- 492 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DERT SAHİBİ OLMAK
BM adı altında kurulan ve ABD ile Siyonizm’in kontrolünde olan bu kuruluş ile dünyada siyonizmin hedef tahtasında olan ülkeler işgal ediliyor ve o ülkelerde yüz binlerce insan öldürülüyor. Irak,Afganistan, Bosna, Filistin ve Somali gibi ülkeler buna örnektir. BM aracılığı ile katliamlar ve soykırımlar yapılıyor ama kimse çıkıp bunun hesabını soramıyor. Çünkü ortada BM vardır ve o karar vermiştir. Şirk ordusu her devirde aynıdır. Her dönemde aynı taktikleri uygulamış, günümüzde de uygulamaktadır. Birleşmiş Milletler 50 yıldır İsrail’e hiçbir yaptırım uygulamamıştır. Bu nedenle Müslüman ülkeler kendi savunma paktını kurup İslam topraklarını emperyalist işgalcilere karşı korumada güç birliği oluşturmalıdırlar. Milli görüşün temel hedeflerinden birisi olan İslam Ülkeleri Askeri İşbirliği Teşkilatı mutlaka kurulmalıdır.
Nitekim Kureyş’te Hz.Peygamber’i öldürmek için hiçbir kabile tek başına bu cesareti gösterememiş; her kabilenden güçlü ve soylu gençler seçilmiş; ve bunların Hz.Muhammed’e aynı anda saldırmaları planlanmış. Kimin darbesi ile öldüğü belli olmasın.Bu sayede ona karşı işlenen cinayet, bütün Kureyş kolları üzerinde kalsın. Daha sonra bütün Kureyş kan bedelini öder bu işi sonlandırırız diye düşünmüşlerdi ama tabii tuzak kurucuların en büyüğü Allah olduğu için planları yerine gelmedi.
Dün de bugün de plan hep aynı küfür cephesi ya hep beraber ya da tek başına bize saldırıyor. Tek çare her daim birikimli olarak ilerlemek ve bir şeyler yapmak yani dert sahibi olmaktır.Saygılarımla.
Fırat SÖYLEMEZ 16.12.2017 (07:26)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.