- 521 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Deli Kızın Günlüğü
Aklı başın da olmayı öğrettiler. Güzel bir şey aklı başında olmak . Güzel düşünmek ve eyleme dönüştürmek . Yaratan var edenin bize en güzel hediyesi.
Gülümsetiyor böyle bakınca.
Lakin gördüm ki akıl hepiyiye kullanılmıyor. Kurnalık, yalan ,kendine menfaat aklın yolunu şaşırtmış belki de.
O zaman bundansonra dedim kendime ,doğru olanda aklı başında ol .
Amaaa ! Kötüyü görme de deli ol ,Veli olamayacağıma göre.
Gel zaman git zaman doğru karıştı deliliğe.
Baktım daha güzel bir yaşam bu.
Aldırmadan tüm olumsuzluklara yürümek ve kendi yolumu bulma deliliği de kaybolmaya karar verdim.
Kendi isteğimle deli olmayı seçtim tüm kötülukler karşısın da.
Neden diye sormayın sakın. Sordunuz mu ? Yok sa duyarim ben ona göre deliyim ne de olsa.
O zaman söyleyeyim bari.
Kötüye lanet ederek kin besleyerek beslemek yerine ,onu görmezden gelip dalga geçtim deliyim ben.
Aklı başın da bir şey beklemeyin ben den sakın.
Beni kızdırana, kızmadan kzdrma oyununa.
Sevgisiz yaşayana ,sevgiye boğma. Kıskanana ,gülme oyununa kadar delice.oyunlar buldum kendime.
Aklı başinda olmak güzel ve aklı deliliğe kullanmak ise daha güzelmiş vesselam .
Merhaba delilik korkma sakın.
Merabanın anlamı benden sana zarar gelmezdir.
O yuzden korkma merhaba delilik ve aklın son buluşu elveda.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.