıyor.bir tek dışişleri bakanının kuzeninin şehit olduğunu biliyorum.diğerleri çocuklarını saklasınlar pamuklarla gidenler bizim evladımız değil mi, sizin evladınız değil mi?bence hiç zahmet edip şehitlerimin cenazelerine gitmeyin.şehit olan benim evladım olsa sizi sokmazdım şehidimin cenazesine.tüm sorumluluk size aittir.biraz çapulsuza karşı direnemiyorsa kökünü kuratamıyorsa amerikanın istihbaratını bekliyorsa yazıklar olsun size ne diyeyim.
askerinin başına çuval geçirenlere seni dünyanın önünde küçük düşürenlere el açıp yalvarıyorsun al beni avrupa birliğine diye.
sen gez başbakan tongo, kongo dolaş sen.
düşünme verdiğimiz şehitleri.ne de olsa bir oğlun var senin gönder uşaklığını ettiğin memlekete.sizin vatanınız orası.bu ülke değil.bu toprak kan kokuyor.başımız sağ olsun daha ne diyebilirim içim ciğerim yanıyor...
makyevel tarafından 10/5/2008 12:46:52 PM zamanında düzenlenmiştir.
Yazınızda yıllarca kanıyan adeta kangren olmuş bir yaraya parmak basmışsınız keşke Bab-i Ali/de en az sizin kadar duyarlı olabilse,öncesi ermeni asala,irtica, pkk kim bilir yarın hangi adla karşımıza çıkar.Tek bir millet tek bir devlet olarak ayırımsız Türk bayrağı altında bu Vatan bizim diyebilsek,keşke Anaların bağrı yanmasa,keşke Vatan sağ olsun edebiyatı yaparak prim tanımasak.ve keşkeyek vücüt
‘0’ysa Vatan bölünmez
Bayrak inmez
Ezan dinmez
‘’ŞEHİTLER ÖLMEZ’’
diyebilsek,dillerde söylem olarak kalmasa.saygımla
Vatan sağolsun diyemiyorum artık...
Vatanımız sağ salim üzerinde oturuyoruz...
Fakat Vatanın sağolmasını istemeyenler, kişisel çıkarlarını yüce milletin ve devletin önünde tutanlar... Bünyevi düşüncelerle hareket edenler ve onların geride bıraktıkları acıyla yoğurulmuş eserler...
Hala anlamıyorlar bu devleti yıkamayacaklarını, bu yüzden zayıf tutmaya çalışıyorlar...
Türban, yolsuzluklar, ayırımcılık o bu şu gibi konularla gündem devamlı meşgul ediliyor ve ne yazık ki yüksek mevkide görev yapan devlet yetkilileri ve askeri yetkililer buna/bunlara çanak tutuyor...
Her yıl bütçeden muazzam rakamlar alınıyor, teknolojiye yatırılıyor... Askeriyenin yaptığı harcamalar gazete sayfalarını süslüyor... Onu aldık bunu aldık, şunu modernize ettik...
Fakat kafaları modernize edemiyoruz... Yükseltemiyoruz...
İstihbarat zafiyetimiz, görev bilincinin hala yerinde olmaması bizi bu durumlara getiriyor maalesef...
Gönül isterde ki Aktütün karakolu yanı başında 15 tane 52 tane şehit vermek değil, bir okadar hatta fazlası gül dikelim...
Dün bir şehit babasının dediği gibi...
Kendisini ziyarete gelen Albay ve beraberindeki yetkililere Vatan sağolsun yerine, "Vatanı satanlar sağolsun" diyerek güzel ve anlamlı bir cevap vermiştir...
Diyecek birşey yok...
Alen tarafından 10/5/2008 12:00:59 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok acı ama gerçek.Ateş düştüğü yeri yakar.Kaç hane yıkıldı kaç ananın yüreği dağlandı.Bu kaçıncı.Benim de içim yanıyor.Düşüncelerimi düşünmekten kahroldum.
Hangi derdimize yanalım.Bence vahamet sırasına göre sıraya dizip en acil olanın üzerinde fazlaca durması gerekir,
yetkililerin.Hakkından gelemiyorsa,millet olarak hepimiz bu kanı taşıyoruz .İçim içime sığmıyor.ne diyeceğimi bilemiyorum.Bu ölenler tavuk olüsü değil.vatanımızın ciğerpare evlatları...
Atiyem,canım kardeşim,kahraman yürekli arkadaşım.
duyarlı yüreğini kutluyorum.Herzaman arkandayız.
Kalemini,kılıcını çek ve ilerle.ARKANDA MİLLET ORDUSU GELİYOR.
turan2019 ....
pkk yı Kenan Evrenin özellikle metris ve diyarbakır cezaevlerinde yaptırdığı o büyük akılalmaz işkenceler yarattı ihtilal sonrası cezaevlerinden uluslararası baskılarla salınanlar Ülkenin zulmünden dağlara Ira'a peşmergeye sığındılar ve kendi hakimiyetlerini yarattılar en büyük suçlu Evren o 12 Eylül de gençlik hiç yaşamadığı işkencelere maruz kalarak/işkencenin her çeşidi ile ne yazık ki tanışmış ve hazmedememiş oldu. Ardından Özal 1 körfez savaşında tüm g.doğu kapılarını açtı/dağ kadrosu artık Türkiyedeydi
Başta Vatan yönetimini üslenenlerin çocukları gidecek askere işte o zaman göreceğiz/Askerlik yan gelip yatma yeri mi/Şahadete ulaşma yeri mi ?
Onlar gitmeden bu iş düzelmeyecek vekil/bakan/bürokrat/Paşa çocukları gitmeli ki adalet tecelli etsin.Bu benim kavgam dı.Balıkesir de bir şehit cenazesinde yeri göğü inletmiştim neden bu tabutta hiç siyaset ve devlet adamlarının bakanların bürokratların/paşaların hatta Başbakanların çocukları/hatta para babası adamların çocukları olmuyor diye..aynı gece Başbakan tüm kameraların önünde şehit cenazelerindeki sloganları yasakladı...daha mı iyi oldu...biz cenazemiz de bile haykırma özgürlüğü elinden alınmış bir toplum olduk....Dostummm keşke yaşanmasaydı
İHANET YADA ZAAFİYET
22/05/2008 - 14:35
Bir zamanlar ayrılıkçı kürt oluşumları kontrol etme niyetiyle kurulduğu düşünülen ama asla bu şekilde bir misyonu olmayan ve bizim yerli derinlerinde desteğiyle kurulan pkk yıllarca saldırdı sağa sola kuduz köpek edasıyla.Zaten kurulma süreci bile bir ihanetken kendini vatansever zanneden birçok faşistte destekledi bu oluşumu.Aradan geçen onlarca yılda ateş düşmeyen ev ve sönmeyen ocak kalmadı ülkemizde.Siyasal bilgiler öğrencisi apo ve saz arkadaşları perde gerisinde hep destek buldu.Destek içerden de güçlü bir biçimde olmasaydı bu kadar uzun ömürlü olmazdı örgüt.
Pkk bitti denildi yada örgüt dağılma sürecine girdi türünden açıklamalar hep oldu.Örgütün moralsiz ve dağılma sürecinde olduğuna bugünkü kadar inanmadık.Ama ortada bir görev ve görevi veren taraf vardı.Bazı eski istihbaratçılarımızın da belirttiği gibi pkk yı kuran derin devletler kulübü örgütten hala beklenti içinde.Yani gözden çıkarılmadı henüz.O açıdan son dönemdeki Ülke rotamıza bakınca ve ekonomik açılımlar başarılınca terör eylemleri artmaya başladı.Yine şehit cenazelerine mahkum edildik.
Bu açıdan artmaya başlayan terör eylemlerini akp kapatma davası sürecinden bağımsız görmek akla ziyandır.
Biliyoruz ki abd terörün hamisidir.Kapatma davası hakkında net bir tavrı yoktur.Olmaz çünkü o gene galipten yani güçlü olan taraftan yana olacaktır.Ve abd de pkk yı gözden çıkarmamıştır.Bunun için kapatma davası sürecinde yıpranan hükümeti terör le tekrar terbiye etmeye kalkacaklar ve olası bir İRAN harekatı için taviz koparacaklar.Karşılığında ise bir iki örgüt lideri elimize geçecektir.Zaten pkk nın İRAN uzantısı pjak son günlerde arttırdı saldırılarını.Paralel olarak pkk da artırdı.Artık biliyoruz pkk nın kimin malı olduğunu.Mal sahipleride bizim bildiğimizi biliyorlar.O zaman ne yapmalıyız ?
Bize göre MİT yeniden yapılanmalı.İç istihbarattan elini çekip bu işi emniyet istihbarata vermeli.Ve tamamen dışa dönük bir çalışma biçimiyle mesela terörü desteklediğini bildiğimiz bir ülkede misilleme operasyonu yapacak kadar atak olmalı.Ve Yaptığı savunma amaçlı saldırıları da hükümetine kınatacak kadar işini bilmeli.Baksanıza abd pkk yı besliyor sonrada terörü kınıyor.
İşin enteresan tarafı ise hiçbir çaba göstermesekte ülkemiz bölgesel güç oluyor.Evet yeni gireceğimiz format kolay değil ve yaşadığımız süreç geçiş süreci.Bizler ülkesini seven gençler olarak bazı olaylara vakıfsak eminiz ki istihbarat servisimiz fazlasıyla vakıftır.Bizim İstediğimiz artık güdüme giren değil,Güdüme alan bir istihbarat servisimizin olması ve bunu sadece bize değil dünyaya hissettirmesidir.Pkk denen kuduz köpek elbet sahibini ıstıracaktır bundan şüphemiz yok.Ama bu coğrafyada köpekler de bitmez mal sahipleride.Bizde tedbirimizi ona göre alalım değilmi?
[email protected]
Dağlıca baskınından önce o karakolun krokisi ergenekonculardaymış? Aynı bölgede ölçümler yapıldığını ibrahim karagül yeni şafak ta yazmıştı. Taraf gazetesi ihmalleri ortaya dökmüştü. Vesselam bir sitihbarat zaafı var ortada . Gelelim ;AKTÜTÜN e.Defalrca saldırıya uğrayan bir karakol öyle dipte kurulmaz.Hakim tepelere kurulur.Hakim tepeden gözlem daha rahat yapılır.Anlık istihbarat nerde nu arada? 350 kişi sınırı nasıl geçti? 35 değil dostlar 350.Bnece ciddi sorunlar var.Üstüne ciddi gidilmeli. Daha önce yazmıştım ama tekrar belirtiyorum.Terör ve terörrist farklıdır.İkisinin mücadeleei faklıdır.Terörisle er başa çıkabilir ama şehit sayısı artar.ÖZell birlikler şarttır.Er ve erbaşlar karakol nöbeti ya da normal devriyeler atmalıdır.Özel birliklerle olamılıdır terörisle mücadele.Terörle mücadele ise sert olmalıdır. Mesela terörrü desteklediğini bildiğiniz bir ülkeye misilleme yaparsanız ve canını yakarsanız daha etkili olur. 1990 lı yıllarda abd nin bir ihanetine karşılık MİT ABD kontrolündeki bir bölgede 1 ton c 4 patlatmıştır. Kafamıza çuval geçirmeden evel iskenderun limanında 20 abd askeri yere yatırlımış ve üstleri alınmıştır.İntikamı alınacak çuval meselesi yoktur.Zira çuval meslesi iskenderun limanının intikamıdır.Biz güçlü devletiz.Ama gücümüzü kullanmayı ve dişimizi göstermeyi bilmiyoruz. Bunlar bir gün ortaya tamamne çıkacak işlerdir. Daha detaylı bilgi için .www.haber50.com da daha önce yazdığım İHANET YA DA ZAAFİYET isimli makaleme bakabilirsiniz.Katılmadığınız kısmına ister orda , ister burda yorum yazabilirsiniz.AMa lütfen girin ve okuyun www.haber50.com a.Selamlar.GİREMEYENLER İÇİN BEN ALTA EKLEDİM O MAKALEMİ.
tunar2019 tarafından 10/5/2008 9:43:08 AM zamanında düzenlenmiştir.
tunar2019 tarafından 10/5/2008 9:45:26 AM zamanında düzenlenmiştir.
Devlet yetkililerine sorularıma cevap istiyorum anaların yaralı yüreği adına cevap bekliyorum;
1-Vergilerimiz nereye gidiyor?
2-Neden bizim askerimiz halen ikinci. dünya savaşından kalma silahlarla savaşıyor?
3-Neden biz kendi silahımızı yapamıyoruz?
4-Neden bizim istihparatımız bukadar aciz en önemli karakol gündüz gözüyle üçyüz teröristle ağır silahlarla tarayıp gidiyor bakıp kalıyoruz?
5-Neden biz ABD ve birkaç ülkeye sürekli gebeyiz?
6-Neden bizim lazer güdümlü akılı bombalarımız,toplarımız...vb.yook..
7-Bütçeden yıllık milyarlarca dolar para alan,koskoca Türk Ordusu’nun,3-5 çapulcu dedikler teröristler karşısında aciz kalır?
8-A B D radarlarla en ufak canlının ısı sistemiyle algılayan uydu sistemi neden üçyüz kişiyi ve ağır silahlarını görüntülüyemedi?
9-Daha ne kadar evladımız öldükten sonra doğrudürüst önlem alınacak ve son verilecek bu vahşete?
10-Milletvekillerinin çocukları askere giderse daha ciddi önlemler alınır mı?
Bu konu ile ilgili yazabileceklerimin tümünü günün yazısında Sn. Goody'nin yazısına ekledim.
Yüreğimizin kavrulmasının yanısıra manevi anlamda da düş kırıklığı yaşıyorum !
Yakında bazıları ellerinde aşk şiirleri ile Şehit cenazesine giderse artık şaşırmayacağım sanırım !
ve bunca Şehit vermemizdeki temel faktörlerden biri de; sadece yönetenlerin değil... yönetilenlerin de duyarsızlığı üstlerine giyinmiş olmasıdır !
Başka bir şey yazacak durumda değilim...
Mazur görün lütfen...
Askerlik yan gelip yatma yeri değil diyenler Mehmetçiği küçümseyenler utansın
Terör başına Sayın ,Şehidime Kelle yakıştırması Yapanlar utansın
Garip guraba çocuğu Vatan için seve seve Ölüme giderken
Sahte raporla Askerlikten yırtıp
Amerkada gününü gün edenler, gemicik alanlar utansın
Güney Doğudan on beş yirmişer Türk Bayrağına sarılı Şehit Cenazeleri gelirken ,
Altıyüzbin polis eşliğinde yılın düğününü
yapanlar utansın
Teröre açık destek verildiği bilindiği halde kırmızı halılar üzerinde Ülkemizde Talabaniyi bir BAba şevkati ile karşılayanlar,
Barzaniye Kardeşlik mesajı gönderenler utansın
Yüce Türk Milletinin başı sağ olsun
Saygılarımla
_____şair 67______
ALİ CEMAL AĞIRMAN
bir karakol, eğer birinci baskında 28 şehit veriyor da zaman zaman bunun arkası geliyorsa, hiç kimse kusura bakmasın ama ilgililerin yakasına yapışmayan yetkililerden de hesap sormak lazım. zira biliniyor ki o karakol, adeta o bölgenin yumuşak karnı durumundadır. o zaman tedbir almak veya aldırmak yetmez. alınan tedbir/ler/in sürekli denetlenmesi ve uygulamalardaki aksamaların giderilmesi elzemdir. aynı yerden 52 evladımızın şehit düşmesi gerçek anlamda manidardır ve ilgilileri kesinlikle kınıyorum. bunun adı dikkatsizliktir, tedbirsizliktir.