- 539 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
GELECEĞİME
20’li yaşlarım,
Ben şuan 15 yaşında , 10.sınıf okuyan bir öğrenciyim. Şu an hissediyorum ki çocukluktan çıkmışım ve belirli bir olgunluğa ulaşabilmişim. Ne çok şımarık ne de her istediği yapılan bir tip değilim . Eğer öyle olsaydım inan burada bunu yazıyor olmazdım. Bakıyorum çevreme , insanlar yorgun . Bakıyorum çevreme herkes bahane üretme çabasında , herhangi bir şeyi oturarak yapma çabasında . Oysa insanlık bu değil bence . Bir insan emeğinin karşılığını gerçekten hakediyor ise ve gerçekten çabalamışsa almalı . Oturarak televizyon izleyerek değil araştırarak başarmalı. Şuan bunu okuyor olacaksın 5 sene sonra . Neler değişecek ve nerede olacaksın o kadar merak ediyorum ki . Bir okadar da inanıyorum sana . Şuan çalışıyorum çünkü . 5 sene sonra güzel bir yerlerde olabilmek için çalışıyorum . Şuan ki düşüncem elimden geleni yapıp ileride rahatlamak , Şimdi çok yorulup ileride dinlenmek . Insan yaşı geçtikçe dinlenme isteği artmaz mı zaten ? O yüzden şimdi çalışmalı dinç kalmalı . Şuan isteyip de alamadığım , yapamadığım her ne varsa 5 sene sonra yapmak istiyorum. Belki 5 sene olmayacak 10 sene olacak . Belki de o zaman olmayacak . Plan yapamam sevgili 20’li yaşım . Ama eğer o zamana ulaşabilirsem her şeyin en güzeli olması için elimden geleni yapacağım. Sende okuyunca hatırlayacaksın zaten şu yaşımdaki isteklerimi ve görüşlerimi. Çok büyük olmasam da bir çok şeyi anlayabilecek yaştayım. Umarım sende güzel bir üniversitede okuyor olacaksın. Bunları 5 ,7 veya 10 ne zaman olursa olsun okuduğumda güzel şeyler hissetmek istiyorum. Dostlukların sürdüğü bir ülkede, komşuluğun ve cömertliğin canlı olduğu bir yerde yaşıyor olmak istiyorum . Çünkü şu zamanda insanlar acımasızca her şeyi , canlı cansız katlediyor. Herkes ölüm yokmuşcasına birbirini kırıyor.
Geleceğime...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.